1. leht 1-st
Kas Niva mootoripadjad sobivad 03mele?
Postitatud: 09 Mär 2009 16:06
Postitas Sanderst
[Muudetud: 10-3-2009 ando]
Postitatud: 09 Mär 2009 16:07
Postitas VAZ
Jah.
Postitatud: 09 Mär 2009 16:30
Postitas Sanderst
Aga kas on ka vastupidavamad kui originaalid 03el?

Mis nende hind umbes olla võiks ?
[Muudetud: 10-3-2009 ando]
Postitatud: 09 Mär 2009 16:49
Postitas ando
Nad on täiskummist. Vibra läheb kerele suuremaks. Võin sulle enda omad müüa, sõitnud u 50 km. 2 tk hind 75 eek.

Postitatud: 09 Mär 2009 17:23
Postitas Villem666
Mina ostsin poest 63 eeq tükk.
Terv. Villu
Postitatud: 09 Mär 2009 20:10
Postitas ToM
See on kahe otsaga asi. Uued originaalid on küll parajad närkad (vastupidavad nad ei ole), aga niva omadega vibra ikka kõvasti rohkem. Ma vahetasin juhipoolse padja niva oma vastu suvel. Algul ehmatas päris ära, kuskil natuke üle 1000 pöörde tuli räme resonants sisse, selline tunne oli et kere laguneb ära:D Aga noh, aja jooksul jäi see veidi väiksemaks, harjusin ära (pööretel vibratsioon märgatavalt hullemaks ei läinud, kui originaalis).
[Muudetud: 10-3-2009 ToM]
Postitatud: 09 Mär 2009 20:23
Postitas Tarts
Lada motoga on vahe tuntav Fiatiga Lada kapotiall pole mingit vahet,Niiva omad lihtsalt kestavad
Postitatud: 09 Mär 2009 21:32
Postitas siim789
Vahetasin omal sügisel mõlemad padjad uute originaalide vastu. Mõne aja pärast aga vajus kollede poolne kuidagi viltu ära ja vasakkurvides kipub kaasipedaal peale jääma. Vahetasin uuesti ära selle kolledepoolse ja ikka sama jama. Keegi oskab öelda äkki, milles võiks probleem olla. Pean vist kah niva oma sinna proovima, ehk on kasu.
Postitatud: 09 Mär 2009 21:57
Postitas Sanderst
Mul täpselt sama jama, mis sul, et gaas jääb vasakkurvides peale ja kolledepoolne padi ära.
[Muudetud: 10-3-2009 ando]
Postitatud: 10 Mär 2009 11:23
Postitas sveno
romurallid tehnikas kasutatakse nii, et surutakse polt täies pikkuses läbi, et kestvust suurendada. Nii on kindel et mootor ei liigu patjadelt minema. Nt enamus rallikaid kasutab ikka niva patju, kuna tavaline padi murdukd lihtsalt pooleks ja mootor ei püsiks kuidagi kapotiall paigal. Soovitan sul andolt ära osta need padjad (hea soodne)!
Postitatud: 25 Sept 2009 09:10
Postitas joss183
kohe kindlasti on niva padjad paremad ja mootor stabiilsem, orginaalid uued on täiesti mõtetud ja lagunevad väga kiiresti!!Selline on minu kogemus ja arusaam..
Postitatud: 25 Sept 2009 10:30
Postitas ToM
On kuulda olnud et ka Niva padjad lagunevad rallikatel päris kiiresti. Kuna omal on paigaldamisel ka natuke karmim mootor (opeli 2.0), siis puurisin Niva padjast augu läbi ja panin tagasilla varda poldi läbi padjast. Nüüd pole ohtu et midagi pooleks läheb, samuti saab polti vahetada (origiaalis on mul muidu tihti jama olnud, et padja kinnituspoldil on keere maas/rikutud vms. Sõitnud veel ei ole, aga tundub hea lahendus.
Postitatud: 25 Sept 2009 11:56
Postitas sveno
Ega rallikatel ainuüksi niva mootori padjast ei piisagi. Peab ikka olema ka mootoripealne stabilisaator varras kah, mis hoiaks kõiki neid hobuseid ohjades. Kui varrast peal ei ole siis loomulikult kaasi vajutades mootor surub ühte patja rohkem ja teis kakub, vardaga see mure on peaaegu et murtud. Ja rallikatel laguneb kõik päris kiiresti, pole ju nii, et ehitad auto valmis ja sõidad 10 aastat ja siis annad pojale kes sõidab teine 10 veel. Kõik mis liigub see kulub ju.

niva padjad
Postitatud: 25 Sept 2009 14:07
Postitas ruudi
Minul on selline kogemus nende Niva patjadega. Ostsin Lada poest Niva padjad olid ka 75.- tk. kui need kätte sain juba siis tundus et nad oleks nagu plastmassist kui lõin selle nn. "kummist" osaga vastu töölaua serva siis oli selge et seal mingit elastset materjali küll pole. Kui selle padja paika panin ja mootori käivitasin värises terve auto kere (siis mul oli veel 1,2 mootor). Järgmine päev viisin need padjad poodi tagasi. Ostsin ühe teise tootja Niva padjad mis olid veits kallimad aga kui neid vastu lauaserva proovida selgus et need olid ikka palju elastsemad. Kui need mootorikülge panin pold enam mingit vibrat tunda. Vastupidavuse kohta ütleksin ,et mingit lahtimurdumist küll ei ole olnud.
Niiet kui Niva patju ostate siis testige nende elastsust enne poes see ei ole normaalne ,et terve auto vibreerima hakkab.
Postitatud: 25 Sept 2009 18:52
Postitas hautz
Audi 80 diisli mootoripadjad ka sobivad paika. Hind pole ka just kõige hullem (alla 200,- tükk, täpselt ei mäleta) ,kuid ma usun ,et kestvamad küll. Enda autol lähevad vahetusse ,kui mingid vanad originaalid laiali lendavad.
Postitatud: 25 Sept 2009 21:50
Postitas allah
Kui ostate tavalised 01-e padjad, siis kruvige need enne auto külge panemist lahti ja vaadake mis vedru seal sees on. Tavaliselt on uutel patjadel peenikesest traadist nõrk vedru, mida jõuab näppudevahel kokkusuruda.
Pilt. Need visake minema ja võtke vanadest originaal patjadest õiged vedrud (näevad välja nagu klapide vedrud).
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid121027