mootor suitseb???

mootor suitseb???

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
p
Peeter3654
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Apr 2009 17:45
Asukoht: Põlvamaa kanepi vald
Autod: Lada

mootor suitseb???

Postitus Postitas Peeter3654 »

Mootor siis suitseb liialt palju... vahetatud siis süütesüsteem, küünlad, rootor, jagajakaas, juhtmed. veel klapisääretihendid(olid väga nigelad, käega sai otsast ära võtta), veel kütusepumba membraan- kütet lekkis õlisse- õli oli siis küttega pooleks. Peale seda vahetatud siis õli koos õlifiltriga ja siis veel uus õhufilter ka aga mingisugust tulemust pole:sein Äkki oskab keegi veel midagi soovitada?

[Muudetud: 29-1-2010 Peeter3654]
s
seenior
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 11 Okt 2008 03:19
Asukoht: Keila
Autod: 2106-i ja...Niva`gi

Postitus Postitas seenior »

Mis värvi see suits on? Kui must,siis mootor kulunud -kolvid-rõngad jne.
p
Peeter3654
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Apr 2009 17:45
Asukoht: Põlvamaa kanepi vald
Autod: Lada

Postitus Postitas Peeter3654 »

pigem ikka sinine...
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Kui must siis kütuse mitte täielik põlemine ja sinine õli ning valge vesi.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
p
Peeter3654
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Apr 2009 17:45
Asukoht: Põlvamaa kanepi vald
Autod: Lada

Postitus Postitas Peeter3654 »

nagu öeldud siis pigem ikka sinakas hall selline
v
Villem666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Villem666 »

Tere.


Heitgaaside värvus:
Korras mootoril on need suitsuta. Suitsusus viitab ebanormaalsele mootori tööle.

Must suits- Kütuse mitte täielik põlemine järgmistel põhjustel: õhuhulga vähenemine mustunud õhufiltri pärast; gaasijaotusfaaside nihkumine; suurenenud kütuse etteanne; rikked gaasijaotusmehhanismis, liiga kõrge ujuki tase jne.
Valge suits- kompressiooni vähenemine hülsi-kolvigrupi kulumise tagajärjel; silindrisse satub jahutusvedelikku jne.
Sinine suits-karteriõli põlemine liiga kõrge õlitaseme korral; õlirõngaste kulumine või kinnitagitumine;hülsside suur ovaalsus; suur lõtk klapisääre ja juhtpuksi vahel;klapisääre tihenduskummide vananemine jne.

Tsiteeritud raamatust nimega. "Traktorite ja autode tehniline diagnostika"

Terv. Villu

[Muudetud: 27-1-2010 Villem666]
p
Peeter3654
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Apr 2009 17:45
Asukoht: Põlvamaa kanepi vald
Autod: Lada

Postitus Postitas Peeter3654 »

ega viimane variant ongi vist õlirõngad..., sest surveaste oli vist 9 11 11 11. Aga tänan Villu
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Parandaks, et surveaste ei vähene ise :D Pigem ikka mootori silindrite surved on madalad.

Kuidas survet mõõtsid külmalt soojalt?

[Muudetud: 27-1-2010 Hulkur]
p
Peeter3654
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Apr 2009 17:45
Asukoht: Põlvamaa kanepi vald
Autod: Lada

Postitus Postitas Peeter3654 »

silindrite surveid ma nagu mõtlesingi, mai tea äkki oli mul sõnastus halb vms, aga soojalt mõõtsin muidu ikka

[Muudetud: 27-1-2010 Peeter3654]
Vasta