1. leht 1-st
Ford Sierra WEBER Ladale!
Postitatud: 30 Nov 2009 13:08
Postitas fuego
Oskab ehk keegi öelda,mis siis toimuma hakkab kui Sierra weber Lada-le peale istutada.Bensiini hakkab vist kõvasti rohkem võtma,annab minekus midagi juurde ka.Autoks Lada 2105,1.3l rihmaga mootor.
[Muudetud: 30-11-2009 fuego]
Postitatud: 30 Nov 2009 19:35
Postitas Walter
Kütet võtab rohkem aga minek arvatavasti ei muutu, pead ka selle karpaga hakkama düüsidega mängima nagu originaal toitesüsteemiga. Soovitan ikkagi jääda originaali juurde hetkel on see parem ja odavam varjant.
Postitatud: 01 Dets 2009 17:24
Postitas fuego
Et siis auto minekus ei muutu midagi?
Postitatud: 01 Dets 2009 19:53
Postitas vazist
Proovitud. Erilist positiivset tulemust polnud, aga kindlasti ei läinud hullemaks. Kuigi see, et kadus arusaamatu katkumine, mis oli orig. karpal.
Postitatud: 01 Dets 2009 20:10
Postitas fuego
Selge.Olen muidu mõne käest kuulnud,et minek pidi paremaks minema,ju siis ei lähe.
Postitatud: 01 Dets 2009 21:41
Postitas vussvillem
sõber pani 1,3 mootorile. Tema räägib et minekut tuli natuke juurde küll. Rajapeal sõites 20 minutiga võtab nüüd auto peaaegu topelt koguse kütet, aga see võis olla ka sellest et originaal karpa täiesti näppimatta ja väiksete düüsidega.
Postitatud: 02 Dets 2009 19:51
Postitas corrado
Läheb minek paremaks küll, endal järgi proovitud;)
Minul siis 2.0 sierra karpa 1.2 lada mootoril. ca 3sek paranes 0-100km/h aeg, seda stopperiga mõõtes.
Ei ütleks ka et kütet palju võtab, pole muidugi nii arvutand aga tunde järgi, vast sama palju kui orig karpaga või nõksa rohkem vast. Kõrgel pöördel tahab üle uputada kui põhjagaasiga lasta aga muidu pole viga.
Postitatud: 02 Dets 2009 20:26
Postitas fuego
Siis kui üle uputab,hakkab auto vist tõrkuma või mitte.
Postitatud: 02 Dets 2009 20:34
Postitas corrado
no tunda on et kui gaasi nõksa maha lased siis läheb paremini, seega üle uputades nii hästi ei tööta jah, samas ta ei uputa väga palju üle sest muidu hakkaks välja surema vms
Postitatud: 06 Dets 2009 16:28
Postitas VFTS3
Minu ladal läks minek küll palju paremaks pärast karpa vahetamist, fordil on ju lõõrid poole jämedamad kui ladal, samas mul oli lisaks veel sportnukk, torukolle , kõrgesurveaste jne.
Postitatud: 02 Juun 2010 19:30
Postitas virkostone
Kumb parem ladale peale panemiseks on kas 2 liitrise sierra mootoriga weber või 1,6 liitrise mootori oma?
1,6 liitrise oma muudab vist isegi ökonoomsemaks siksi, vähemalt kui mingi 110ga sõita sest originaal siksil võtab suuremal kiirusel kole palju kütet?
Postitatud: 02 Juun 2010 21:02
Postitas ando
Algselt postitas: virkostone
Kumb parem ladale peale panemiseks on kas 2 liitrise sierra mootoriga weber või 1,6 liitrise mootori oma?
1,6 liitrise oma muudab vist isegi ökonoomsemaks siksi, vähemalt kui mingi 110ga sõita sest originaal siksil võtab suuremal kiirusel kole palju kütet?
See kulu @110km/h on pigem tingitud puudulikust aerodünaamikast, ülekannetest ja mootori võimsusest. Karpa pealt ökonoomsemaks saada on kindlasti võimalik, kuid selle pealt saavutatav võit pole võrreldav näiteks sellega, kui asendad meh. vendi elektrilisega.
Mina teoreetikuna soovitaks 1.6 mootori oma, kuna 2.0 oma võib liialt uputama hakata. Samas düüsidega saab alati mängida...
[Muudetud: 2-6-2010 ando]
Postitatud: 04 Juun 2010 21:22
Postitas vazist
Nüüd on siis täpselt mõõdetud kütte kulu 1,7 Nivaga.
Esimene katse Sierra weberiga 11,2 l. Kiirus 80-90, neljas käik.
Teine katse 05 karpa 9,1 l. Rehvid 205-70 15".
Sierra karpaga minek tunduvalt rõõmsam, samas rahulikuks kulgemiseks maastikul 05 justkui sobilikum.
Katse ise toimus nii, et täpselt üks liiter pentsu sai pudelisse , sealt voolik pumpa ja siis mõõdetud läbitud vahemaa.
[Muudetud: 4-6-2010 vazist]
Postitatud: 05 Juun 2010 14:21
Postitas siim789
Panen oma "performance" katsetused kah siia kirja

Tänavarehv 195/45R15, pidamine pole kõige parem.
Mõõdetud sama süsteemiga, mida kasutatakse LK rajapäevade ajavõttudel. Ehk siis GPS + RaceChrono programm.
Weber DGV 32/36
(PILT)
kiirendus 0-100km/h
1 katse 12,94
2 katse 11,48
3 katse 12,03
4,katse 12,15
2107 Originaalkarpa, 2 kamber mehaaniliseks tehtud ja natuke suuremad tüüsid
1 katse 11,66
2 katse 11,86
3 katse 11,69
4 katse 11,24
Ise jään igatahes 07me karpa juurde kuna töötab nagu paremini ja tühikäik on samuti parem. Pealegi on Weberil 1 kamber liiga suur sigulli jaoks ning linnasõidul või üldse madalama pöördega sõidul hakab jõnksutama kõvasti. Kindlasti saaks ka weberit paremaks timmida, aga 07-me karpa puhul on asi natuke lihtsam.
[Muudetud: 5-6-2010 siim789]