1. leht 1-st

Kas plokikaan kõver?

Postitatud: 31 Jaan 2010 01:01
Postitas Villem666
On siis selline mure, et kolmandat korda panen mootorit kokku ning iga kord on õli valgeks tõmmanud, st. vesi õli segamini siis, ja nii kolm korda järjest, iga kord tuttuus tihend vahele.

Ise kahtlustan, et kaan kõver, kuigi see kuuma ei ole saanud mu käest, ning poldid on õiges järjekorras kinni tõmmatud õige momendiga.

Viimane kord lasin õli välja,ning panin kohe uue sisse, kohe oli valge, st peab päris korralikult kokku saama, et nii kiiresti valgeks lööb.

Radikas nagu erilist survet näha ei ole, vahest küll puhub mulle, aga kui gaasi natuke vajutada, nii 2500 põõrde peal hoida, siis ei ole midagi näha. Ühe korra ammu on olnud surve radikas, ning peaksin suht teadma mis sümptomid on.

Palun siis abi, mis võiks viga olla, ning mida saab ka põlve otsas kontrollida.

Tervitustega Villu

Postitatud: 31 Jaan 2010 12:24
Postitas JX
mootori peab täielikult puhtaks pesema, muidu ei saa seda vee segu kätte sealt täielikult ja lööb uue õli samuti vahtu, kaane kõverust saad põlve otsas sirge loodiga vaadata, sama ka plokiga...

Postitatud: 31 Jaan 2010 13:32
Postitas Villem666
Alguses oli õli selge, natuke aega käis, siis lõi halliks ära.

Lisainfoks nii palju, et plokki on maha võetud 1.9mm ja on 03 plokk. Kaanest tean vähe, kuna sai tehtud kaan ostetud foorumi inimese käest, enne oli selline kaan, kuhu käisid kolvid sisse. Jahutussärgis on tugevndused sees, ning kanaleid on ka näpitud. Kaant toidab kaks 40mm solexit. Ise arvutatud surveaste on 11.3 kanti, ei tea kui hästi põlemiskambri mahu möötmine just läks.

Terv. Villu

Postitatud: 01 Veebr 2010 09:07
Postitas tiit
3x oled tihendit vahetanud ja sealjuures pole aega olnud mõõta kas kaan sirge? Siis pole muud teha kui neljas kord ette võtta. Kui kaan ja plokk sirged siis proovi seekord mõnd teist kaant, saad vähemalt teada kumb vigane on.

Postitatud: 01 Veebr 2010 10:07
Postitas Villem666
Algselt postitas: tiit
3x oled tihendit vahetanud ja sealjuures pole aega olnud mõõta kas kaan sirge? Siis pole muud teha kui neljas kord ette võtta. Kui kaan ja plokk sirged siis proovi seekord mõnd teist kaant, saad vähemalt teada kumb vigane on.

Jätan jah veidi lolli mulje, mootor kokku ja peab töötama.
Aga ma ei teadnud kui õige vastuse saab niimoodi põlveotsas kontrollides. Ma olen kontrollinud sirge asjaga enne ja sai ka nüüd kontrollitud, mõlematel kordadel olid sirged, vähemalt minu arust.Esimene kord oli tihend ka natuke imelik, ajasin süü selle kaela.
Tänud vastuste eest.

Terv. Villu

Postitatud: 01 Veebr 2010 11:58
Postitas olaaf
ehk kaanes mõni mikropragu või valuviga - tosool võib päris kergesti lekkida ka mõnest punnist millest valuvormi materjali välja lasti.

Postitatud: 01 Veebr 2010 16:44
Postitas tiit
Algselt postitas: Villem666

Jätan jah veidi lolli mulje, mootor kokku ja peab töötama.
Aga ma ei teadnud kui õige vastuse saab niimoodi põlveotsas kontrollides. Ma olen kontrollinud sirge asjaga enne ja sai ka nüüd kontrollitud, mõlematel kordadel olid sirged, vähemalt minu arust.Esimene kord oli tihend ka natuke imelik, ajasin süü selle kaela.
Tänud vastuste eest.

Terv. Villu
No aga lahti võttes peab ju tihendil leke näha olema, ükskõik kas viga tihendis või kaan kõver. Kui tihend lahti võttes korras siis kaan või plokk katki. Pane mõne teise kaanega kokku siis saad teada

Postitatud: 01 Veebr 2010 17:30
Postitas Villem666
Tihend sai väga hoolikalt läbi käidud, ning otsitud ka jälgi kaane ja ploki pealt, mitte midagi sellist küll silma ei jäänud, kust oleks nagu läbi jooksnud vms.
Siis teoreetiliselt siis sealt kohast ikka kõik sirge. Aga küsimus jääb ikkagi, kust ta siis õli sisse saab ikkagi.

Terv. Villu

Postitatud: 01 Veebr 2010 18:47
Postitas tiit
Plokil või kaanel on kuskil pragu sees, tõenäoliselt kaanel. Kus asud hiiumaal?

Postitatud: 01 Veebr 2010 20:02
Postitas Villem666
Algselt postitas: tiit
Plokil või kaanel on kuskil pragu sees, tõenäoliselt kaanel. Kus asud hiiumaal?
Jausas

Postitatud: 11 Veebr 2010 17:57
Postitas Villem666
Tere taas. Kuna vahepeal olin haige ning ka muud asjad kimbutasid, siis ei jõudnud teist plokikaant proovida, mis nüüdseks siis proovitud sai.

Tulemus oli sama, õli värvus suht kiiresti piimaks. Nii, et võin vist ise omale küsimusele vastata sellega, et kaan on arvatavasti sirge ikkagi, pluss kodusel meetodil sirgsus kontrollitud ning kaan ise arvatavasti täiesti kombes. Kõik asjad viitavad ikkagi plokile.

Kas keegi oskab pakkuda kust plokk võiks puruks olla? Nii palju ma proovisin et valasin ploki ääreni vett täis(vesi ei ole just kõige parem) ja sirinal ikkagi läbi ei jooksnud, samas sain vett sees hoida 4-5 tundi, kuna õues ning külmub ju ära.

Aga moto vist tuleb molekulideks teha, ehk siis leiab vea üles, sest üleval pool mina ei oska midagi enam proovida või uurida.

Terv. Villu

Plokk puruks.

Postitatud: 11 Veebr 2010 18:17
Postitas SexSix
Kunagi läks VAZ keema sest vesi oli välja voolanud radikas olnud august. Valasin siis uue kaevuvee sisse (külma).Pärast ei pidanud plok vett kinni-pragu oli tekkinud kuuma ploki ja külma vee koosmõjul ploki esiseina. AL. esikaane taha kus on mootorikett ja vahevõlli hammasratas.

Postitatud: 11 Veebr 2010 18:45
Postitas olaaf
uus blokk oleks kõige mõtekam kui pragu ei leia:rolleyes

Postitatud: 12 Veebr 2010 14:56
Postitas marek032
Oli täpselt sama nali et jahutusvedelik ja õli segi, kontrollimise käigus selgus et plokis kuskilt mõra sees, ja mõra on nii väike et seda ei pruugi silmaga nähagi. Ja tuligi uus plokk hankida ja sõidame jälle!

Postitatud: 12 Veebr 2010 21:03
Postitas Villem666
Arvatavasti pean ka mina sinna poole oma jalad seadma, leiaks kuskilt normaalse ploki.

Aga tänud kõigile vastuste eest.

Terv. Villu