1. leht 1-st
probleem süütega!
Postitatud: 24 Mär 2009 19:21
Postitas ollu21
Sai vahetatud ära plokikaane tihend.et nag enam ei lähe tõõle ja pole plokikaane tihendi vahetamise ajal pole mootorit ringi ajanud et nagu klapid peaksid paigas olema ainult süüde läks paigast ja enam ei saa paika karpast lõõb sinist tossu ja bensiini välja ja ainult lubab kuigi süüde peaks paigas olema??? ei saa aru??? vastake plzzzz
muidu on 2106
[Muudetud: 24-3-2009 ollu21]
Postitatud: 24 Mär 2009 19:30
Postitas VAZ
Õpi kirjutama !

:sein
Postitatud: 24 Mär 2009 19:33
Postitas ollu21
savi see:P aga help me nag
Postitatud: 24 Mär 2009 19:45
Postitas JX
üldjuhul foorumi reeglites kirjas et suhtlus keeleks Eesti keel... see selleks... klapid ei saa sellisel juhul paigas olla( kaane maha võttes liigub ikka nukkvõll mingil määral, mossel jah jäävad paika). pane väntvõlli ja nukkaratta märgid kokku+ siis järgmise väntvõlli märgi järgi süüde paika ehk siis esimese küünla järgi...
[Muudetud: 24-3-2009 JX]
Postitatud: 24 Mär 2009 19:50
Postitas ollu21
Selge aitäh
Postitatud: 24 Mär 2009 23:17
Postitas hautz
Postitatud: 25 Mär 2009 18:49
Postitas ollu21
aga kus need nukkvõlli märgid on?
Postitatud: 25 Mär 2009 18:51
Postitas olaaf
nukkvõlli ketiratta peal - peab olema nukkvõlli raamil oleva künkaga enam vähem samal joonel...
kui on valida, kas varasem või hilisem tuleks eelistada pigem varasemat asendit.
Postitatud: 26 Mär 2009 16:52
Postitas pavlik
Algselt postitas: ollu21
aga kus need nukkvõlli märgid on?
Tule taevas appi! Kulla inime, igal vähegi keerukamal ettevõtmisel (plokikaane tihendi vahetus käib kahtlemata sinna alla) on oma kindel või vähemalt soovitatav tööde järjekord. Esimeseks tööks enne mistahes mehhanismi lahti võtmist on alati endale selgeks teha, kuidas see kaadervärk pärast kokku pannakse. Kui sul ei ole õrna aimugi mootori ehitusest (ja tööpõhimõtetest) ja pole ka huvi seda endale selgeks teha, siis usalda palun remontimine mõne asja jagava inimese kätte. Kuidas Muhus asjalood on, ei tea, aga naabersaarelt võid sa sellesama foorumi kaudu päris mitu autospetsi leida.
Postitatud: 26 Mär 2009 19:32
Postitas Andrii3
Nii, räägi siis meile ka, kuidas sa plokikaane tihendi ära vahetasid? Tegid kõike peast või kasutasid raamatu abi ka? Ning usun, et kui abi ei kasutanud siis tööle sa seda kahjuks ei saa!
Postitatud: 26 Mär 2009 23:19
Postitas apsu
nukiratta märgid sellised (tegu on mootoriga, millel on väntvõlli ja nukvõlli liitmiseks kasutatud rihma)
JA SEE EI OLE ÕIGES ASENDIS!!!!!!!!
[Muudetud: 26-3-2009 apsu]
Postitatud: 28 Apr 2009 20:31
Postitas l6vi666
mina oma sigullil selliseid märke ei leia sealt riham ratastelt . äkki oskab keegi aidata?
Postitatud: 28 Apr 2009 21:03
Postitas tann
on sul rihm või kett ülekandega mootor? kui kett siis on nukkirata märk mitte peal vaid sees pool ratast üks kriipsuke või täpike ja nukkvõli kinnitusel on ka üks kriipsuke nagu apsu antud pildil
Postitatud: 28 Apr 2009 23:13
Postitas apsu
märgis sisemisel poolel, väike, võib-olla, et rihm on peal ja ei leia

Postitatud: 03 Mai 2009 23:30
Postitas l6vi666
rihmaga on. võtsin rihma maha ja lähemal uurimisel leidsin selle nukkvõlli oma üles, aga neid peab vist mitu olema

Postitatud: 04 Mai 2009 09:46
Postitas apsu
kuidas saab olla mitu märki???

üks ikka
Postitatud: 04 Mai 2009 15:09
Postitas l6vi666
aga siin on ju räägitud et nukkvõllil rattal märk ja väntvõlli omal ka. häbi on natukene

ise õpin autoremonti

Postitatud: 04 Mai 2009 16:14
Postitas olaaf
alt keerad vända rihmaratta kõige pikemale märgile ja siis ülevalt peavad olema 1 silindri nukkvõlli nukid võrdselt all ja 4 silindri nukid võrdselt üleval - süüde 4ndas silindris
[Muudetud: 4-5-2009 olaaf]