2103 ei käivitu
2103 ei käivitu
2103 ei käivitu
Paistab, et mul selle autoga mured ikka kunagi ei lõpe:sein
Probleem siis selles, et auto ei käivitu mitte mingit moodi.
Bensiini saab peale, säde on, jagajat igat moodi näpitud ja erinevate asenditega katsetatud, ikka sama jama. Aku samuti peaaegu tutikas, jõuab vaevalt ringigi vedada. Olen proovinud ka mootorile lisamassi panna, ikka sama lugu, käib kuidagi ringi.... tööle ei lähe. On tiritud ka autot nii et halb hakkab:flaming
Äkki keegi oskaks öelda, milles probleem seisneb.
Tänades, Risto;)
Probleem siis selles, et auto ei käivitu mitte mingit moodi.
Bensiini saab peale, säde on, jagajat igat moodi näpitud ja erinevate asenditega katsetatud, ikka sama jama. Aku samuti peaaegu tutikas, jõuab vaevalt ringigi vedada. Olen proovinud ka mootorile lisamassi panna, ikka sama lugu, käib kuidagi ringi.... tööle ei lähe. On tiritud ka autot nii et halb hakkab:flaming
Äkki keegi oskaks öelda, milles probleem seisneb.
Tänades, Risto;)
To JX: Nagu teema algusest lugeda võid siis jagajat igas asendis proovitud.
To soosu3: Käis normaalselt kunagi suve lõpus, siis hakkas jukerdama ja siiamaani jukerdab. Äkki oskad öelda kuidas arvutada? KAs kuskil ?iguli raamatus äkki kirjas? Süütesegull toimus täpselt nii, et 1 küünal maha, vändaga keerama, kui esimene kolb ülemises surnud seisus, vaatasin kas jagaja rootor näitab ikka 1 silindri poole. Teist moodi proovisin ka, ajasin rihmaratta märgid paika, kontrollisin jagajat ja 1 silindrit, kõik klapib. Küünlajuhtmed nii, nagu ostes olid ja siis oli kõik normis, ostsin küll uued küünlajuhtmed, kuid vahetus käis nii, et üks juhe maha, kohe uus asemele ja nii kõigi 4 juhtmega.
To soosu3: Käis normaalselt kunagi suve lõpus, siis hakkas jukerdama ja siiamaani jukerdab. Äkki oskad öelda kuidas arvutada? KAs kuskil ?iguli raamatus äkki kirjas? Süütesegull toimus täpselt nii, et 1 küünal maha, vändaga keerama, kui esimene kolb ülemises surnud seisus, vaatasin kas jagaja rootor näitab ikka 1 silindri poole. Teist moodi proovisin ka, ajasin rihmaratta märgid paika, kontrollisin jagajat ja 1 silindrit, kõik klapib. Küünlajuhtmed nii, nagu ostes olid ja siis oli kõik normis, ostsin küll uued küünlajuhtmed, kuid vahetus käis nii, et üks juhe maha, kohe uus asemele ja nii kõigi 4 juhtmega.
-
aA-Johannes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 16
- Liitunud: 24 Okt 2009 21:06
- Asukoht: Kadrina , Lääne-Virumaa
- soosu3
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 34
- Liitunud: 29 Nov 2009 14:17
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: mazda,toyota,opel,ford,lada
raske midagi konkreetset pakkuda, võibolla nukkvõll otsa saamas, klapp põlend, rõngad puruks jne. Samas vähemalt turtsatama peaks ikka. Süüdet panid põhimõtteliselt õieti juhu kui otsakaanel õiget märki vaatasid, esim. on üss. teine on õige, süüde 10 kraadi, siis süüde sisse ja küünal juhtme otsa ning keerad jagajat kuni küünlal säde laksab.
Kompresiooni tuleks mõõta see ütleb nii mõndagi aga selleks on kompressomeetrit vaja. Surveastmega tuleb vahekord alles mootori tuunimisel.
Kompresiooni tuleks mõõta see ütleb nii mõndagi aga selleks on kompressomeetrit vaja. Surveastmega tuleb vahekord alles mootori tuunimisel.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Kas säde on korralik? Tugev? Vaheta süütepool. Võimalik, et mingit sädet sina näed aga kui ta kehv on, võib surve all teda mitte olla. Kogemused vigase süütepooliga olemas. Vahel sõitis, vahel mitte.
Või mootorikett. Saab üle tõmmata kui pinguti, leevendi purud? Kui koledat häält viimati tegi, siis on seegi võimalik.
Või mootorikett. Saab üle tõmmata kui pinguti, leevendi purud? Kui koledat häält viimati tegi, siis on seegi võimalik.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
uued küünlad peale + klapikambri kaas maha ja tsekid mida nookurid teevad.
vänt märgis nukk märgis peab jagajast säde olema 4ndas silindris!!!
kontaktivahe peab olema 0,4mm
jagaja rootori võid igaks petteks ära lühistada peenikese vasktraadiga prooviks - vahel see ka jukerdab...
süüdet keerad niikaua varasemaks kuni hakkab starterit juba kinni pooma iga töötaktiga - siis veidi hilisemaks tagasi.
kui mineraalõli karteris ei peagi külmaga mootor kergesti ringi käima
seda enam kui sa ei tea millal starterile viimati remonti tehti (harjad, puksid)
vänt märgis nukk märgis peab jagajast säde olema 4ndas silindris!!!
kontaktivahe peab olema 0,4mm
jagaja rootori võid igaks petteks ära lühistada peenikese vasktraadiga prooviks - vahel see ka jukerdab...
süüdet keerad niikaua varasemaks kuni hakkab starterit juba kinni pooma iga töötaktiga - siis veidi hilisemaks tagasi.
kui mineraalõli karteris ei peagi külmaga mootor kergesti ringi käima

seda enam kui sa ei tea millal starterile viimati remonti tehti (harjad, puksid)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."