2103 ei käivitu

2103 ei käivitu

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
r
Risto14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Jaan 2008 19:37
Asukoht: Võru

2103 ei käivitu

Postitus Postitas Risto14 »

Paistab, et mul selle autoga mured ikka kunagi ei lõpe:sein
Probleem siis selles, et auto ei käivitu mitte mingit moodi.
Bensiini saab peale, säde on, jagajat igat moodi näpitud ja erinevate asenditega katsetatud, ikka sama jama. Aku samuti peaaegu tutikas, jõuab vaevalt ringigi vedada. Olen proovinud ka mootorile lisamassi panna, ikka sama lugu, käib kuidagi ringi.... tööle ei lähe. On tiritud ka autot nii et halb hakkab:flaming
Äkki keegi oskaks öelda, milles probleem seisneb.
Tänades, Risto;)
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

See et vaevaliselt ringi veab võib olla starteri viga, kuid kui isegi tõmmates käima ei lähe, siis ikka viga milleski muus.

[Muudetud: 22-2-2010 hunter112]
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

süüde paigas ikka ja surved silindris olemas?
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
r
Risto14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Jaan 2008 19:37
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Risto14 »

Algselt postitas: hunter112
See et vaevaliselt ringi veab võib olla starteri viga, kuid kui isegi tõmmates käima ei lähe, siis ikka viga milleski muus.

[Muudetud: 22-2-2010 hunter112]


No starteri viga võib ka muidugi olla.
r
Risto14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Jaan 2008 19:37
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Risto14 »

Algselt postitas: JX
süüde paigas ikka ja surved silindris olemas?
Süütest nii palju, et seda mitu korda õigeks sätitud nii rihmaratta kui ka jagaja järgi. Surveastmeid ei tea, kuna auto alal nii suht algaja, nii et ei oska neid kuidagi mõõta.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ehk lihtsalt hõre.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
r
Risto14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Jaan 2008 19:37
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Risto14 »

Algselt postitas: hautz
Ehk lihtsalt hõre.
Seda võib ta ka olla, aga käima peaks ju ikka minema, isegi kui hõre on. Kuid natuke mõtteid mõlgutades, nii umbes 1,5 kuud tagasi läks ta isegi korraks tööle, aga see hääl mis seal tuli, polnud kuidagi auto hääle moodi, ainult lörises ja mürises.
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

kas süüde pole mitte 180 kraadi mööda, siis ka ei taha käivituda... ja surved tuleks kuidagi üle vaadata...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Kasutaja avatar
soosu3
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 29 Nov 2009 14:17
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: mazda,toyota,opel,ford,lada

Postitus Postitas soosu3 »

Millal viimati normaalselt käis? Küünla juhtmed õiges järjekorras? Kompresiooni saab mõõta, surveastet arvutada! Kuidas see süüteregull täpsemalt toimus?
r
Risto14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Jaan 2008 19:37
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Risto14 »

To JX: Nagu teema algusest lugeda võid siis jagajat igas asendis proovitud.
To soosu3: Käis normaalselt kunagi suve lõpus, siis hakkas jukerdama ja siiamaani jukerdab. Äkki oskad öelda kuidas arvutada? KAs kuskil ?iguli raamatus äkki kirjas? Süütesegull toimus täpselt nii, et 1 küünal maha, vändaga keerama, kui esimene kolb ülemises surnud seisus, vaatasin kas jagaja rootor näitab ikka 1 silindri poole. Teist moodi proovisin ka, ajasin rihmaratta märgid paika, kontrollisin jagajat ja 1 silindrit, kõik klapib. Küünlajuhtmed nii, nagu ostes olid ja siis oli kõik normis, ostsin küll uued küünlajuhtmed, kuid vahetus käis nii, et üks juhe maha, kohe uus asemele ja nii kõigi 4 juhtmega.
a
A-Johannes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 24 Okt 2009 21:06
Asukoht: Kadrina , Lääne-Virumaa

Postitus Postitas A-Johannes »

Jagaja alla peaks tulema üks väike juhe (süütepoolist vist-hästi enam ei mäleta) vaata kas see küljes. Minul oli ühel see katki. Tunnused olid kõik samad. Edu:rolleyes
r
Risto14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Jaan 2008 19:37
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Risto14 »

See juhe on korras.
Kasutaja avatar
soosu3
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 29 Nov 2009 14:17
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: mazda,toyota,opel,ford,lada

Postitus Postitas soosu3 »

raske midagi konkreetset pakkuda, võibolla nukkvõll otsa saamas, klapp põlend, rõngad puruks jne. Samas vähemalt turtsatama peaks ikka. Süüdet panid põhimõtteliselt õieti juhu kui otsakaanel õiget märki vaatasid, esim. on üss. teine on õige, süüde 10 kraadi, siis süüde sisse ja küünal juhtme otsa ning keerad jagajat kuni küünlal säde laksab.
Kompresiooni tuleks mõõta see ütleb nii mõndagi aga selleks on kompressomeetrit vaja. Surveastmega tuleb vahekord alles mootori tuunimisel.
r
Risto14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Jaan 2008 19:37
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Risto14 »

See nukkvõlli jutt võib ka õige olla, kuna mootor ikka parajalt valu saanud, selle tulemusel võivad ka rõngad läbi olla, olen proovinud nii, et küünal juhtme otsa, annan süüdet, säde võimas küünla otsas.
Aga eks nädalavahetusel võtan asja tõsisemalt kätte kui auto kallale saab.
Kasutaja avatar
karl01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 15 Sept 2009 00:00
Asukoht: Tallinn
Autod: 2101

Postitus Postitas karl01 »

ketiga mootori puhul vaata ka kõigepealt nukamärgid üle!
Enamjaolt on ikkagi süüdi istme ja rooli vaheline tihend!
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Kas säde on korralik? Tugev? Vaheta süütepool. Võimalik, et mingit sädet sina näed aga kui ta kehv on, võib surve all teda mitte olla. Kogemused vigase süütepooliga olemas. Vahel sõitis, vahel mitte.
Või mootorikett. Saab üle tõmmata kui pinguti, leevendi purud? Kui koledat häält viimati tegi, siis on seegi võimalik.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
r
Risto14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Jaan 2008 19:37
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Risto14 »

Süütepooli viga ei saa kuidagi olla, kuna tutikas süütepool peal ja säde on väga korralik.
Ehk siis tuleks pinguti ja leevendi üle vaadata?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

uued küünlad peale + klapikambri kaas maha ja tsekid mida nookurid teevad.
vänt märgis nukk märgis peab jagajast säde olema 4ndas silindris!!!
kontaktivahe peab olema 0,4mm
jagaja rootori võid igaks petteks ära lühistada peenikese vasktraadiga prooviks - vahel see ka jukerdab...

süüdet keerad niikaua varasemaks kuni hakkab starterit juba kinni pooma iga töötaktiga - siis veidi hilisemaks tagasi.

kui mineraalõli karteris ei peagi külmaga mootor kergesti ringi käima :rolleyes
seda enam kui sa ei tea millal starterile viimati remonti tehti (harjad, puksid)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: olaaf
süüdet keerad niikaua varasemaks kuni hakkab starterit juba kinni pooma iga töötaktiga - siis veidi hilisemaks tagasi.
Ise kasutan sama meetodit, saab kõige täpsem:rolleyes
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
r
Risto14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Jaan 2008 19:37
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Risto14 »

Eks ma siis proovin olaafi varianti, kui seda ei saa siis arvatavasti tuleb uus mootor soetada:P
Vasta