1. leht 1-st
K: Niva mootori kohta
Postitatud: 02 Dets 2009 16:04
Postitas kiku
Tervist, küsimus siis selles, et kui aretada pritsemootoriga nivale karpa peale siis on vaja ära vahetada plokikaan aga kas peale selle on vaja veel midagi teha-vahetada?
Postitatud: 02 Dets 2009 19:40
Postitas Moss
Oleneb millise pritse mootoriga tegu. Monopritse mootori kaane külge peaks karpamootori sisselaske kollektor istuma minuteada, seega pääseb kergelt. 4-punkti pritsega mootoril oleks mõistlik kaas koos kollega vanakooli oma vastu ära vahetada.
http://static2.nagi.ee/i/p/477/24/11931 ... 18_l.jpg/1
Aga millest selline vähikäigu soov?
[Muudetud: 2-12-2009 Moss]
Postitatud: 02 Dets 2009 19:49
Postitas kiku
Algselt postitas: Moss
Oleneb millise pritse mootoriga tegu. Monopritse mootori kaane külge peaks karpamootori sisselaske kollektor istuma minuteada, seega pääseb kergelt. 4-punkti pritsega mootoril oleks mõistlik kaas koos kollega vanakooli oma vastu ära vahetada.
http://static2.nagi.ee/i/p/477/24/11931 ... 18_l.jpg/1
Aga millest selline vähikäigu soov?
[Muudetud: 2-12-2009 Moss]
Mul tuttav sai suht odava aha eest endale niva aga tundub, et pritse jamab siis otsustas ta karpa peale panna.
Postitatud: 02 Dets 2009 22:50
Postitas Mel
Kuidas see pritse jamab?
Postitatud: 03 Dets 2009 01:09
Postitas kiku
Algselt postitas: Mel
Kuidas see pritse jamab?
No ma täpselt ei teagi. Mina isiklikult pole veel autotki näinud aga räägin omaniku juttu. See on tema arvamus aga ise ei oska eriti midagi öelda. Tema rääkis mulle nii, et käivitades vahest lubab aga käima ei lähe. Samas peaks kõik korras olema. Kui kellelgi on mõni loogilisem viga välja tuua siis andke teada.
Postitatud: 03 Dets 2009 04:16
Postitas Ruc1990
loogilisem siis ju isegi kasvöi küünlad, las köigepealt alustab odavatest lihtsamatest "niivnaa" töödest ja kontrollimistest.... täispritse vähemalt minuteada rikkepuhul läheb avarii reziimi et laseb igasse silindrisse korraga rikke puhul ja nii peaks lubamise asemel käivituma

aga pead ei anna..

.
Postitatud: 03 Dets 2009 11:36
Postitas IceStorm
Masin diagnostikasse ja viga käes, Rakveres täiesti tehtav töö. Monopritse puhul peaks saama koduste vahenditega diagnostika teha. Kui kütuse pealetulek, säde kontrollitud, siis võiks juba mõnda andurit pakkuma hakata. Praegu liiga vähe infot.
Postitatud: 03 Dets 2009 17:06
Postitas kiku
Karpat tahabki ta just selle pärast peale panna, sest see diagnostikasse viimine muutuks liiga mõttetuks. Peaks otsima masinale transpordi ja auto on mõeldud ainult metsas käimiseks.
Postitatud: 04 Dets 2009 23:22
Postitas kiku
Nii, uut siis nii palju, et asi olevat monopritsega. Siis on vaja ainult karpat ja uut sisselaskekollektorit?
Postitatud: 05 Dets 2009 20:40
Postitas IceStorm
Monopritsega masinal saab diagnostikat kodus teha. Diagnostikapistikus tuleb traadiga ära ühendada A ja B. Süüde sisse ja Check Engine tuluke annab veakoodid.
Pistik ja veakoodid:
http://www.autoelectric.ru/diagnostic/codes/gm-ecm.htm
Kuna kõik andurid pole otseselt pritsega seotud, siis ei pruugi auto ikkagi käima minna. Sel masinal käib ka süüde läbi anduri:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... &pid=85440
Mul oli see andur veel pooleldi töökorras ja sel juhul diagnostika viga ära ei tundnud.
Kui andurilt signaali ei tule või on see liiga nõrk, siis masinat käima ei saa. Tasub mõelda, kas ikka minna karburaatorile üle.
[Muudetud: 5-12-2009 IceStorm]
Postitatud: 05 Dets 2009 20:46
Postitas Moss
Võib ka süütepool läbi olla. Minuteada need kipuvad läbi minema neil tihemini teiste elektroonikavidinatega võrreldes. Võimalik et poolidele tehakse ka teadmatusest liiga - mõõdetakse kompressioone ja ei võeta süütepoolilt selleks hetkeks signaalide pistikut lahti.
Postitatud: 05 Dets 2009 21:02
Postitas IceStorm
Tavaliselt terve süütemoodul korraga ei rikne. Praktika on näidanud, et 3/4 jääb tööle. Mossil võib kompresiooni mõõtmise koha pealt muidugi õigus olla.
Süütemooduliga saaks isegi aidata...
Postitatud: 05 Dets 2009 21:58
Postitas GTA
Mul oleks terve see monopritsesüsteem juppidena pakkuda kui vaja on. Andke aga ajudele pihta ja leidke viga üles...
Postitatud: 06 Dets 2009 13:37
Postitas kiku
Okei, ma tänan vastamast. Sain nüüd kõvasti targemaks ja nüüd millalgi saab asja siis üle vaadata. Tänud veelkord:)
Postitatud: 16 Dets 2009 14:22
Postitas kiku
Nüüd siis asi lahti võetud ja asjale pilk peale visatud. Asi oli selles, et klapid on kõverad.