1. leht 2-st
2103 ei käivitu
Postitatud: 22 Veebr 2010 18:26
Postitas Risto14
Paistab, et mul selle autoga mured ikka kunagi ei lõpe:sein
Probleem siis selles, et auto ei käivitu mitte mingit moodi.
Bensiini saab peale, säde on, jagajat igat moodi näpitud ja erinevate asenditega katsetatud, ikka sama jama. Aku samuti peaaegu tutikas, jõuab vaevalt ringigi vedada. Olen proovinud ka mootorile lisamassi panna, ikka sama lugu, käib kuidagi ringi.... tööle ei lähe. On tiritud ka autot nii et halb hakkab:flaming
Äkki keegi oskaks öelda, milles probleem seisneb.
Tänades, Risto;)
Postitatud: 22 Veebr 2010 18:44
Postitas hunter
See et vaevaliselt ringi veab võib olla starteri viga, kuid kui isegi tõmmates käima ei lähe, siis ikka viga milleski muus.
[Muudetud: 22-2-2010 hunter112]
Postitatud: 22 Veebr 2010 18:55
Postitas JX
süüde paigas ikka ja surved silindris olemas?
Postitatud: 22 Veebr 2010 18:57
Postitas Risto14
Algselt postitas: hunter112
See et vaevaliselt ringi veab võib olla starteri viga, kuid kui isegi tõmmates käima ei lähe, siis ikka viga milleski muus.
[Muudetud: 22-2-2010 hunter112]
No starteri viga võib ka muidugi olla.
Postitatud: 22 Veebr 2010 18:59
Postitas Risto14
Algselt postitas: JX
süüde paigas ikka ja surved silindris olemas?
Süütest nii palju, et seda mitu korda õigeks sätitud nii rihmaratta kui ka jagaja järgi. Surveastmeid ei tea, kuna auto alal nii suht algaja, nii et ei oska neid kuidagi mõõta.
Postitatud: 22 Veebr 2010 19:00
Postitas hautz
Ehk lihtsalt hõre.
Postitatud: 22 Veebr 2010 19:02
Postitas Risto14
Algselt postitas: hautz
Ehk lihtsalt hõre.
Seda võib ta ka olla, aga käima peaks ju ikka minema, isegi kui hõre on. Kuid natuke mõtteid mõlgutades, nii umbes 1,5 kuud tagasi läks ta isegi korraks tööle, aga see hääl mis seal tuli, polnud kuidagi auto hääle moodi, ainult lörises ja mürises.
Postitatud: 22 Veebr 2010 19:29
Postitas JX
kas süüde pole mitte 180 kraadi mööda, siis ka ei taha käivituda... ja surved tuleks kuidagi üle vaadata...
Postitatud: 22 Veebr 2010 19:31
Postitas soosu3
Millal viimati normaalselt käis? Küünla juhtmed õiges järjekorras? Kompresiooni saab mõõta, surveastet arvutada! Kuidas see süüteregull täpsemalt toimus?
Postitatud: 22 Veebr 2010 20:33
Postitas Risto14
To JX: Nagu teema algusest lugeda võid siis jagajat igas asendis proovitud.
To soosu3: Käis normaalselt kunagi suve lõpus, siis hakkas jukerdama ja siiamaani jukerdab. Äkki oskad öelda kuidas arvutada? KAs kuskil ?iguli raamatus äkki kirjas? Süütesegull toimus täpselt nii, et 1 küünal maha, vändaga keerama, kui esimene kolb ülemises surnud seisus, vaatasin kas jagaja rootor näitab ikka 1 silindri poole. Teist moodi proovisin ka, ajasin rihmaratta märgid paika, kontrollisin jagajat ja 1 silindrit, kõik klapib. Küünlajuhtmed nii, nagu ostes olid ja siis oli kõik normis, ostsin küll uued küünlajuhtmed, kuid vahetus käis nii, et üks juhe maha, kohe uus asemele ja nii kõigi 4 juhtmega.
Postitatud: 22 Veebr 2010 20:40
Postitas A-Johannes
Jagaja alla peaks tulema üks väike juhe (süütepoolist vist-hästi enam ei mäleta) vaata kas see küljes. Minul oli ühel see katki. Tunnused olid kõik samad. Edu:rolleyes
Postitatud: 22 Veebr 2010 20:43
Postitas Risto14
See juhe on korras.
Postitatud: 22 Veebr 2010 21:20
Postitas soosu3
raske midagi konkreetset pakkuda, võibolla nukkvõll otsa saamas, klapp põlend, rõngad puruks jne. Samas vähemalt turtsatama peaks ikka. Süüdet panid põhimõtteliselt õieti juhu kui otsakaanel õiget märki vaatasid, esim. on üss. teine on õige, süüde 10 kraadi, siis süüde sisse ja küünal juhtme otsa ning keerad jagajat kuni küünlal säde laksab.
Kompresiooni tuleks mõõta see ütleb nii mõndagi aga selleks on kompressomeetrit vaja. Surveastmega tuleb vahekord alles mootori tuunimisel.
Postitatud: 22 Veebr 2010 21:26
Postitas Risto14
See nukkvõlli jutt võib ka õige olla, kuna mootor ikka parajalt valu saanud, selle tulemusel võivad ka rõngad läbi olla, olen proovinud nii, et küünal juhtme otsa, annan süüdet, säde võimas küünla otsas.
Aga eks nädalavahetusel võtan asja tõsisemalt kätte kui auto kallale saab.
Postitatud: 22 Veebr 2010 21:56
Postitas karl01
ketiga mootori puhul vaata ka kõigepealt nukamärgid üle!
Postitatud: 22 Veebr 2010 21:56
Postitas Arvos
Kas säde on korralik? Tugev? Vaheta süütepool. Võimalik, et mingit sädet sina näed aga kui ta kehv on, võib surve all teda mitte olla. Kogemused vigase süütepooliga olemas. Vahel sõitis, vahel mitte.
Või mootorikett. Saab üle tõmmata kui pinguti, leevendi purud? Kui koledat häält viimati tegi, siis on seegi võimalik.
Postitatud: 22 Veebr 2010 22:00
Postitas Risto14
Süütepooli viga ei saa kuidagi olla, kuna tutikas süütepool peal ja säde on väga korralik.
Ehk siis tuleks pinguti ja leevendi üle vaadata?
Postitatud: 22 Veebr 2010 23:49
Postitas olaaf
uued küünlad peale + klapikambri kaas maha ja tsekid mida nookurid teevad.
vänt märgis nukk märgis peab jagajast säde olema 4ndas silindris!!!
kontaktivahe peab olema 0,4mm
jagaja rootori võid igaks petteks ära lühistada peenikese vasktraadiga prooviks - vahel see ka jukerdab...
süüdet keerad niikaua varasemaks kuni hakkab starterit juba kinni pooma iga töötaktiga - siis veidi hilisemaks tagasi.
kui mineraalõli karteris ei peagi külmaga mootor kergesti ringi käima

seda enam kui sa ei tea millal starterile viimati remonti tehti (harjad, puksid)
Postitatud: 23 Veebr 2010 00:53
Postitas hautz
Algselt postitas: olaaf
süüdet keerad niikaua varasemaks kuni hakkab starterit juba kinni pooma iga töötaktiga - siis veidi hilisemaks tagasi.
Ise kasutan sama meetodit, saab kõige täpsem:rolleyes
Postitatud: 23 Veebr 2010 15:29
Postitas Risto14
Eks ma siis proovin olaafi varianti, kui seda ei saa siis arvatavasti tuleb uus mootor soetada:P