Probleem vaakumregulaatoriga.

Probleem vaakumregulaatoriga.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
v
Villem666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: 2101
Kontakt:

Probleem vaakumregulaatoriga.

Postitus Postitas Villem666 »

Ma ei osanud paremini sõnastada pealkirja.

Aga probleem selline, et on olemas elektronsüüde, ning sellel on vaakumregulaator, aga mul on karpad millel pole vaakum otsa, ning elektronsüütest ei tahaks loobuda ka.

Kui ma õigesti aru sain, siis vaakumregulaator muudab süüte siis varaseks kui avad segusiibrid ja oktaankorrektoriga muudab süüte varasemaks ainult koos pöörete tõstmisega. Muidugi sama peaks tegema ka vaakumregulaatoriga, aga vahe on selles, et vaakumregulaatoriga muutub süüde varasemaks juba siis kui alles avad siibrid ning lõpuks sentrifugaal regulaator muudab süüte veel varasemaks.

Küsimused oleksid sellised:
1. Kas selle otsa võib jätta lihtsalt ühendamatta?
2. Kui ma ei kasuta vaakumregulaatorit, kui palju ma sellega mootori võimuses kaotan, kas üldse annab tunda seda?
3. Kas ma võin ühendada vaakumotsa sisselaske kollektori külge, kas mõtet üldse? Teadjamad küsivad arvatavasti automaatsel miks, ise mõtlen, et käivitamine äkki kergem, sest süüde on hiline, aga kui auto käima läheb, siis on süüde nii õelda õiges kohas, kas on sellist effekti üldse, selle kohta ootan vastust teadjamatel.
4.Kas saab kasutada tavalisi kontakt jagajat ja kommuntaatorit.
5. Kui kellegil mõni hea idee kuidas üldse muud viisi lahendad asi, siis palun anna teada.

Terv. Villu
Vasta