karpa, kat. ja CO
karpa, kat. ja CO
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
karpa, kat. ja CO
Probleem on järgmine. Niva (2001a.) passis on kirjas bensiin-kat.. Autol on maha võetud kogu pritse süsteem (peal on vana sisselaske kolle ja karpa) ja paigaldatud kontaktidega jagaja. Siit lähtuvalt mõned küsimused.
1) Kas selle autoga saab ülevaatuselt läbi? (Co)
2)Kui ei läbi ülevaatust, kas piisab ainult kati. lisamisest väljalaskesse, või tuleb taastada algne sissepritse?
3)Milline oleks parim lahendus antud olukorras?
Kuna auto on alles ostmata, siis oleks hea teada, mis mind ees oodata võib.
Tänud juba ette asjalike vastuste eest.
1) Kas selle autoga saab ülevaatuselt läbi? (Co)
2)Kui ei läbi ülevaatust, kas piisab ainult kati. lisamisest väljalaskesse, või tuleb taastada algne sissepritse?
3)Milline oleks parim lahendus antud olukorras?
Kuna auto on alles ostmata, siis oleks hea teada, mis mind ees oodata võib.
Tänud juba ette asjalike vastuste eest.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kõige parem oleks kasutada 2107 osoon karburaatorit + katalüsaatorit
osoon perekonnal oli tühikäigu jaoks eraldi kitsas kanal = suur voolukiirus seega parem segunemine.
süüde asjad paika ja korras mootoriga peaks saama co paika (endal olnud karpaga mootoril 0,14 ja hc 300 seega on võimalik) hc ja teiste parameetritega võib tekkida probleeme.
nipid, kuidas asja tehtud saaks on keerata tühikäiku allapoole 1000rpm ning võtta ära õhukopsiku kaas, et karterituulutust mitte juhtida sisselaskesse..
enne üv minekut tasuks katalüsaator kindlasti korralikult kuumaks sõita ja kohe teostada mõõtmine..
[Muudetud: 11-2-2010 olaaf]
osoon perekonnal oli tühikäigu jaoks eraldi kitsas kanal = suur voolukiirus seega parem segunemine.
süüde asjad paika ja korras mootoriga peaks saama co paika (endal olnud karpaga mootoril 0,14 ja hc 300 seega on võimalik) hc ja teiste parameetritega võib tekkida probleeme.
nipid, kuidas asja tehtud saaks on keerata tühikäiku allapoole 1000rpm ning võtta ära õhukopsiku kaas, et karterituulutust mitte juhtida sisselaskesse..
enne üv minekut tasuks katalüsaator kindlasti korralikult kuumaks sõita ja kohe teostada mõõtmine..
[Muudetud: 11-2-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
katalüsaator on sisuliselt ju järelpõleti, mingit lamdat ta ei vaja.
lamdat on vaja ajule et teada saada mis väljalaskes parasjagu valmib kas lahja supp või rammus seapraad
päris nii lihtne see loomulikult pole, aga ajutise lahendusena toimib - tegelikult peaks segu olema õiges vahemikus, et kat töötaks effektiivselt ega täis ei tahmaks...
http://en.wikipedia.org/wiki/Catalysis
[Muudetud: 11-2-2010 olaaf]
lamdat on vaja ajule et teada saada mis väljalaskes parasjagu valmib kas lahja supp või rammus seapraad

päris nii lihtne see loomulikult pole, aga ajutise lahendusena toimib - tegelikult peaks segu olema õiges vahemikus, et kat töötaks effektiivselt ega täis ei tahmaks...
http://en.wikipedia.org/wiki/Catalysis
[Muudetud: 11-2-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Kui teh passis kirjas, et autol peab kat olema, siis isegi kui heitgaaside poolest läbi läheks ilma kat-ita, peab see ikkagi füüsiliselt küljes olema.
Minul on tehaseaseades 011 (täiesti korras mootori ja 2105 osooniga) kenasti täitnud ära EURO II nõuded (need peaksidki olema 2001 aasta autol). Samas kui midagi natukenegi paigast ära on, saab nõuete täitmine keeruline olema.
Minul on tehaseaseades 011 (täiesti korras mootori ja 2105 osooniga) kenasti täitnud ära EURO II nõuded (need peaksidki olema 2001 aasta autol). Samas kui midagi natukenegi paigast ära on, saab nõuete täitmine keeruline olema.
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Käisin ülevaatuse mehe juures ja tema väide oli see, et tühikäigul võib saada isegi normidele vastava tulemuse, koormuse lisamisel aga kindlasti ei mahu piiridesse, vaatamata sellele, et kat. on küljes. See mees teadis ka hästi uuemate Lada markide ja väljalaske aastate kaupa nende probleeme. Nii et tundus ,et päris udu ta ei ajanud.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No üks võimalus oleks veel leida see õige ja sobiv "traktori mootor" ehk siis õlipõletajast diisel, milliseid Prantsusmaal vägagi palju ringi liigub. Iseküsimus on sel juhul muidugi kompoti lõpphind, aga see sõltub ju suuresti algse Niva ostuks välja käidud rahast. Kui "raam" soodne, siis miks mitte...
, sest tüübikoodi peaks konnasööjatelt kätte saama.
Siin Far-Far Away's bensiinitoitel töötavat autot vaata et ei leiagi. Või kui, siis kärutavad nendega ringi muude maade kodanikud.
Nivad, mida sõitmas näinud ja kuulnud olen, ei ole mitte ükski seda mahedat bensukale omast häält teinud. Ikka diislilagin kostab.
Kahjuks pole saanud mahti kapoti alla kiigata. Üks takistus on muidugi keelebarjäär, sest nendega sõidavad seniilsed prantsuse vanamehenässid (nagu üks töökaslane jahimeeste kohta tähendas), kes inglise keelt suurivaevu tönkavad, kui sedagi...
Ühel päeval oli lõuna poole asja ja Hispaaniasse suunduval trassil jäi silma selline treila. Teagi'nd, kas läksid kuskile vabrikusse mootoreid vahetama või parseldatakse Portugali ja Hispaania onudele-tädidele...
[Muudetud: 13-2-2010 logman]

Siin Far-Far Away's bensiinitoitel töötavat autot vaata et ei leiagi. Või kui, siis kärutavad nendega ringi muude maade kodanikud.
Nivad, mida sõitmas näinud ja kuulnud olen, ei ole mitte ükski seda mahedat bensukale omast häält teinud. Ikka diislilagin kostab.
Kahjuks pole saanud mahti kapoti alla kiigata. Üks takistus on muidugi keelebarjäär, sest nendega sõidavad seniilsed prantsuse vanamehenässid (nagu üks töökaslane jahimeeste kohta tähendas), kes inglise keelt suurivaevu tönkavad, kui sedagi...
Ühel päeval oli lõuna poole asja ja Hispaaniasse suunduval trassil jäi silma selline treila. Teagi'nd, kas läksid kuskile vabrikusse mootoreid vahetama või parseldatakse Portugali ja Hispaania onudele-tädidele...

[Muudetud: 13-2-2010 logman]

-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Selge on nüüdseks see, et konkreetse isendi ostmine jääb ära. Kahjuks tuleb vist ka Niva usust pöörduda misgisugusesse muusse usulahku. Näiteks Mitsubishi Pajero diisli 88a. eest küsitakse 25000, siis Niva sama raha eest on max. 98a. Ühesugused näevad välja ja esmapilgul ka tehnika mõlemil suht OK. Paneb ikka mõtlema küll.
Millegipärast Nivad suht kallid, aga erilist liikumist müügikuulutustes pole ka märgata, ikka ühed ja samad.
Või on kellegil mingi isend pakkuda?
Millegipärast Nivad suht kallid, aga erilist liikumist müügikuulutustes pole ka märgata, ikka ühed ja samad.
Või on kellegil mingi isend pakkuda?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Selle teema http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14551 autor ikka tasapisi loodab masinast priiks saada. Eks uuri ise lähemalt.