1. leht 1-st

K: Mootori häälestus

Postitatud: 02 Sept 2009 01:19
Postitas karluudos
Tere kallid kaasmaalased. Nüüd on lugu nii, et olen kasutanud niipaljukest tarkust kui on minu noores peas ja sättinud süüdet ja segu nii kuis jaksan kuid rahulikuks mootorit ei saa. Pöördungi nüüd siis teie poole, et kui seal kusagil leidub mõni tõeline "vanakooli" kõrv, kes paikneb Tallinna ümbruses, siis ehk on nõus keegi neist mulle pakkuma kerge vaevatasu eest abi ja häälestama 2101 mootori nii, nagu see olema peab.
Ühendust saate minuga telefonil: 513 2194 ja meili aadressil: kaarel.viik@mail.ee


Abi ootama jäädes,

Kaarel V.

[Muudetud: 1-9-2009 karluudos]

Postitatud: 02 Sept 2009 07:16
Postitas fhaust
oleks vaja täpselt sama "teenust" . 20-30 sajale ei ole väga mugav praegu ja minu pea ei võta enam, olen kasutanud otsinguid ja karpa segukruve ja asju proovinud timmida, keerasin nii maha kui sain kuid endiselt- tulemust pole.

Postitatud: 02 Sept 2009 10:15
Postitas olaaf
kuulan kõrvaga, vaatan silmaga.
ma eeldan, et mootorite seisukord on mõlemal korras - st õli ei söö ja karterituulutus on rahulik (õhufiltri kopsik pole õli täis...)

tööpäeviti kella 5st6ni kloostrimetsa tee 58A
nädalavahetuseti ja õhtuti nõmmel
huvi korral number profiilis, näiteks homme õhtul saaks ühe masina üle vaadata ja kuulata :D

Postitatud: 02 Sept 2009 11:07
Postitas Raxo
Algselt postitas: fhaust
20-30 sajale ei ole väga mugav praegu ja minu pea ei võta enam, olen kasutanud otsinguid ja karpa segukruve ja asju proovinud timmida, keerasin nii maha kui sain kuid endiselt- tulemust pole.
No kurat, isegi viieliitrine ei võta mittekorras olekus nii palju :D

Vaata, ega lekkeid kuskil pole.

Postitatud: 02 Sept 2009 11:29
Postitas maalo
Mina tegin nii nagu GTA kuskil siin ühes teemas õpetas, kasutage otsingut, kindlasti leiab üles.
Hetkel on vähemalt minul selline seis, et segu kruvi on avatud kinnisest asendist 2.5 pööret lahti. ja siis kvaliteedikruviga reguleerisin tühikäiku. Samuti on süüde keeratud optimaalseks ning 1.3 ja 51kW tarbib hetkel KESKMISELT 7.6L sajale.

Postitatud: 02 Sept 2009 11:43
Postitas MuKi14
mul tarbib 1.5 55kw ~ 6.9 l sajale segu kruvi on täiesti kinni ja ujuk on täpselt nii et bensu on karpas selle sirge seina alguseni, süüde on keeratud sinna kus auto töötas kõige puhtamalt, sinna sai see pandud kui mootor töötas, samuti on kontktivahe täpselt nii suur et paberi leht läheb vahele. praegu rohkem nagu meelde ei tule.

Postitatud: 02 Sept 2009 11:45
Postitas olaaf
Algselt postitas: MuKi14
mul tarbib 1.5 55kw ~ 6.9 l sajale segu kruvi on täiesti kinni ja ujuk on täpselt nii et bensu on karpas selle sirge seina alguseni, süüde on keeratud sinna kus auto töötas kõige puhtamalt, sinna sai see pandud kui mootor töötas, samuti on kontktivahe täpselt nii suur et paberi leht läheb vahele. praegu rohkem nagu meelde ei tule.
mis krdi paberileht :D selleks on kaliiber ikka,
ega seda segu väga lahjaks ajada pole mõtet, kaob sõidumugavus ja väljalaske klapid saavad palju rohkem kuuma, kui prao sisse tõmbab ja tükk silindrisse murdub on kokkuhoid missugune :)

Postitatud: 02 Sept 2009 11:47
Postitas MuKi14
ossa p***e, kui koju siis krutin segu vähe jämedamaks.. seda viimast kuulen esimist korda. :D


korrigeerisin sõnakasutust

[Muudetud: 9-3-2009 Priidic]

Postitatud: 02 Sept 2009 12:06
Postitas fhaust
no ma tankisin bensiini tuli põledes 10 l tondi selveri nestes ja kui jõudsin kiisale (umbes 35 kilti) hakkas uuesti tuli põlema :D
Kordan veelkord et ma olen täielik võhik mootoriruumis. vabalt võib puudu olla mõni voolik või vaakum vms.. oleks vaja inimest kes lihtsalt ütleks et sul on see see ja see valesti ning see ja see puudu , mai oska aimata ka milles probleem võib olla , natuke palju võtab õli küll. . . hetkeolukorra järgi ei tundu üldse et mootor korras on. tahaks probleemile endale jälile jõuda et vaadata mida ette saaks võtta

Postitatud: 02 Sept 2009 12:11
Postitas olaaf
no siis tead kuhu homme kella 5st tulla...

Postitatud: 02 Sept 2009 13:19
Postitas fhaust
Nõmmel oleks palju parem, millal sa seal?

Postitatud: 03 Sept 2009 21:43
Postitas olaaf
kodanik fhaustil seadistatud karbuss ja kahjuks defekteeritud plokikaane tihend või kaas ise - nv läheb töösse asi...

Postitatud: 03 Sept 2009 22:43
Postitas fhaust
Auto hakkas oluliselt paremini ka edasi käima , suured tänud. Homme üritan igal juhul olla siis enne viite pirital :)