1. leht 2-st
pritsungi paigaldus
Postitatud: 18 Nov 2009 22:20
Postitas tann
Nii tekkis siis plaan paigaldada pritsung 1.6 mootorile. NT golfi või siis escorti oma.
Ehk on mõni lahke inimene kes jagaks teadmisis, et mida täpsemalt vaja ja mida tuleks järgida. ja poleks ka paha kui kellegil on tehtud pilte pritsungi paigaldusest.
dasfil on küll paigaldatud aga piltidelt ei saa nagu päris aru mis voolik kuhu ja milleks on.
Igasugune info on kasulik.
Postitatud: 18 Nov 2009 22:44
Postitas PuZuP
Oleneb mis pritset tahad kasutada. Kas mehhaanilist või elektroonilist.
Mõlemat on paigaldatud.
Otseselt midagi keerulist pole.
Elektroonilise pritse puhul on õhulugeja, pihustite juhtimine, temperatuuri andurid (peavad edastama õige väärtusega signaali) ning õigel hetkel lülituvad plussid, massid. Ja loomulikult ka siis juhtaju
Mehhaanilisel pritsel õhuklapp/kulumõõtja ning hunnik torusid ja pihusteid jne...
Olenevalt siis pritsungist ka vajalikud andurid jne.
Alustuseks uuri mootorite elektri- ja juhtskeeme, sealt pealt saad kõige parema ülevaate, kust mida, millega ja miks juhitakse ning peale seda hakkab üks igavene pikk seadistustöö...
Voolikud jms on siis vastavad vaakumid ja EGr-id, kütusetorustik...
Postitatud: 18 Nov 2009 23:35
Postitas hautz
Tee fiesta süsteemi järgi pritse;)
Süsteem koosneb :
ajust
kommutatorist
väntvõlli asendi andurist
gaasklapi asendi andurist
õhu temp andurist
temp andurist
lamda andurist
kiiruse andurist
kütusepihustid
kütuse pump
kaks releed(süsteemi toide ja kütusepump)
juhtmestikust
See siis elektriline pool. õhulugejat sellel süsteemil pole.
Mehhaaniline pool:
sisselaske kollektor koos gaasiklapiga(siibriga)
triggeri ratas(või hoorattale impulsside lugemiseks sooned)
pihustilatt
kütuserõhu regulaator
kütusetorud (soovitav uued vedada)
Kütuse filter
väljalaskesse lamda anduri koht
Kindlasti on midagi mainimata ,kuid enamvähem kõik sai.
See süsteem suht lollikindel

Postitatud: 19 Nov 2009 00:31
Postitas VAZ
Kaugel sul endal selle süsteemi tegemine on hautz ?
Teemas vist aasta aega tagasi käisid need jutud ?
Sry OT.
Postitatud: 19 Nov 2009 17:14
Postitas hautz
Algselt postitas: VAZ
Kaugel sul endal selle süsteemi tegemine on hautz ?
Teemas vist aasta aega tagasi käisid need jutud ?
Sry OT.
Mul ammu asi ilusti töökorda saadud;)
Postitatud: 19 Nov 2009 17:16
Postitas tann
aga kui hull seda niva pitsungit panna on moss vist pani midagi sarnast omale kui ei eksi
Postitatud: 19 Nov 2009 17:38
Postitas Moss
Moss ostis kohe Niva pritsega mootori ja pani sinna regullitava aju peale.
Aga hetkel sihuke kehv seis, järgmisest kuust teist korda sel aastal jälle koondamine niiet võimalik et tuleb maha müüa.
Postitatud: 19 Nov 2009 17:47
Postitas tann
eks kui sa seda müüd, siis sa vist tahad ikka päris head hinada ka selle eest saada?
Postitatud: 19 Nov 2009 17:57
Postitas Moss
Algselt postitas: tann
eks kui sa seda müüd, siis sa vist tahad ikka päris head hinada ka selle eest saada?
Mingi paari tonniga ei anna muidugi. ca 11 tuh kulus et komplekt kokku saada ja toimima... plus lambda anduri süsteem.
Tegelikult kui nüüd asjast rääkida, siis mul on/oli ka plaan võtta mingi suvalise saksa või jaapani masina pritse ja see Ladale külge pookida, nn säästulahendus luua. Nüüd pole kahjuks kere, millele mootor vahele istutada. Eesmärk oli tehasemootoriga võrreldes saada +10...15 hj ja igapäevaseks kasutamiseks mõeldud töökindlus ja kasutusmugavus a la külmkäivitus ja kohe sujuv sõit, ilma et peaks selle toorega nõiduma või gaasi pumpama jne jura.
[Muudetud: 19-11-2009 Moss]
Postitatud: 19 Nov 2009 18:23
Postitas tann
ühe sõnaga oli/on plaan teha midagi sellist nagu dasfil?
tahaks nagu ka teha midagi millega lihtsalt ringi sõita igapäevaselt, et oleks sujuvam sõit ja muu säärane. see kw juurde saamine esialgu teise järguline. lihtsalt ei viitsi selle toorega talvel jamada nagunii muid jamasid talvel autoga:D . nt klaasid puhtaks jne
ei aga jutt jutuks tuleb hakkada välismaa lehesid uurima ja puurima, ega muud moodi teostamiseni ei jõua kui alustada algusest.
Postitatud: 21 Nov 2009 13:11
Postitas JUSTer-D
No niipalju kui ma koolis õppinud olen siis karpa peamine omadus ongi, et sellega on võimalik rohkem hj juurde rakendada kui pritsungiga.
Aga jh, kes vihkab hommikuti auto käimapanemisel ühte nuppu natuke liigutada siis pangu pritsung

Postitatud: 21 Nov 2009 14:12
Postitas Moss
Algselt postitas: JUSTer-D
No niipalju kui ma koolis õppinud olen siis karpa peamine omadus ongi, et sellega on võimalik rohkem hj juurde rakendada kui pritsungiga.
Mis koolis seda räägitakse ja mis argumentidega seda põhjendatakse?
Postitatud: 21 Nov 2009 16:51
Postitas MuKi14
Algselt postitas: JUSTer-D
No niipalju kui ma koolis õppinud olen siis karpa peamine omadus ongi, et sellega on võimalik rohkem hj juurde rakendada kui pritsungiga.
sellist lolli juttu kuulen ma küll esimist korda. XD:lol mis ärikoolis sa siis käid/käisid kah?
Postitatud: 21 Nov 2009 20:55
Postitas Sage

:P:lol...peaks enda type-r ile ka siis karpad panema?

Postitatud: 21 Nov 2009 22:42
Postitas Moss
Mina kuulen sellist juttu kolmandat korda. Üks põhjendusi oli vist et pihustumine toimub klapist kaugemal elik on kütusel rohkem aega õhuga seguneda. Samas jälle olen miskit pilti näinud (äkki vanem F1 mootor?) kus pihusti asus suunaga trompeti keskele.
Otsepritse vastu vaevalt et kumbki saab kuid tavalise Lada mootori puhul võimatu teostada. Aga kisub jube teemast kõrvale.
Postitatud: 21 Nov 2009 23:51
Postitas Ervn
Eks ikka seal koolis kus teibiga õpetatakse koopaid parandama, muidugi oleks ka endal pritse vastu suur huvi.
Postitatud: 22 Nov 2009 01:43
Postitas hautz
Algselt postitas: JUSTer-D
No niipalju kui ma koolis õppinud olen siis karpa peamine omadus ongi, et sellega on võimalik rohkem hj juurde rakendada kui pritsungiga.
Kui siis ainult ainult teatud pööretel:puzzled
Postitatud: 22 Nov 2009 21:47
Postitas JUSTer-D
Vanavõidu Ühendatud Kutsekeskkool - Ja karpa pidi siis olema kui tahad lihtsalt väga võimast autot teha. Ma ei tea täpsemalt. Ma ei vaidle teiega aga karta on, et 30+ aastaste remondi kogemustega ta lolli juttu just ei aja?
Postitatud: 22 Nov 2009 22:04
Postitas zajetz
mix tänapäevased kiired autod siis pritsega on. Karpa ja weberid on rallimeeste teema kes ei taha uut omaks võtta, selline mulje on mulle jäänud.
Postitatud: 22 Nov 2009 22:43
Postitas Villem666
Kui googeldada siis paljud arvavad samamoodi, et karburaatoritega on mootor võimsam, eriti veel kui rääkida suurte võimsustega mootoritest. Aga see on ka ainuke asi, ja see asi toimib ainult siis kui karpad on täpselt seadistatud, vastavalt ilmale(õhu temperatuur). Pritse teeb neid asju kõik ise ja automaatselt, kuna jälgib õhu kütte segu.
Google-i järgi on põhjuseks toodud see, et karpadega mootoritel jahutab küttesegu sisselaske kollektorit, aga keegi ei ole seda täpselt tõestanud, pluss mis seab selle teooria kahtluse alla on see, et on ka pritsesüsteeme mis ei pihusta otse silindrisse, näiteks Throttle Body Injection.
Käivitamine, väiksem kütuse kulu, hoiab automaatselt ideaalset õhu kütuse segu ja palju muud, mis on pritse kasuks. Igapäeva kasutajale on kindlasti parem pritse just nendel põhjustel.
Nüüd siis naised saunas rääkisid. Mul sõber ütles ka, ta omal ajal oli kõva siksi ehitaja, tema sai parema tulemuse karpadega kui pritsega.
Googeldades on näha, et paljud vaidlevad selle üle, ja ka paljud ütlevad samamoodi, et lihtsalt mehed ei taha karpadest lahti lasta ning uut tehnoloogiat omaks võtta.
Võta nüüd näpust kellel õigus, kellel vale.
Terv. Villu