1. leht 1-st
millega puhastada mootori osi?
Postitatud: 07 Nov 2003 01:02
Postitas robi
Millega saaks puhtaks mootori jupid ja ka ploki, pea enda. Huvitab just mingi keemiline lahendus. Kui netist vaatad siis mõned mootorifanattid on oma pillid nii puhtaks saanud et iga detail siilerdab ja paistab uuena. Kuidas see küll õnnestub. Endal olid klapid ja põlemiskamber mingi paksu põlemisjäägiga koos, mis ei tahtnud isegi traatharjaga hästi maha tulla ja siis on veel kohad millele ligi ei pääse.
Postitatud: 07 Nov 2003 01:09
Postitas motamees
Käsitsi noaga kraabid paksu maha ja siis survepesur. Poes müüa mootoripesuaineid.
Tavalise nõudepesumasinaga saab ka väga hästi puhtaks. Ma ühe vana tegin ümber ja pesi hästi. Kasutada tuleb ainult spetspulbrit.
Tallinnas Honda esinduses on nõudepesumasinaga analoogne spetsiaalne detailide pesumasin. Sealt ostsin ka pulbrit.
Postitatud: 07 Nov 2003 15:53
Postitas VFTS.
Siin pole midagi rasket osta 5 l naftat ja pese puhtaks...pole mõtet hakata raiskama raha mingite keemilistevahendite pärast:(...kõige lihtsam kraabi suurem muld maha ja siis hakka pintsliga pesema...soovitan soojalt

Postitatud: 07 Nov 2003 17:14
Postitas robi
nafta ei võta seda kõvemat stuffi lahti muidu kasutan ise seda varianti. Teema saigi loodud kuna tekkis huvi alternatiivsete variantide vastu. Motamees palju see pulber honda esinduses maksab?
Postitatud: 07 Nov 2003 20:32
Postitas motamees
Selle vastuse jään võlgu. Töötasin siis autoteeninduses. Tellia olin küll mina aga makse käis ülekandega. Kuna raha ei tuld minu taskust siis ei ole ka meelde jäänd.
Seda pulbrit ei panda igakord uut vaid ringleb teatud arv kordi. Kõigeparem mine Veho Eestisse ja küsi sealt mõne meistri käest täpselt järele.
Postitatud: 15 Nov 2003 23:32
Postitas effekt
omal ajal pesime mootorit nii seest kui väljast kange pesu pulbri lahuse ja kuuma veega. sellega sai lahti ka mootorisse jäänud abrasiiv pulbri, mis jääb sinna kanalitesse pärast lihvimist. sellega on see jama, et kui see pulber jääb kanalitesse sisse, siis pärast mootori remonti lööb kolina sisse, kuna pulber hakkab kulutama kõiki liikuvaid osi.
Postitatud: 29 Juun 2004 23:30
Postitas armand19
Ma tean, et üks pesi vanat bella mootorit puhtaks ja kasutas ka diislit, mis on tegelt hea asi, siis veel fairy-t ka. ning värv on siiamaani peal. Aga pärast peaks vist kenasti ära loputama
Postitatud: 30 Juun 2004 01:42
Postitas AaClub
Müüakse palju igasuguseid pigi ja kõntsa eemaldajaid. Ise olen enamusel kordadel kasutanud mootoripesu vahendit ja wait spirti, piiritusega on eelis see, et detail ei jää rasvaseks. Kõige parem on kuskilt pesulast kus on ka mootori pesu tehakse küsida infi mis aineid nad kasutavad, aga need suht kirved.

Postitatud: 16 Juul 2004 23:03
Postitas jaare
Üks hea vahend on kaltsineeritud sooda. Selle lahuses keetmine mõjub
hästi puhastavalt.
Uuemaid vahendeid pakub AS Movek:
ANTIFET ULTRA 12. Õliste ja rasvaste masinadetailide puhastamiseks
toiduainetetööstusseadmete remondil ja autoremonditöökodades.
http://www.movek.ee/tooted_grupp.php?toode_grupp_id=2
Postitatud: 12 Sept 2004 16:25
Postitas nivamees66
suurem sodi diisliga pärast bensiiniga loputad. tööriistad pintsel,traathari.
mootori v2line pesu
Postitatud: 18 Okt 2004 18:19
Postitas jaks
kuidas te mootorit v2ljast pesnud olete? kas survepesuriga on hea m6te, et 2kki l2heb vesi sinna kuhu pole vaja?
Postitatud: 18 Okt 2004 18:29
Postitas Raxo
Kaltsud aukude ette ja korras

Postitatud: 19 Okt 2004 00:05
Postitas wax
Nitrolahusti võtab päris hästi igasuguse tahma ja õli maha. Peale seda kuumaveepesuriga üle ning asi särab nagu uus

Postitatud: 19 Okt 2004 10:47
Postitas olaaf
Algselt postitas: jaks
kuidas te mootorit v2ljast pesnud olete? kas survepesuriga on hea m6te, et 2kki l2heb vesi sinna kuhu pole vaja?
kui kõik korras siis 150 At veejuga - 3 kordne täielik mootoripesu ja mootor käivitus paugust..
ise pesen mootorit 2 korda aastas

Postitatud: 19 Okt 2004 13:24
Postitas jaks
ma sain teada, et survekale saab veel näiteks fairy pudeli külge ühendada ja niimodi peaks küll kõik õli maha tulema.