1. leht 1-st

Mootori algtuuning.

Postitatud: 07 Juul 2009 17:40
Postitas -Myyr-
Selline lihtne küsimus vanade kalade jaoks.

Seisab 1.2 2101 kodus :P
Pidurid said valmis, tahaks minna üle mootori peale.
Et natukene erksamaks seda muuta.
Kui küsite mille jaoks, siis 50/50 tänava ja ringraja(hobikorras)

Praeguseks on mõttes võtta maha sisselaske kollektor, see siledaks seest lihvida(liivapaberi vms) siis pmst hooldus ka.
Torukollektor, aga soov oleks teha 2 eraldi minevat summutit.
ühe asemel.

Kodus on olemas veel lihvitud plokikaas.
Tean et oleks vaja uut nukkvõlli, soovitatavalt sportnukka, aga olen kuulnud et ka niiva oma peaks minema.
Suuremat nukka olevat tarvis vaja.


Aga mida arvate teie?
Pole just väga kogenud auto n.ö tuuningu alal.

:P

Postitatud: 07 Juul 2009 17:46
Postitas Raxo
Alusta suuremast töömahust.

Postitatud: 07 Juul 2009 17:48
Postitas -Myyr-
mm..
Endal siin pole just kusagilt võtta kohe suuremat.

Alustaks selle väikesega:P ja vaikselt teeks seda.
Praegu suht kool ja töö.
Pealmine raha läheb arki =(

Postitatud: 07 Juul 2009 19:39
Postitas VFTS3
ma arvan, et alustuseks osta minult 1,6 moto, sport nukk ja dell`orto karpad.

Postitatud: 07 Juul 2009 20:20
Postitas -Myyr-
Ja palju sa küsid :D

Oleks vaid raha praegu:D

Postitatud: 07 Juul 2009 23:18
Postitas VFTS3
5000.- kõik kokku. a saab ka eraldi.

Postitatud: 07 Juul 2009 23:24
Postitas PuZuP
Algselt postitas: -Myyr-
...Torukollektor, aga soov oleks teha 2 eraldi minevat summutit.
ühe asemel...
Nii...ja mis see kaks summutit annab ?
Selleks et gaaside voolamiskiirus samaks jääks peaksid kogu jooksu tegema eriti peenikesest torust. Ehk kui lihtsalt ilusasjaks teha, siis suurt kasutegurit sellel ei ole.

Postitatud: 07 Juul 2009 23:33
Postitas -Myyr-
seda küll jah :D

Postitatud: 07 Juul 2009 23:40
Postitas -Myyr-
Algselt postitas: VFTS3
5000.- kõik kokku. a saab ka eraldi.

pole seda raha praegu =/

Postitatud: 08 Juul 2009 00:50
Postitas corrado
Algselt postitas: PuZuP
Selleks et gaaside voolamiskiirus samaks jääks peaksid kogu jooksu tegema eriti peenikesest torust. Ehk kui lihtsalt ilusasjaks teha, siis suurt kasutegurit sellel ei ole.
Äkki oskad seletada ära kuidas gaaside voolamiskiirus mõjutab mootori tööd ja kas tavainimesel(loe: mitte tuumafüüsikul:D) on võimalik kuidagi erinevaid nüansse silmas pidades ise teha summuti mis sobib kokku peal oleva mootoriga ja nii et annaks juurde ka midagi(jõudu näiteks)?

Postitatud: 08 Juul 2009 01:06
Postitas tuhajuhe
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650

Kolle ja toru kohta oli ka kuskil teema,aga ei leidnud.

[Muudetud: 7-7-2009 tuhajuhe]

Postitatud: 26 Aug 2009 01:07
Postitas MuKi14
mida täpsemalt annab sportnukk?

Postitatud: 26 Aug 2009 01:14
Postitas olaaf
suurema kütusekulu :spin

Postitatud: 26 Aug 2009 01:29
Postitas MuKi14
Algselt postitas: olaaf
suurema kütusekulu :spin
aga võimsuse poolest? Plaan on talveks watte juurde otsida kapotialla. :P (mootor on 1.5)

Postitatud: 26 Aug 2009 01:45
Postitas Varblane
Halba ei tee näiteks selle materjali lugemine: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=32

Postitatud: 22 Okt 2009 12:43
Postitas Lehis
Väljalasketorustiku arendamisel aitab natuke kaasa see kui teed 2 silindrile eraldi kollektorid. Esimene ja kolmas kokku ning teine ja neljas.Aitab gaaside voolavusele kaasa. Kui esimesest silindrist gaasid väljuvad siis hetk hiljem väljuvad ka kolmandast. Tsükklid on eraldatud. Tavakollektoril jooksevad gaasid osaliselt välja ja teisalt kõrvaloleva silindri väljalaskeõõnsustesse.

Postitatud: 22 Okt 2009 16:11
Postitas PuZuP
Ja Lada mootori tsüklite tööjärjekord on meil milline?
Et miks on vaja jätta 360 kraadine "auk" kahele torule?
Eesmärk on ju saada gaasid võimlikult ühtlaselt voolama.
Sinu pakutud variandil 4-2-1 kollektori skeemi puhul panevad kahe silindri gaasid samamoodi kokku ning hakkavad üksteist takistama kuna 1 silindri gaasid ei ole veel läbinud torustikku kui järgmine silinder juba peale lööb oma koguse ning seejärel on 360 kraadi auk enne kui esimene silinder oma väljalasketsüklini jõuab.