viga küünaldega 21063

viga küünaldega 21063

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
teboilmen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
Asukoht: tartu
Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400

viga küünaldega 21063

Postitus Postitas teboilmen »

mure siis selline et ladal 1 ja 2 (mootoril olevate numbrite järgi)küünlad lähevad läbi kui seisavad 2-3 nädalat siis enam küünlad ei tööta . oskab keegi öelda milles viga.olen proovinud nii vene küünalaid kui ka nkg küünlaid aga igakord kui seisab 2-3 nädalat siis enam ei tööta 2 silindrit.
Kasutaja avatar
petz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 08 Dets 2004 21:32
Asukoht: Tartu, Põlvamaa
Autod: VAZ 1111 OKA

Postitus Postitas petz »

Mis tähendab "lähevad läbi"? Kas küünaldele tekib sadestis? Õli, põlemata kütus? Põhjuseid võib lla palju:

* Kulunud mootor
* Jagaja kaas
* Süütejuhtmed
* Sädeme ülelöök süütejuhtme otsast mootori massi
Kasutaja avatar
teboilmen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
Asukoht: tartu
Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400

Postitus Postitas teboilmen »

aga probleem tekib ainult seistes.kui iga päev sõita siis on kõik ok.
Kasutaja avatar
petz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 08 Dets 2004 21:32
Asukoht: Tartu, Põlvamaa
Autod: VAZ 1111 OKA

Postitus Postitas petz »

Küünalde jaoks ongi kõige raskem hetk külmkäivitus. Kui eelnevalt töötas mõni silinder vigases re?iimis (jättis vahele, tahmas, jms), siis külmkäivituse puhul ei pruugi need silindrid enam üldse tööle hakata ja küünal saab veelgi enam kokku põlemata kütuse jääkidega. Keera kõi neli küünalt maha, pane kõrvuti ja tee neist pilt, mille saad postitada siia foorumisse!
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Või.

Postitus Postitas SexSix »

Või vaheta 1. ja 2. silindri küünlad 3. ja 4. silndri küünaldega ära enne käivitamist.
Veel üks varjant; sisselaske kollektor lõhki külmend või mis iganes 1. ja 2. silinder saavad jahutusvedelikku.

[Muudetud: 21-12-2009 SexSix]
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kunagi sarrnane probleem olnud, et osa küünlaid järgi ei võta külmade ilmadega. Küünlad märjad (õlised). Aitas klapisääre tihendite vahetus.

Liiga vähe informatsiooni antud veast.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
teboilmen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
Asukoht: tartu
Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400

Postitus Postitas teboilmen »

mul ei ole ainult külmade ilmadega .nüüd panin uued küünlad ja nädalaega igapäev sõitnud ja töötab.aga eks mingi kuu aja pärast näeb kas on jälle sama asi,sest präegu koolivaheaeg ja siis sõidan koguaeg.
Homme teen pildi ka siis. märjad on küll peale seismist niiet see võib olla küll tänud.

[Muudetud: 22-12-2009 teboilmen]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ehk tõmbab sul pigem täis käivitades?

ebatihe seisnud mootor ja valed külmkäivituse võtted?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
teboilmen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
Asukoht: tartu
Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400

Postitus Postitas teboilmen »

http://www.upload.ee/image/326528/DSC03724.JPG
kuna üks küünal jälle töölepingu lõpetas sai kõik maha võetud ja avastasin et keskmised kaks (neeed mis koguaeg töötand on)on kuivad aga võlimised märjad ja esimese küünla alla oli tekkinud bensiini loik.sinna ääre peale jääb küll vähe aga mine tea palju sealt tulnud on. küünal oli küll ilusti kõvasti kinni keeratud.kütet sai ta varem küll palju peale aga sai keeratud nii ,et tühikäik soojal mootoril normaalne enne sai ilmselgelt palju sest keerasin umbes 4 ringi kinnipoole aga see oli novembris niiet enam ei saa palju.
millised on ladale üldse kõige sobilikumad külmkäivituse võtted.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pumpad igaks petteks kütte käsitsi üles pumbast,
tooreklapp 3/4 ja starterit, sidurit hoiad all
üle 2-3 sekundi ei käia järjest, gaasi vajutad ainult õrnalt, ei pumpa hoogsalt...

küünlad on sul ju mustad nagu öö, mina arvan, et sul on karburaatoriga midagi väga valesti - pea meeles, et kruvidest reguleerid sa ainult tühikäigu segu!
töösegu panevad paika düüsid.
mis markeeringuga karburaator sul on, kas sa oled seal ise midagi paremaks ka teinud?
kas sul nõelklapp peab korralikult - kas tühikäigul esimesse või teise kambrisse bensiini ei tilgu? tilkuda ei tohi
kiirenduspumbast peab tulema ilus juga, ei tohi pritsida kuskile vastu seina ega vastu segukoonust - ilusti sirtsti alla...

küünalde elektroodi vahe võiks kõigil ikkagi võrdne olla, ja küünlad samast margist - vahe olenevalt tootjast 0,5-0,6 või 0,6-0,7 kontaktsüütega või siis 0,8 - 1,0 elektronsüütega
ilma jagajata süsteemidel 1,0-1,3mm

soovitan süüteküünlaid ngk bp6es - hinna ja kvaliteedi suhe on hea.. eelistama peaks jaapanis toodetuid

[Muudetud: 2-1-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
teboilmen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
Asukoht: tartu
Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400

Postitus Postitas teboilmen »

tänud
üle eelmine nädal panin -15kraadi panin käima nii et tõmbasin toore peale korra starterit ja käis.
kuna veel eriline autospetsialist ei ole siis leidsin karpa pealt ainult "otk985"aga see ei ole vist see asi.
karburaatoril on seal küljepeal mingi magnetklapp kas võib see ka midagi muuta kuna mul see ei tööta (juhtmestiku viga teise lada peal proovitud)
karpat mina ei ole ehitanud ümber ja kui vanaisal puhastada lasin siis ta ei öelnud küll et midagi erislist seal oleks.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

eks pead asja ise ette võtma - kontrolli, et 1k kütusedüüs on väiksem kui 2k kütusedüüs.
seguga on midagi totaalselt valesti - liiga palju kütet või käib sa sul ainult tühikäigul tundide viisi...

kas 2k on sul mehhaaniline või vaakumiga avatav?
magnetklapil on siis nõel välja võetud, et autol tühikäik oleks?
markeering on õhufiltri kopsiku all klapikambrikaane pool karpat üleval ääres.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
teboilmen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
Asukoht: tartu
Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400

Postitus Postitas teboilmen »

tühikäigul ei käi tunide viisi külmaga lasen tühikäigul mingi 3-4min ja siis sõitu
aga sõidud on nii et igapäev mingi 2 -3 kilomeetrit.
homme hakkan uurima seda värki edasi.
Kasutaja avatar
soosu3
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 29 Nov 2009 14:17
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: mazda,toyota,opel,ford,lada

Postitus Postitas soosu3 »

Algselt postitas: teboilmen
tühikäigul ei käi tunide viisi külmaga lasen tühikäigul mingi 3-4min ja siis sõitu
aga sõidud on nii et igapäev mingi 2 -3 kilomeetrit.
homme hakkan uurima seda värki edasi.
Nii lühikeste sõitudega koguneb silindritesse tahma ja põlemata jääke.Tee pikemaid otsi ka vahele ja hoia mootorit rohkem pöördes. Veel kasuta ikka uusi ja margikohaseid küünlaid!!
Pildilolevate junnidega ei saagi normaalselt töötada 3 erinevt marki+2 neist ilmselt MB omad( koonusega)!?
Kasutaja avatar
teboilmen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
Asukoht: tartu
Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400

Postitus Postitas teboilmen »

kahjuks ei saa kaugemale sõita kuna auto pole arvel ja puuduvad ka load veel.
muidu kasutangi ühesuguseid küünlaid aga seekord tahtsin tööle saada ja tanklas ainult selliseid oli. kui linna jälle satun siis võtan kohe kaks komplekti siis jääb paar tagavara.kõige kauem pidasid vastu vene omad mis pdid ladale sobilikud olema. mootor saab pöördeid küll st ma suht palju rallitan niiet selle süü ei tohiks olla aga homme hakkan karpaga vaatama ja esmapäeval saab vast uued künlad ka.
Kasutaja avatar
teboilmen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
Asukoht: tartu
Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400

Postitus Postitas teboilmen »

homme lähen küünlaid lõpuks ostma.äkki keegi veel loeb täna ja oskab soovitada häid küünlaid ladale.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

NGK BP6ES ;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
teboilmen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
Asukoht: tartu
Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400

Postitus Postitas teboilmen »

ok tänud
olaaf ka soovitas seda ja niiet siis võtan need.
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

Omast kogemusest julgen soovitada ka DENSO küünlaid(markeesingut hetkel ei mäleta, kuid selle saad asisemast autopoest mis neid pakub), mis minu 1,3 rihmaga mootoril töötasid tunduvalt parmini, kui eelmainit NGK omad.
Kasutaja avatar
teboilmen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
Asukoht: tartu
Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400

Postitus Postitas teboilmen »

nii sai küünlad vahetatud ja käis nagu peab jälle ja siis peale paai ringi kruvisin küünlad maha ja natuke oli seda kuldpruuni mis peaks olema ja jälle mustad.
ei oska karpat ka timmida äkki keegi teab mintu ringi enamvähem kütet ja segu peab olema

[Muudetud: 5-1-2010 teboilmen]
Vasta