1. leht 1-st
Probleem 2105 karteriga(tihend)!
Postitatud: 05 Dets 2009 15:45
Postitas fuego
Küsimus selline,et sai vahetatud karteri põhjakaane tihendit,aga millegipärast lekib õli tihendivahelt läbi,siis kui mootor soe(tavaline LADA õli).Kas tagasi panemisel on poltidel oma pingutus järjekord või on valesti pingutatud,et ei pea õli.Mingi jama selle karteriga või tihendiga.
Postitatud: 05 Dets 2009 16:31
Postitas Villem666
Tavaliselt pannakse õrn kiht ka kuumakindlat silikoni mõlemale poole tihendit või siis mõlemale detailile.
Vanasti tehti tihend värviga kokku, et oleks kindlam.
Kas enne vahetust tegid mõlemad detaili pooled täiesti puhtaks?
Kas oled proovinud peale keerata poltisid? Muidugi mõistuse piires.
Tavaliselt on nii, et kui esimese korraga pidama ei jää, ning poldid ikka kenasti kinni on, siis ei saagi muud moodi, kui uuesti panna. Säästab vaevast ja närvitsemisest ning ka õli.
Terv. Villu
[Muudetud: 5-12-2009 Villem666]
Postitatud: 05 Dets 2009 22:41
Postitas fuego
Detaili pooled sai puhtaks tehtud nii õlist ja sodist,aga tihendit pole kuumakindla silikooniga kokku teinud,öeldi et uuele tihendile pole vaja.Poldid on nagu ka norm. kinni.
Postitatud: 05 Dets 2009 23:00
Postitas Villem666
Ma kunagi panin ka uue tihendi ilma silikonita, jäi ka ka jooksma, pinguta kui palju tahad, õli soe oli, ajas välja ikka. Võtsin uue tihendi vahelt ära, võtsin veel uuema, määrisin õrna silikoni kihiga kokku ja töötab siiamaani.
Aga mõni targem võiks seletada miks meil kummalgi ei õnnestunud õli pidavaks saada seda.
Terv. Villu
Postitatud: 05 Dets 2009 23:33
Postitas Walter
Karteri põhja paigaldamisel tuleks jälgida et karteripõhja liite pind oleks sile. Tavaliselt tõmbab poldi aukude ümbert pleki kõveraks, kui on eelmised korrad liiga kõvasti pingutatud . On siiamaani ikka pidama jäänud ainult tihendiga ja ka ainult hermetsiga.
[Muudetud: 5-12-2009 Walter]
Postitatud: 05 Dets 2009 23:34
Postitas fuego
Sul vist ikka õigus,olgu tihend nii uus kui tahes,läbi tuleb ikka ilma silikoonita.Homme proovime siis silikooniga,kiht ei tohi vist liiga paks olla! Tänud Villem666
Postitatud: 06 Dets 2009 09:40
Postitas olaaf
kontrolli ka seda, et karteripõhja tihenditasand oleks sirge.
ma olen poldiaugud haamriga üle ka käinud, kui väga jube kaas satub..
sama teema kehtib ka klapikambri kaane kohta ketiga mootoritel,
rihmaga mootor klapikambri kaane liigtugevat pingutust ei andesta

Postitatud: 06 Dets 2009 11:35
Postitas fuego
Selge,kontrollin üle.Tänud.