karburaatori vahetus
Postitatud: 19 Juul 2009 22:08
mul on 06, 03 mootoriga(1,5), väljalaske aastaks on 91, kogu aeg meie pere käes olnud ja läbisõit on 59000.
probleem selles et karbuss on isepäine, kord töötab kord ei tööta, tühikäigul sureb pidevalt välja täiesti lambist, ja kord töötab tühikäigul nii umbes 900 pöörde juures, teinekord tuksub seal kuskil 300 juures ehk siis väljasuremise äärepeal. tuttav mehaanik ütles et see karbuss(07 karbuss on vist) on kõige nõmedam karbuss mis siksidele peale on pandud kuna sel vaakum süsteem ja osalt elektriga(mis siksidel ei tahavat töödata eriti). ja muidugi probleem on kütusekulu, mis jääb sinna 12 liitri kanti(enamasti maanteel sõites)
käisin ka lolli peaga korra töökojas kus küsiti 500 ja vahetati paar pisikest asja autol(seal hulgas magnet klapp) ja mingit vahet ei olnud põhimõtteliselt.
tööle käiamine sooja mootoriga võtab aega, mõnikord välja suretades jääb tuksuma vaikselt nagu see samune magnetklapp ei sulguks...
üldiselt on mitu inimest proovinud seda timmida, puhastatud sai mingi aeg tagasi seda niisama läbi puhudes ja nitro lahustis leotades, nüüd hiljuti puhusime veel selle läbi aga ei miskit, ikka sama jama.
kuhu ma oma pika jutuga üritan siis välja jõuda on see et sõber soovitas mul peale panna sierra kahelõõrilise weberi karbussi, ütles et kütuse kulu väheneb(normaalse kuluga võrreldes) ja võimsust tuleb juurde(on see võimalik?), ise oli mossele selle kunagi peale pannud, ainult karbussi kinnitus augud on vaja suuremaks puurida kuna augud pole päris kohakuti. või teine võimalus on panna kõige algelisem lada karbuss sinna peale(ehk siis mingi 01 oma näiteks)
Mis teie arvate asjast, kuidas ma peaks käituma, masu aeg on niigi mistõttu võiks kütusekulu küll väike olla aga edasi minekus ei tahaks kaotada.
probleem selles et karbuss on isepäine, kord töötab kord ei tööta, tühikäigul sureb pidevalt välja täiesti lambist, ja kord töötab tühikäigul nii umbes 900 pöörde juures, teinekord tuksub seal kuskil 300 juures ehk siis väljasuremise äärepeal. tuttav mehaanik ütles et see karbuss(07 karbuss on vist) on kõige nõmedam karbuss mis siksidele peale on pandud kuna sel vaakum süsteem ja osalt elektriga(mis siksidel ei tahavat töödata eriti). ja muidugi probleem on kütusekulu, mis jääb sinna 12 liitri kanti(enamasti maanteel sõites)
käisin ka lolli peaga korra töökojas kus küsiti 500 ja vahetati paar pisikest asja autol(seal hulgas magnet klapp) ja mingit vahet ei olnud põhimõtteliselt.
tööle käiamine sooja mootoriga võtab aega, mõnikord välja suretades jääb tuksuma vaikselt nagu see samune magnetklapp ei sulguks...
üldiselt on mitu inimest proovinud seda timmida, puhastatud sai mingi aeg tagasi seda niisama läbi puhudes ja nitro lahustis leotades, nüüd hiljuti puhusime veel selle läbi aga ei miskit, ikka sama jama.
kuhu ma oma pika jutuga üritan siis välja jõuda on see et sõber soovitas mul peale panna sierra kahelõõrilise weberi karbussi, ütles et kütuse kulu väheneb(normaalse kuluga võrreldes) ja võimsust tuleb juurde(on see võimalik?), ise oli mossele selle kunagi peale pannud, ainult karbussi kinnitus augud on vaja suuremaks puurida kuna augud pole päris kohakuti. või teine võimalus on panna kõige algelisem lada karbuss sinna peale(ehk siis mingi 01 oma näiteks)
Mis teie arvate asjast, kuidas ma peaks käituma, masu aeg on niigi mistõttu võiks kütusekulu küll väike olla aga edasi minekus ei tahaks kaotada.