Bensune õli + suitsev mootor +....
Postitatud: 28 Okt 2003 20:45
Jama on nii palju , et ei tea, kust pihta hakata.
Mootor 1,5, sõitnud 56 000, seisnud viimased 6 aastat.
Kõigepealt panin peale karpa, mille ise ehitasin kokku kahest karpast. Kõik düüsid ja membraanid said uued pandud. Mootor aga ei töötanud kohe mitte kuidagi. Siis avastasin, et uus nõelklapp oli praak ja lasi bensul voolata pidurdamatult mootorisse. Vahetasin selle ära, aga mootori töö polnud ikka kõige parem. Siis juhuslikult vaatasin õli varrast ja avastasin, et õli puhta bensune. Kas on võimalik, et silindrist voolas karterisse?
Lõpuks pika regullimise peale sain mootori enam- vähem tööle ja läksin ülevaatusele. Seal aga CO 3,5 korda üle normi:o Kõrgendatud pööretel veelgi hullem. Läksin koju võtsin teisel autolt (100% korras) karpa ja ülevaatusele tagasi. Tühikäigul CO ikka üle normi, kuid kõrgendatud pööretel OK. Samas tühikäigul mootor ikka lonkab natukene. Siis teiselt autolt ka ülejäänud süüte ja toitesüsteemi osad maha ja sellele peale, kuid ikka mootor lonkab veidi.
Kui jahutusvedeliku temp hakkab liginema 90-le kraadile siis hakkab tagant tulema sellist tossu, et lämmatab kõik. Külma mootoriga aga ei suitse.
Käima läheb alati ja matsust.
Lisaks sai vahetatud kõik tihendid mootoris enne sõitma hakkamist.
Kiirendus ja sõitmine väga hea ja ühtlane.
Minu mõistus on otsas:sein
PS natuke aega varem tekkis kahtlane topic, sest klaviatuur lõpetas koostöö ajutiselt. Aga küll olid kiired kommentaarid:D
Mootor 1,5, sõitnud 56 000, seisnud viimased 6 aastat.
Kõigepealt panin peale karpa, mille ise ehitasin kokku kahest karpast. Kõik düüsid ja membraanid said uued pandud. Mootor aga ei töötanud kohe mitte kuidagi. Siis avastasin, et uus nõelklapp oli praak ja lasi bensul voolata pidurdamatult mootorisse. Vahetasin selle ära, aga mootori töö polnud ikka kõige parem. Siis juhuslikult vaatasin õli varrast ja avastasin, et õli puhta bensune. Kas on võimalik, et silindrist voolas karterisse?
Lõpuks pika regullimise peale sain mootori enam- vähem tööle ja läksin ülevaatusele. Seal aga CO 3,5 korda üle normi:o Kõrgendatud pööretel veelgi hullem. Läksin koju võtsin teisel autolt (100% korras) karpa ja ülevaatusele tagasi. Tühikäigul CO ikka üle normi, kuid kõrgendatud pööretel OK. Samas tühikäigul mootor ikka lonkab natukene. Siis teiselt autolt ka ülejäänud süüte ja toitesüsteemi osad maha ja sellele peale, kuid ikka mootor lonkab veidi.
Kui jahutusvedeliku temp hakkab liginema 90-le kraadile siis hakkab tagant tulema sellist tossu, et lämmatab kõik. Külma mootoriga aga ei suitse.
Käima läheb alati ja matsust.
Lisaks sai vahetatud kõik tihendid mootoris enne sõitma hakkamist.
Kiirendus ja sõitmine väga hea ja ühtlane.
Minu mõistus on otsas:sein
PS natuke aega varem tekkis kahtlane topic, sest klaviatuur lõpetas koostöö ajutiselt. Aga küll olid kiired kommentaarid:D