1. leht 1-st
Mootor tossab
Postitatud: 11 Aug 2009 01:05
Postitas hautz
Plokikaanel uued klapisääre tihendid ja väljalaskel uued puksid (sisselaskel korralikud). Plokikaanetihend uus ja plokikaas sirge.
Silindrid kulumisrantideta ja korralikud. Karterituulutusest tossu ei tule.
Mootor töötab väga hästi, kuid tühikäigul hakkab täis tõmbama.
Kõik asjad on korralikud ,kuid jube sinine tossupilv on taga.(terve hoov sinist vigu täis:kuri
Tundub ,et õlirõngad on veel jäänud ,kuigi talvel gaasi vajutades ei tossand ja gaas lahti lastes tossas (eelmise plokikaanega).
Olen proovind vett motorisse lasta ,kuid pritsega see eriti lihtne pole.
Kui neljas küünal maha võtta ,siis tossab vähe ja kui kolmas ka maha võtta ,siis ei tossa üldse.
Kellegi mõtteid?
[Muudetud: 10-8-2009 hautz]
Postitatud: 11 Aug 2009 01:32
Postitas meeskala
kui oleks õlirõngad läbi siis peaks ju teoreetiliselt kõik silindrid tossama.aga kuda on reaaalselt seda ei tea.

aga kas siukest võimalust ei ole et sääreklapi tihendid said natu valesti pandud?tegelt oleneb millised need teil on seal:)
Postitatud: 11 Aug 2009 02:19
Postitas martti
Elvas on jah teistsugused kui ülejäänu maailmas.
Postitatud: 11 Aug 2009 14:55
Postitas hautz
Klapisääretihendid tellitud autoosad.ee-st. Sobivad ka siksile.
Täna käis 200 ml vett mootorist läbi(auruna välja), kuid kasu polnud midagi.
Kas veega üldse saab õlirõngaid lahti, surverõngaid küll.
[Muudetud: 11-8-2009 hautz]
Postitatud: 11 Aug 2009 15:06
Postitas france2
kas plokki puuritud ei ole?
Postitatud: 11 Aug 2009 17:13
Postitas hautz
Peaks olema originaalmõõt.
Postitatud: 11 Aug 2009 18:50
Postitas hautz
Hääletu video:
http://toru.ee/view/19e5c0169739
Ja tühikäigul:
http://toru.ee/view/4e93a25db8d1
Peaks häälega videot ka tegema ,aga ei viitsi õe käest digikat võtta(endal stagnaaegne).
Postitatud: 12 Aug 2009 00:14
Postitas erxx
Aga.. Sul ju vana plokikaas alles koos vanade klappide ja tihenditega?
Tõsta sinna nukad ümber ja pane peale, vaata kas sama asi, kui jah, siis õlirõngad, kui ei, siis klapisääretihendid.
Lihtne teada saada
[Muudetud: 11-8-2009 erxx]
Postitatud: 12 Aug 2009 01:26
Postitas stroh_89
Võta laiali ja küll näed mis viga. Internetis mootorit ei ehita:lol
Postitatud: 12 Aug 2009 23:53
Postitas hautz
Algselt postitas: stroh_89
Võta laiali ja küll näed mis viga. Internetis mootorit ei ehita:lol
Miks ei ehita? Sellele mootorile tuleb kõik asjad tellida internetist

Sai leotadud ja muud jama tehtud, lähipäevadel mootor laiali. Mingi 1k ja peaks saama alumisele osale remondi teha(uued rõngad,kepsusaaled igaksjuhuks ja ka plokikaanetihend jälle)
Postitatud: 13 Aug 2009 19:37
Postitas hautz
Siksi 1600cm3 viimane remont on 80.00mm ,mis peaks fiati mootorile täpselt paika istuma (proovisin 011 rõngaid ja rõngaste paksused samad).
Saaled annaks ka siksi omadest teha ,kui üks õlitusauk juurde puurida:spin
http://www.fmecat.eu/index.asp
Siit suht võimatu õiget koodi leida.
Rõngaste std ja kepsusaalede std koode vaja, plokikaane kood eelmisest korrast alles ja on tellitav.
[Muudetud: 13-8-2009 hautz]
Postitatud: 13 Aug 2009 21:53
Postitas erxx
Unustasid ka tossu põhjuse kirjutada
Neljanda kolvi õlirõngas oli katki.
Postitatud: 14 Aug 2009 00:18
Postitas hautz
Algselt postitas: erxx
Unustasid ka tossu põhjuse kirjutada
Neljanda kolvi õlirõngas oli katki.
Ja teised õlirõngad ka kulunud. Surverõngad polnud enam ka uued. Kepsusaaled kriimulised ja õli emulsioonistunud.
See on see ,kui üritada kokku hoida mootori juures- kokkuvõttes läheb ikka kallimaks ja rohkem aega läheb raisku.
