1. leht 1-st
Plokikaas.
Postitatud: 20 Apr 2010 19:56
Postitas aretaja
Tere foorumlased!
Kes tahab oma ladale jõudu juurde saada,siis mina tegin nii.
Mõni pilt ka.
<
http://nagi.ee/photos/aretaja/sets/260947/ >
Postitatud: 20 Apr 2010 20:05
Postitas sveno
tuli siis jõudu ja jäi kestma?
Postitatud: 20 Apr 2010 20:20
Postitas karel
Mingi keraamika nagu ma aru saan? Äkki seletad lähemalt?
Postitatud: 21 Apr 2010 21:24
Postitas aretaja
Jõudu tuli kõvasti.Kanalid said õiged raadiused ja selle tulemusena voolavus paranes kõvasti ja muidugi bensiinikulu ka tavalise nukkvõlliga.
Enne portimist sai vana plokikaas pooleks saetud,kust saab viilida,et kuhugi kanalisse ei läheks.
Lada mootor töötab endale vastu,sest väljalase on väga kehv.
Ja kui kõik õieti teha ,siis kestab vägahästi.
Postitatud: 21 Apr 2010 21:39
Postitas sveno
on sul see tegemine toodangus või ainult endale tegid?
Postitatud: 21 Apr 2010 21:47
Postitas Arvos
Jõudu tuli kõvasti....
Tuli meelde veneaegne ZIL, mis hakkas ka hästi edasi minema. Tavaliselt juhtus see enne seda, kui mootor mõne aja pärast laiali läks.
Postitatud: 22 Apr 2010 10:20
Postitas olaaf
kuidas see küttekulu siis suureks läks sellest ma aru ei saa?
sisuliselt peaks ju küttekulu väiksemaks minema, kui sa sisse-väljalaske trakti korralikult voolama paned.
küttekulu suurenemise põhjuseid peaks ikka otsima paremast säärest...
Postitatud: 22 Apr 2010 20:56
Postitas aretaja
Väljendasin valesti.
bensiinikulu läheb väiksemaks kuskil 2L sajale,seda muidugi kui mootori alumine osa on ka korras.
Tegin oma audi 80 1.8L kaane ja millel gti nukkvõll millel klapitõus 0.4 kümnendiku suurem,kui tavalisel võllil.Maanteel võtab alla 6L sajale ja millel on 1.6L ECOTRONIK karbuss ja tippkiirus 210 kmh.
Postitatud: 22 Apr 2010 23:28
Postitas rs7
Keegi tark nüüd seletaks nüüd täpselt, mida seal piltidel tehtud on. Sellest sain nagu aru, et kanaleid on uuristaud ja lihvitud, aga mis veel? Mis see valge sodi seal on?
[Muudetud: 22-4-2010 rs7]
Postitatud: 23 Apr 2010 10:23
Postitas Sage
kui kütte kulu vähenes....siis ilmselt sõidad lahja seguga:rolleyes
Postitatud: 23 Apr 2010 20:54
Postitas aretaja
See valge sodi on alumiiniumipuru.Ja ei ole lahja segu,selle karpa eelis on see,et see on elektrooniliselt juhitav,ehk ajuga.
Postitatud: 25 Apr 2010 11:38
Postitas hautz
Liivapritsiga ju põlemiskamber puhtaks tehtud;)
Ma usun, et seda mõeldigi selle keraamika all.
Postitatud: 25 Apr 2010 12:57
Postitas Sage
elektrooniline karpa? et siis proge ajuga nagu reguleerid palju kütust peale tuleb?

Postitatud: 25 Apr 2010 15:26
Postitas corrado
Monopritset mõtleb äkki?
Muidu teostus tundub ilus, võiksid teha veel sellest lõigutud plokikaanest ka pilte ja täpsemalt näidata mida ja kust sa maha "viilisid"
Postitatud: 25 Apr 2010 17:46
Postitas Sage
...no ja mismoodi sealt mono pritsest siis tervesse põõrete vahemikku saad kütust õigeks 'progeda'? Millega üldse mõõtsid et segu õige on?
Postitatud: 25 Apr 2010 18:57
Postitas aretaja
Ei ole monopritsung. Mehaanilise pumbaga.Karpal ei ole ei kiirenduspumpa ja tooreklapp on elektiga,ehk solenoid,mis töötab vastavalt pingele.See sama tooreklapp on ka kiirendus pumba asemel.Muidugi kõik andurid on ka olemas lamda jne.
Liivapritsiga sai jah viimane töötlus tehtud ja liivatera suurus olematu,ehk tolm.
Postitatud: 25 Apr 2010 19:53
Postitas aretaja
Varsti hakkan ühte mootorit tegema,millele lähevad sisse niva ujuva sõrmega kepsud,08 kolvid,et mootori pöörlemine ja õõrdumine oleks kergem [1500 mootor siis]Suurem õlipump,tehtud kaas väikse klapiga,aga lääne klapid,sest vene sisselaskeklapid kipuvad liigse kuumusega kõveraks minema,regullitav nukaratas,et süütenurga tapesemalt paika saaks,21213 nukkvõll,torukolle roostevabast,mis saab ka ise tehtud,siis saab tavamootorist väga hästi edasi käitava asja.
Postitatud: 08 Mai 2010 21:02
Postitas darts
ei ole veel näinudki originaal klappi mis kuumusega kõveraks mootoris on tõmmanud:)peab ika eriti tuline se asi seal olema.
Postitatud: 09 Mai 2010 10:40
Postitas aretaja
Kes remondib oma mootorit ja tahab jätta vanad klapid,siis soovitan ennem treipingis ära kontrollida.Silmaga ei teegi vahet kas on kõver.
Postitatud: 08 Juul 2012 11:57
Postitas lada
Saab keegi, kes on reaalselt asjaga kokku puutunud öelda, et kas niimoodi juhtpukside otste maha võtmine ka tegelikult nende tööiga palju vähendab? Hetkel teen ühte mootorit millel suurendan kanaleid ja ei tahaks nt paari tuhande km pärast pead maha kookima hakata et pooleks saetud juhtpukse vahetada.
Teooria meestel mitte segada:lol