1. leht 1-st

mootori tuunimine

Postitatud: 14 Nov 2009 18:20
Postitas lada772
re mul on kodus 1,6 mootor mis on plaanis hoonida 82mm peale ja sisse lähevad 82mm mahle kolvid plaanis veel plokkikaant 1,5mm freesida, kergem hooratas olemas veel torukollektor.Kõik soovitused mida veel teha ja palju maksab on tere tulnud.

Postitatud: 14 Nov 2009 18:29
Postitas PuZuP
Algselt postitas: lada772
...mis on plaanis hoonida 82mm peale...
Soovin sitkust ja jõudu meistrile, kes seda tegema peaks :D
Ja et hoonikivid poest otsa ei saaks :P

Ja mis kogu sellest hoonimisest ja viilimisest kasu on, kui hing ikka kinni on ?
Hobuste füüsiline sooritus on peidus ülemises otsas ;)

Postitatud: 14 Nov 2009 18:47
Postitas Villem666
Tere!

Tsiteerin mõne aastatagust kasutaja Photographer-i vastust. Mille sa tegelikult oleksid pidanud leidma otsingust ise, aga mina ei ole ütleja.

Aga:

"Sai just nädalavahetusel ühe endise NL koondise sõitjaga räägitud, teemadel mootor ja võimsus
Lühidalt 1600 kone - o. 100 jõudu
Paned sisse originaal kepsud, kolvid, rõngad, saaled - uued
Pea lased portida - 2000-3000 eeki
Reguleeritav-nukaratas, parem on kui on kangem nukk
torukollektor - hind olid vist 3000 raha umbes
weber 45 DOCH karpad 2 tk 16000
Paremasse pöördesse minemiseks kergendatud hooratas
võid panna natukese parema firma siudri
peaülekandeks soovitan 4.71 plaatlukku
ja funi kui palju
a ja mis veel, tee kere kerges
- mastiika nühi puhtaks - seda on umbes 70 kilo autos
- pleksklaas, uksed seest tühjaks
- kapott AL või lõika lihtsalt kõik jama seest välja
- amordi kohad keevita üle ja tagasilla kännud, nendest on siin ka minu teemade all juttu olnud
- üks kerge korviste sisse ja 100% funi!!!
lisaks soovitan odavamehe puuri ka sisse - teeb kere jäigemaks !"

Hinnad on arvatavasti mõneti muutunud, aga sinna kanti need enamvähem jäävad. Teema ise on siin: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid98291

Terv. Villu

Postitatud: 14 Nov 2009 19:04
Postitas lada772
okei kuid kas keegi oskab öelda palju maksab vändakaelte lihvimine

Postitatud: 14 Nov 2009 20:02
Postitas Villem666
Jällegi google abiks. Siis sellised variandid, pluss on ka foorumis mõni kasutaja kes teeb.

http://www.empiirauto.ee/index.php?ala= ... x=teenused

http://www.astromoto.ee/mootor.php

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... b0dadbb944

Terv. Villu

Postitatud: 14 Nov 2009 22:10
Postitas olaaf
1000.- oli detjonõshevi käe all vist viimati

Postitatud: 15 Nov 2009 02:05
Postitas hautz
Algselt postitas: Villem666
...weber 45 DOCH karpad...

:yllatunud

Äkki weber 45 DCOE?:P

DOCH sõna pole olemas(no 100% kindel pole:spin)
On olemas kahe nukkvõlliga DOHC mootorid küll.

Postitatud: 15 Nov 2009 15:29
Postitas Villem666
Algselt postitas: hautz
Algselt postitas: Villem666
...weber 45 DOCH karpad...

:yllatunud

Äkki weber 45 DCOE?:P

DOCH sõna pole olemas(no 100% kindel pole:spin)
On olemas kahe nukkvõlliga DOHC mootorid küll.

Vabandan, minu süü, ei kontrollinud teksti.

Terv. Villu

Postitatud: 15 Nov 2009 19:46
Postitas lada772
ei tea veel kas ehitada mingi pritsung peale voi siis mingi karpa vahel oli mul mosse karpa siis oli küll parem tõmme kui originaaliga sobib veel volga oma ka

Postitatud: 15 Nov 2009 20:43
Postitas Villem666
Mille jaoks mootorit, või kogu masinat üldse ehitad?

Postitatud: 16 Nov 2009 16:54
Postitas lada772
hetkel lihtsalt hobikorras

Civicu karpad Ladale?

Postitatud: 02 Juul 2010 16:16
Postitas twist
Oleks saada sellised karpad:
PILT

Tegemist 1,4 16V (d14a1) Honda Civicu Keihin CV(constant velocity) karpadega. Lõõrid on erinevate netiandmete põhjal 38-40mm. Peale tahaks need panna 1500 klassiku mootorile, millel originaalklapid, kuid kanaleid lihvitud. Surveaste peaks tulema 9,1-9,2 kanti.
Kui autole taas ligi saan, oskan karpadest lähemalt rääkida.

Postitatud: 02 Juul 2010 23:15
Postitas twist
Kanalid on aetud selliseks:
Pilt

Honda andmed:
1987-1991 Honda Civic GL and 1990 CRX (European Market)

* Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
* Bore and Stroke : 75.0 × 79.0 mm (2.95 × 3.11 in)
* Compression : 9.3:1
* Power : 90 hp (67.1 kW, 91.3 ps) @ 6300 rpm
* Torque : 83 ft·lbf (11.5 kg/m, 112 Nm) @ 4500 rpm
* Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
* Fuel Control : Dual Carburetor

IMO peale 8 lisaklapi on tegu suhteliselt sarnase mootoriga, kui Lada 1500.

[Muudetud: 2-7-2010 twist]

Postitatud: 22 Okt 2010 19:18
Postitas -Imelyk-
Kas Sisselaske avarustest tohib siis need ka maha lihvida?

Pilt

Postitatud: 22 Okt 2010 22:56
Postitas logman
Sisselaskel ei pidavat midagi hullu juhtuma. Väljalaskel pidavat hakkama kuumad gaasid klapi säärt liialt põletama.
Joonisin alla, sest loomkatseid ise teinud pole ja jutt kuuldud tegijatelt. Võib-olla on neil midagi täiendada. Jätan seega edasise tegijate kommida.