1. leht 1-st
Anomaaliad mootori töös.
Postitatud: 18 Jaan 2010 23:33
Postitas Tanel.V
Tervist.
Probleem selline, et vahel õige harva teeb mootor sellise triki, et sureb soojast peast välja ja tahab õige pikalt käiamist, et uuesti käima läheks. Külmalt käivitub hästi ja minekus ei kurdaks ka nagu eriti.Kirjeldan siis juhtumid ka:
* Sõidetud juba ligi 15km, peatun klassikaaslase maja ees, et ta maha lasta ja veel enne kui veeremine lõppeb ja seisma jään, annavad tuled armatuuris märku, et mootor on töö lõpetanud. Egas midagi, annan starterit ja ei luba ka mitte. Meel juba üsna täbar ja valmis käsitsi parkimiskohale lükkama. Proovin veel üks kord, peale 20-30 sekundit käiamist hakkas justkui lubama ja õrna noomitusega gaasipedaali poolt ärkas mootor ellu.
* 1. jaanuar, olemine kehvavõitu ja tahtmine kiirelt koju saada, lähen välja (kraade -10 lähedal) käivitan auto, ning kraabin aknad. Auto soe, suretan välja, et majas veel viimased asjad kokku panna. Naastes ja starterit andes, lõi silme ette külm öö sõbra maja ees, ning lugu kordus. Seekord sain aku peaaegu tühjaks käiata, ning valmistusin juba sleppi võtma, kui proovisin viimast korda ja kordus eelnev. Hakkas lubama ja turtsus käima.
* Täna, külma kraade -13. Käivitumisega probleeme pole. Sõidan juba tuttava supermarketi ette, ning enne kui veel parkimiskohale jõuan, hakkavad jõulutuled armatuuris põlema, ning auto jõuetu. Seekord pääsesin kergemalt.15 sekundit käiamist ja südame põksumist turtsub mootor käima. Pääsenud.
Kirjeldatud olukord siiani tekkinud kolmel korral kolme kuu jooksul, ehk siis üsna harva.Anomaaliate vahepeal ei oska midagi mootori töös ette heita, nagu kellavärk. Kui siis seda, et tühikäigul justkui jätaks natuke vahele, kui toores täitsa maas on. Sõites kõik normaalne. Ainuke asi, et bensiini võtaks justkui palju, 13-14l sajale linnas.
Ise kahtlustaks justkui umbes düüse näiteks? Suht võhik selles osas. Kalibreeritud silm ei tuvastanud ka kütusefiltri olemasolu. Õlid korras, õhufilter korras ja kaas talvises asendis. Aidake!
Ahjaa! autoks 21011 ja mootor 1.3
[Muudetud: 18-1-2010 Tanel.V]
Postitatud: 19 Jaan 2010 01:13
Postitas hautz
Ehk ujukinõela vahel praht, mis ujukinõela vahele jääb ja mootoril laseb kütet täis joosta.
Postitatud: 20 Jaan 2010 20:00
Postitas Tanel.V
Täna kordus sama jälle. Kui ma karpa maha võtan ja ära puhastan, kas siis on tõenäoline, et ma teda tagasi pannes enam sõita ei saa? st et peab uuesti timmima? Ma ei räägi praegu täppishäälestusest vaid käima minekust ja võimalusest kellegi teadjama juurde sõita.

Postitatud: 20 Jaan 2010 20:08
Postitas darts
kontrolli need asjad üle mis sai kirjutatud ja hauz ka mainis mis viga võib olla.
Postitatud: 20 Jaan 2010 20:35
Postitas Tanel.V
No gaas põhjas käivitamine muidu toimis. Kas asi saab olla küünaldes ja jagajas, kui käima läheb külmalt kenasti, ainult tühikäik puterdab kõvasti ja soojalt enam ei taha minna?
[Muudetud: 20-1-2010 Tanel.V]
Postitatud: 20 Jaan 2010 21:16
Postitas JUSTer-D
Küünlad saad sa kindlasti ise ära puhastada ja vaadata kas on parem ja jagajas v kuskil juhtmetes võib tõesti kondents olla vms. Et mootor soojaks ja jää sulab vahelt veeks vms... Need kõige lihtsamad variandid

---
Aga pmst kui ise ei jaga siis on soovitatav siiski kellegi teadjama juurde minna või külla kutsuda ja pärast paar õlut välja teha

Postitatud: 20 Jaan 2010 21:48
Postitas darts
kui gaas põhjas toimib seljuhul saab palju kätte ujutab yle .nõel.igaks juhuks kontrolli see asi üle võta õhupuhasti maha ja vaata kas toore siiber ikka on lahti.küünla vahe ka .aga ei usu eriti .ikka kütte probleem.arvan.
Postitatud: 20 Jaan 2010 21:51
Postitas olaaf
kui hätta jääd siis võib millalgi asja üle vaadata.
kus sa tallinnas asud?
Postitatud: 21 Jaan 2010 17:02
Postitas Tanel.V
Nii, täna võtsin karpa maha, puhastasin düüsid, filtri ja kõik muud mudinad. Reguleerisin ära ujuki käigu. Hommikul garaa?i poole sõites oli asi ikka puhta hull, ilma gaasi peal hoidmata elus ei püsinud ja jõud põhimõtteliselt puudus. Nüüd kui kõik tehtud, siis käivitub hästi ja jõudu on ka, aga tühikäik on kole ebaühtlane. Veel üks nali mis ta teeb on see, et olles juba pikemalt sõitnud ja foori taga seisma jäädes sidur all, tahavad pöörded alla vajuda ja hakkab ära surema, korra surigi.Olenemata sellest, et käsigaas oli piisavalt peal, et tühikäigul(külmalt) käis normaalselt.Seeeest käivitub pärast välja suremist jälle väga kergelt.
Asun muidu mustamäel.
[Muudetud: 21-1-2010 Tanel.V]
Postitatud: 21 Jaan 2010 18:37
Postitas rene07
Mul oli suht sama teema selle käivitamisega ja asi oli lihtne. Otsad oli andnud jagaja rootor ehk siis see pruun või must ümmargune jublakas, mis jagaja kaane all voolu jagab. Vaata üle!
Postitatud: 21 Jaan 2010 22:46
Postitas fuego
Mul oli sama probleem,lõpuks vahetasin jagaja rootori uue vastu,viga oli kadunud,nii kui võtit keerasin paugupill ei ühtegi probleemi enam.Nii et JAGAJA ROOTOR!:D
Postitatud: 22 Jaan 2010 13:02
Postitas Tanel.V
Kuidas postitust kustutada??:yllatunud
[Muudetud: 22-1-2010 Tanel.V]
Postitatud: 22 Jaan 2010 13:44
Postitas Tanel.V
Rootor maas ja poodi!
edit: teisi teemasid lugedes tekkis küsimus, et kas uue rootoiga tuleks kontaktivahe ka ära reguleerida? Kui jah, siis oskab keegi näpunäiteid jagada kuidas seda täpselt tehakse?
Edit2: arenguid niipalju, et rootor vahetatud, ja käib nagu kellavärk, enam ei jäta tühikäigul vahele ja käivitub paremini.
Üks küsimus siiski jääb: Kas on normaalne praeguse ilmaga, et pean kuni 10min sõitma toore klapp avatud, kuna muidu kaob jõud ära, peab väga sujuvalt ja tasapisi gaasi vajutama. Kui klapp lahti siis tallu kuidas tahad. Peab ka mainima, et temperatuur tõuseb suht aeglaselt ja ei tõuse talveperioodil vähemalt kordagi skaala keskele, nagu sügisel tegi. Heljub seal teise kriipsu juures.
[Muudetud: 22-1-2010 Tanel.V]
[Muudetud: 22-1-2010 Tanel.V]
Postitatud: 24 Jaan 2010 12:21
Postitas seenior
et pean kuni 10min sõitma toore klapp avatud,
Vast ikka klapp kinni sõidada;) Kui nii,siis normaalne,vt.kraadiklaasi:wow Ja kata radiaatori esine millegagi kinni,läheb temp. kõrgemaks;)
Postitatud: 12 Apr 2010 21:12
Postitas vazist
Ei hakanud uut teemat tegema, pigem sobib siia. Autol oli 07 karpa ja vaakumiga jagaja. Probleem oli järgmine. Käivitus norm., tühikäik norm.. Kui aga tõstad pöörde nii 3000 hakkab puterdama. Proovitud sai erinevaid jagajaid, süütepoole , karpasid ja küünlaid, tulemus ikka null. Järsku aga hakkas tööle ja tuli välja, et olin jätnud vaakumi otsa jagaja külge panemata. Kui ühendasin vaakumi külge, hakkas jama jälle pihta. Ja nii see jagaja ilma vaakumita jäigi. Miks aga see jagaja ei sallinud ette nähtud vaakumit jäi mulle selgusetuks.
Huvitav, kas keegi oskab seda anomaaliat kommenteerida?
Postitatud: 12 Apr 2010 21:19
Postitas JX
ise pole ühtegi vaakumiga jagajat kasutanud kuna aeglustab mootori pöördeid(äkilisust), kas sul vaakum voolik ikka täidab oma ülesannet?
Postitatud: 12 Apr 2010 23:36
Postitas soosu3
Vaakumiga jagajatel tüüpviga kontaktiplaadi laagri lõtk, kontaktivahe ja süütenurk hakkab hakkab suvaliselt muutuma.
Postitatud: 13 Apr 2010 11:23
Postitas madis132
aga mul nival juhtus selline asi et tegin natu maastiku sõitu ja jäin ühte kraavi kinni ,jätsin mootori seisma ja seni toppisin laudu rataste alla,vaja oli käima panna ja proovida kraavist välja saada aga siis läks mootor väga pikka käiiamise peale vaevuliselt käima ja tundus nagu 2 pütti oleks tagant ära ja paukus,peksis sumpast musta kuigi jagaja kaane alune ja pealmine oli täiiesti kuivad ja süüde oli paigas (kontrollisin lambiga üle)ma pole veel jõudnud küünlaid vaadata aga mul on kah jagajaks vaakum süsteemiga jagaja millel ma selle vaakum toru kinni pitsitasin sest peale oli pandud teine karpa.Muidu enne seda kraavi ronimist töötas kõik korralikult ainult kõrgetel pööretel vahest turtsatas
Postitatud: 13 Apr 2010 17:47
Postitas madis132
Algselt postitas: madis132
aga mul nival juhtus selline asi et tegin natu maastiku sõitu ja jäin ühte kraavi kinni ,jätsin mootori seisma ja seni toppisin laudu rataste alla,vaja oli käima panna ja proovida kraavist välja saada aga siis läks mootor väga pikka käiiamise peale vaevuliselt käima ja tundus nagu 2 pütti oleks tagant ära ja paukus,peksis sumpast musta kuigi jagaja kaane alune ja pealmine oli täiiesti kuivad ja süüde oli paigas (kontrollisin lambiga üle)ma pole veel jõudnud küünlaid vaadata aga mul on kah jagajaks vaakum süsteemiga jagaja millel ma selle vaakum toru kinni pitsitasin sest peale oli pandud teine karpa.Muidu enne seda kraavi ronimist töötas kõik korralikult ainult kõrgetel pööretel vahest turtsatas
3 küünalt oli korraga läbi:D:D:D:D:sein