1. leht 1-st

probleemid käivitamisega

Postitatud: 23 Mär 2010 22:12
Postitas -bandiit
probleemid käivitamisega starterist ei taha kohe üldse käima minna aga mägistarterist läheb kohe vb on probleem selles et proovsin vene küttege sõita. kui auto käib sis kui süüte välja keerad jääb detoneerima.

Postitatud: 23 Mär 2010 22:21
Postitas madis132
süüde vale natukene!

Postitatud: 23 Mär 2010 22:45
Postitas -bandiit
aga kui süüde vale sis ei tohiks äkki mägisterterist ka minna

Postitatud: 23 Mär 2010 22:58
Postitas kutt65
Algselt postitas: -bandiit
probleemid käivitamisega starterist ei taha kohe üldse käima minna aga mägistarterist läheb kohe vb on probleem selles et proovsin vene küttege sõita. kui auto käib sis kui süüte välja keerad jääb detoneerima.
Kui jääb detoneerima siis on süüde varajane.Kui on süüde liiga varajane siis ei taha starterist käima minna,starter ei jõua mootorit piisava kiirusega ringi ajada.

Postitatud: 23 Mär 2010 23:09
Postitas -bandiit
tänud abi eest. eks ma püüan sis süüte paika saada

Postitatud: 24 Mär 2010 21:11
Postitas -bandiit
jama proovisin süüdet keerata aga ikka sama jama äkki midagi muud viga ??

Postitatud: 24 Mär 2010 21:24
Postitas Arvos
Kere mass vilets;
starteri puksid väsinud, tõmbab ankru risti.

Postitatud: 24 Mär 2010 21:40
Postitas -bandiit
massiga ei tohiks probleeme olla puhastasin ilusti miinuse ära. vb starteri kala. maru imelik et kui hakkan ketrama sis nagu ei luba üldse ja kui hakkad loobuma lased võtme tagasi sis hüppab käima vahest.

Postitatud: 24 Mär 2010 21:42
Postitas Arvos
Algselt postitas: -bandiit
hakkad loobuma lased võtme tagasi sis hüppab käima vahest.
Siis on kasulik märgid üle vaadata.

Postitatud: 24 Mär 2010 22:08
Postitas olaaf
Algselt postitas: Arvos
Algselt postitas: -bandiit
hakkad loobuma lased võtme tagasi sis hüppab käima vahest.
Siis on kasulik märgid üle vaadata.
pigem tuleks siis üle vaadata süüteluku kontaktplaat

Postitatud: 24 Mär 2010 22:10
Postitas Arvos
[/quote]
Siis on kasulik märgid üle vaadata. [/quote]

pigem tuleks siis üle vaadata süüteluku kontaktplaat [/quote]

Siis peaks ju käivitamise ajal kellad ka tagant ära kargama, eks?

Postitatud: 24 Mär 2010 22:29
Postitas olaaf
tõenäoliselt jah, kuigi kellad võtavad palju vähem voolu kui süütepool...

kas teemaalgataja kontaktivahe ja jagaja laagri on üle kontrollinud?
starteriga tekkib süseemis nii suur pingelang, et silindrisse sädet enam ei teki, tõmmates on pinge kõrgem ja säde veel tekib...

[Muudetud: 24-3-2010 olaaf]

Postitatud: 24 Mär 2010 22:35
Postitas madis132
aga samas võib jama olla ka kütte segus!?ehk saab käivitami8se ajal liiga palju peale

Postitatud: 24 Mär 2010 22:42
Postitas Arvos
Algselt postitas: olaaf
starteriga tekkib süseemis nii suur pingelang, et silindrisse sädet enam ei teki, tõmmates on pinge kõrgem ja säde veel tekib...

[Muudetud: 24-3-2010 olaaf]
Nõus. Võta kellegilt uuemapoolne või hea korralik aku ja pane peale, proovi sellega. Või anna täkku teiselt autolt jämedamate juhtmetega. Võib muidugi ühendada teise aku lausa eraldi miinuse massi ja plussi süütepoolile. Orig. pluss tuleb siis enne lahti pooli küljest ühendada. Kui siis kenasti käima läheb, on sinu aku kapsas või starter õhtal või siis kontaktivahe/laager..

[Muudetud: 24-3-2010 Arvos]