viga küünaldega 21063
viga küünaldega 21063
- teboilmen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 56
- Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
- Asukoht: tartu
- Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400
viga küünaldega 21063
mure siis selline et ladal 1 ja 2 (mootoril olevate numbrite järgi)küünlad lähevad läbi kui seisavad 2-3 nädalat siis enam küünlad ei tööta . oskab keegi öelda milles viga.olen proovinud nii vene küünalaid kui ka nkg küünlaid aga igakord kui seisab 2-3 nädalat siis enam ei tööta 2 silindrit.
- petz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 08 Dets 2004 21:32
- Asukoht: Tartu, Põlvamaa
- Autod: VAZ 1111 OKA
Küünalde jaoks ongi kõige raskem hetk külmkäivitus. Kui eelnevalt töötas mõni silinder vigases re?iimis (jättis vahele, tahmas, jms), siis külmkäivituse puhul ei pruugi need silindrid enam üldse tööle hakata ja küünal saab veelgi enam kokku põlemata kütuse jääkidega. Keera kõi neli küünalt maha, pane kõrvuti ja tee neist pilt, mille saad postitada siia foorumisse!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Või.
Või vaheta 1. ja 2. silindri küünlad 3. ja 4. silndri küünaldega ära enne käivitamist.
Veel üks varjant; sisselaske kollektor lõhki külmend või mis iganes 1. ja 2. silinder saavad jahutusvedelikku.
[Muudetud: 21-12-2009 SexSix]
Veel üks varjant; sisselaske kollektor lõhki külmend või mis iganes 1. ja 2. silinder saavad jahutusvedelikku.
[Muudetud: 21-12-2009 SexSix]
- teboilmen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 56
- Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
- Asukoht: tartu
- Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400
mul ei ole ainult külmade ilmadega .nüüd panin uued küünlad ja nädalaega igapäev sõitnud ja töötab.aga eks mingi kuu aja pärast näeb kas on jälle sama asi,sest präegu koolivaheaeg ja siis sõidan koguaeg.
Homme teen pildi ka siis. märjad on küll peale seismist niiet see võib olla küll tänud.
[Muudetud: 22-12-2009 teboilmen]
Homme teen pildi ka siis. märjad on küll peale seismist niiet see võib olla küll tänud.
[Muudetud: 22-12-2009 teboilmen]
- teboilmen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 56
- Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
- Asukoht: tartu
- Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400
http://www.upload.ee/image/326528/DSC03724.JPG
kuna üks küünal jälle töölepingu lõpetas sai kõik maha võetud ja avastasin et keskmised kaks (neeed mis koguaeg töötand on)on kuivad aga võlimised märjad ja esimese küünla alla oli tekkinud bensiini loik.sinna ääre peale jääb küll vähe aga mine tea palju sealt tulnud on. küünal oli küll ilusti kõvasti kinni keeratud.kütet sai ta varem küll palju peale aga sai keeratud nii ,et tühikäik soojal mootoril normaalne enne sai ilmselgelt palju sest keerasin umbes 4 ringi kinnipoole aga see oli novembris niiet enam ei saa palju.
millised on ladale üldse kõige sobilikumad külmkäivituse võtted.
kuna üks küünal jälle töölepingu lõpetas sai kõik maha võetud ja avastasin et keskmised kaks (neeed mis koguaeg töötand on)on kuivad aga võlimised märjad ja esimese küünla alla oli tekkinud bensiini loik.sinna ääre peale jääb küll vähe aga mine tea palju sealt tulnud on. küünal oli küll ilusti kõvasti kinni keeratud.kütet sai ta varem küll palju peale aga sai keeratud nii ,et tühikäik soojal mootoril normaalne enne sai ilmselgelt palju sest keerasin umbes 4 ringi kinnipoole aga see oli novembris niiet enam ei saa palju.
millised on ladale üldse kõige sobilikumad külmkäivituse võtted.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pumpad igaks petteks kütte käsitsi üles pumbast,
tooreklapp 3/4 ja starterit, sidurit hoiad all
üle 2-3 sekundi ei käia järjest, gaasi vajutad ainult õrnalt, ei pumpa hoogsalt...
küünlad on sul ju mustad nagu öö, mina arvan, et sul on karburaatoriga midagi väga valesti - pea meeles, et kruvidest reguleerid sa ainult tühikäigu segu!
töösegu panevad paika düüsid.
mis markeeringuga karburaator sul on, kas sa oled seal ise midagi paremaks ka teinud?
kas sul nõelklapp peab korralikult - kas tühikäigul esimesse või teise kambrisse bensiini ei tilgu? tilkuda ei tohi
kiirenduspumbast peab tulema ilus juga, ei tohi pritsida kuskile vastu seina ega vastu segukoonust - ilusti sirtsti alla...
küünalde elektroodi vahe võiks kõigil ikkagi võrdne olla, ja küünlad samast margist - vahe olenevalt tootjast 0,5-0,6 või 0,6-0,7 kontaktsüütega või siis 0,8 - 1,0 elektronsüütega
ilma jagajata süsteemidel 1,0-1,3mm
soovitan süüteküünlaid ngk bp6es - hinna ja kvaliteedi suhe on hea.. eelistama peaks jaapanis toodetuid
[Muudetud: 2-1-2010 olaaf]
tooreklapp 3/4 ja starterit, sidurit hoiad all
üle 2-3 sekundi ei käia järjest, gaasi vajutad ainult õrnalt, ei pumpa hoogsalt...
küünlad on sul ju mustad nagu öö, mina arvan, et sul on karburaatoriga midagi väga valesti - pea meeles, et kruvidest reguleerid sa ainult tühikäigu segu!
töösegu panevad paika düüsid.
mis markeeringuga karburaator sul on, kas sa oled seal ise midagi paremaks ka teinud?
kas sul nõelklapp peab korralikult - kas tühikäigul esimesse või teise kambrisse bensiini ei tilgu? tilkuda ei tohi
kiirenduspumbast peab tulema ilus juga, ei tohi pritsida kuskile vastu seina ega vastu segukoonust - ilusti sirtsti alla...
küünalde elektroodi vahe võiks kõigil ikkagi võrdne olla, ja küünlad samast margist - vahe olenevalt tootjast 0,5-0,6 või 0,6-0,7 kontaktsüütega või siis 0,8 - 1,0 elektronsüütega
ilma jagajata süsteemidel 1,0-1,3mm
soovitan süüteküünlaid ngk bp6es - hinna ja kvaliteedi suhe on hea.. eelistama peaks jaapanis toodetuid
[Muudetud: 2-1-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- teboilmen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 56
- Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
- Asukoht: tartu
- Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400
tänud
üle eelmine nädal panin -15kraadi panin käima nii et tõmbasin toore peale korra starterit ja käis.
kuna veel eriline autospetsialist ei ole siis leidsin karpa pealt ainult "otk985"aga see ei ole vist see asi.
karburaatoril on seal küljepeal mingi magnetklapp kas võib see ka midagi muuta kuna mul see ei tööta (juhtmestiku viga teise lada peal proovitud)
karpat mina ei ole ehitanud ümber ja kui vanaisal puhastada lasin siis ta ei öelnud küll et midagi erislist seal oleks.
üle eelmine nädal panin -15kraadi panin käima nii et tõmbasin toore peale korra starterit ja käis.
kuna veel eriline autospetsialist ei ole siis leidsin karpa pealt ainult "otk985"aga see ei ole vist see asi.
karburaatoril on seal küljepeal mingi magnetklapp kas võib see ka midagi muuta kuna mul see ei tööta (juhtmestiku viga teise lada peal proovitud)
karpat mina ei ole ehitanud ümber ja kui vanaisal puhastada lasin siis ta ei öelnud küll et midagi erislist seal oleks.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
eks pead asja ise ette võtma - kontrolli, et 1k kütusedüüs on väiksem kui 2k kütusedüüs.
seguga on midagi totaalselt valesti - liiga palju kütet või käib sa sul ainult tühikäigul tundide viisi...
kas 2k on sul mehhaaniline või vaakumiga avatav?
magnetklapil on siis nõel välja võetud, et autol tühikäik oleks?
markeering on õhufiltri kopsiku all klapikambrikaane pool karpat üleval ääres.
seguga on midagi totaalselt valesti - liiga palju kütet või käib sa sul ainult tühikäigul tundide viisi...
kas 2k on sul mehhaaniline või vaakumiga avatav?
magnetklapil on siis nõel välja võetud, et autol tühikäik oleks?
markeering on õhufiltri kopsiku all klapikambrikaane pool karpat üleval ääres.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- soosu3
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 34
- Liitunud: 29 Nov 2009 14:17
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: mazda,toyota,opel,ford,lada
Nii lühikeste sõitudega koguneb silindritesse tahma ja põlemata jääke.Tee pikemaid otsi ka vahele ja hoia mootorit rohkem pöördes. Veel kasuta ikka uusi ja margikohaseid küünlaid!!Algselt postitas: teboilmen
tühikäigul ei käi tunide viisi külmaga lasen tühikäigul mingi 3-4min ja siis sõitu
aga sõidud on nii et igapäev mingi 2 -3 kilomeetrit.
homme hakkan uurima seda värki edasi.
Pildilolevate junnidega ei saagi normaalselt töötada 3 erinevt marki+2 neist ilmselt MB omad( koonusega)!?
- teboilmen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 56
- Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
- Asukoht: tartu
- Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400
kahjuks ei saa kaugemale sõita kuna auto pole arvel ja puuduvad ka load veel.
muidu kasutangi ühesuguseid küünlaid aga seekord tahtsin tööle saada ja tanklas ainult selliseid oli. kui linna jälle satun siis võtan kohe kaks komplekti siis jääb paar tagavara.kõige kauem pidasid vastu vene omad mis pdid ladale sobilikud olema. mootor saab pöördeid küll st ma suht palju rallitan niiet selle süü ei tohiks olla aga homme hakkan karpaga vaatama ja esmapäeval saab vast uued künlad ka.
muidu kasutangi ühesuguseid küünlaid aga seekord tahtsin tööle saada ja tanklas ainult selliseid oli. kui linna jälle satun siis võtan kohe kaks komplekti siis jääb paar tagavara.kõige kauem pidasid vastu vene omad mis pdid ladale sobilikud olema. mootor saab pöördeid küll st ma suht palju rallitan niiet selle süü ei tohiks olla aga homme hakkan karpaga vaatama ja esmapäeval saab vast uued künlad ka.