1. leht 1-st

Probleem mootoriga?

Postitatud: 25 Jaan 2010 20:20
Postitas fuego
Probleem siis selline:kui gaas järsult põhja muljuda,hakkab puterdama ja siis nagu pääseb kusgilt.Peaks võibolla segukruvi timmima.....,või mis teie arvate.Autoks muidu 2106,01-he karburaatoriga.

Postitatud: 25 Jaan 2010 20:24
Postitas fless
Segu jääb arvatavasti lahjaks, vaata üle kas kiirenduspump töötab.

Postitatud: 26 Jaan 2010 19:26
Postitas arvuti2007
vabandan et teemad segan.
probleemiks on selline asi:
kui ma külmast peast käivitan auto mootori ja vajutan gaasi pedaali põhja siis hakkab mootor turtsuma ning
peale seda kui on mootor soe siis läheb korralikult käima.
autoks on VAZ 21063 1,3L 47Kw

oskab keegi aidata selles probleemis?

[Muudetud: 26-1-2010 arvuti2007]

Postitatud: 26 Jaan 2010 19:31
Postitas siksaator
Algselt postitas: arvuti2007
vabandan et teemat segan!
ma ei raatsi uut teemat teha uuesti
see taoline jama on mul endal ka ja autoks on VAZ 21063 1,3L 47Kw
kui ma kaasi põhja lasen siis tahab mootor välja sureda.
Vanust peaks sul nagu olema aga õigekirja pole ollagi:sein. Kaks võimalust: 1) tee oma õigekiri korda või 2)paranda oma profiilis sünniaeg ära (19 aastane inimene peaks juba teadma õigekirja!).
Tee oma postitus korda ning usun, et leiad oma probleemile ka kiiremini lahendust, sest paljud kasutajad ei viitsigi sellist sega-pudrut lugeda.

[Muudetud: 26-1-2010 siksaator]

Postitatud: 26 Jaan 2010 21:23
Postitas fuego
Kas kiirenduspumba membraanis võib probleem olla?

Postitatud: 26 Jaan 2010 21:31
Postitas fuego
arvuti2007:See on ju selge,et külmast peast auto turtsub ja ei lähe pöördesse.Mootor tahab ikka natuke käia ka.

Postitatud: 26 Jaan 2010 22:03
Postitas arvuti2007
Algselt postitas: fuego
arvuti2007:See on ju selge,et külmast peast auto turtsub ja ei lähe pöördesse.Mootor tahab ikka natuke käia ka.
enne mootori üles soojenemist on nii et kui ma gaasi oedaali vajutan siis tahab mootor välja sureda:(

[Muudetud: 26-1-2010 arvuti2007]

Postitatud: 26 Jaan 2010 22:35
Postitas lada
Sarnane probleem tekkis mul ühe 01ega, et kui külmast gaasi vajutasin siis tahtis välja surra, kuid kui hästi aeglaselt vajutasin, siis kogus pöördeid küll.

Kõigepealt võiksid süüte reguleerida kui seda varem pole teinud.
Ise olen stroboskoobi puudumisel kasutanud seda varianti mis kasutaja overspeed ühes teemas postitas:

"Kui strobo ei ole, siis nii. Vöta jagaja kaan maha, ning pööra mootorit seni, kuni rootor jöuab 1. silindri kohale (kaanel on numbrid pääl vöi vaata kuhu juhe jookseb). Kui vänta pole, siis liiguta autot neljas käik sees. Nii pööra mootorit seni, et alumisel rihmarattal olev märk olex keskmise kriipsu juures (5 kraadi) teine lühike on 10 kraadi ja pikk on surnudseis. Vöta indikaator, 1 ots massi ja teine selle juhtme külge, mis läheb kontaktist süütepooli. keera jagaja 13 vötmega lahti ning reguleeri seni, kuni indikaatori tuli just just pölema hakkab. Süüde peab sees siis olema;) Siis liiguta mootorit jälle tagasi, kui asi paikas on , ning kontrolli, kas mootorit pöörates tuli süttib siis, kui märk on 5 kraadi juures. Kui nii on, siis ongi valma."

Põhimõtteliselt kui pole karburaatorit varem näppinud ja see on seal puutumata olnud teab mis ajast, siis võiksid teha järgmist:

tee karburaator algosadeks, vaheta vajalikud osad, ligunda vanu osi atsetoonis kui vajalik (mitte tihendeid ja muid membraane), puhu kõik suruõhuga läbi, vajadusel reguleeri ujuki taset, seejärel lao kõik nii kokku tagasi nagu alguses oli ning siis regulli karburaatori tühikäik ära.
Selle jaoks on Ladaklubi kodulehel ÕPETUS täitsa olemas. (ps.kliki sõna õpetus peale)

Kui kõik see tehtud siis tule siia tagasi ja räägi meile kuidas asi nüüd on.

Postitatud: 26 Jaan 2010 22:59
Postitas arvuti2007
Algselt postitas: lada
Sarnane probleem tekkis mul ühe 01ega, et kui külmast gaasi vajutasin siis tahtis välja surra, kuid kui hästi aeglaselt vajutasin, siis kogus pöördeid küll.

Kõigepealt võiksid süüte reguleerida kui seda varem pole teinud.
Ise olen stroboskoobi puudumisel kasutanud seda varianti mis kasutaja overspeed ühes teemas postitas:

"Kui strobo ei ole, siis nii. Vöta jagaja kaan maha, ning pööra mootorit seni, kuni rootor jöuab 1. silindri kohale (kaanel on numbrid pääl vöi vaata kuhu juhe jookseb). Kui vänta pole, siis liiguta autot neljas käik sees. Nii pööra mootorit seni, et alumisel rihmarattal olev märk olex keskmise kriipsu juures (5 kraadi) teine lühike on 10 kraadi ja pikk on surnudseis. Vöta indikaator, 1 ots massi ja teine selle juhtme külge, mis läheb kontaktist süütepooli. keera jagaja 13 vötmega lahti ning reguleeri seni, kuni indikaatori tuli just just pölema hakkab. Süüde peab sees siis olema;) Siis liiguta mootorit jälle tagasi, kui asi paikas on , ning kontrolli, kas mootorit pöörates tuli süttib siis, kui märk on 5 kraadi juures. Kui nii on, siis ongi valma."

Põhimõtteliselt kui pole karburaatorit varem näppinud ja see on seal puutumata olnud teab mis ajast, siis võiksid teha järgmist:

tee karburaator algosadeks, vaheta vajalikud osad, ligunda vanu osi atsetoonis kui vajalik (mitte tihendeid ja muid membraane), puhu kõik suruõhuga läbi, vajadusel reguleeri ujuki taset, seejärel lao kõik nii kokku tagasi nagu alguses oli ning siis regulli karburaatori tühikäik ära.
Selle jaoks on Ladaklubi kodulehel ÕPETUS täitsa olemas. (ps.kliki sõna õpetus peale)

Kui kõik see tehtud siis tule siia tagasi ja räägi meile kuidas asi nüüd on.
Tänud infomartsiooni eest:)

Postitatud: 30 Jaan 2010 22:57
Postitas deud
mul siuke mure et kylmat peast ei taha yltse minna. Peab ikka mitu korda akut laadima ennem kui l2heb, peab pikalt k2ivitama ka. :sein aga kui oled yhe korra toole saanud siis v6id 5 tunnip2rast minna ja l2heb ilusti toole..
V2GA VABANDAN, SEST POLE T2PIT2HTI ARVUTIL.