1. leht 1-st
1,2 mootori forseerimine?
Postitatud: 30 Sept 2003 17:01
Postitas 01
Mida oleks vaja teada enne kui hakkan
forseerima?
Kust lasta maha freesida ? Kui palju võib
freesida, ilma et klapid vastu kolbe ei läheks? Kus saab Tartus lasta freesida?
Tegemist on 1200 mootoriga
Postitatud: 30 Sept 2003 17:58
Postitas Moss
oled sa ikka kindel et 1.2 liitrist tahad ehitama hakata? äkki sebid endale kuskil "pikakäigu mootori"?
Postitatud: 01 Okt 2003 15:20
Postitas 01
Jah üpriski kindel, et tahan ehitama hakata enda 1200 mootoriga 01te sest selline omast käest kohe võtta ja kui miski peesse läheb ei ole ka sellest eriti kahju. Kui saaks 1200 mootoriga korralikult hakkama võiks asuda ka tõsisemate mootorite juurde. Asjaga tuleb edasi minna ikka järk-järgult.
Postitatud: 03 Okt 2003 10:55
Postitas null1
Kõigepeal võta kollektor(sisselase)maha
poleeri seest ära.Siis võta plokikaan maha tee selle sisselaske augud suuremaks siis lihvi ja poleeri need.Kaant tuleks kuskil lasta freesida ja kolbidele tuleks raudselt selljuhul klapipesad teha kui tahad mootorit korralikult tuuri ajada.
Kui otsid on võimalik muudetud kraadidega või sportnukki saada.See tuleb ka külge panna. Jne:bouncing
Postitatud: 09 Okt 2003 11:35
Postitas Anonymous
Siis otsi koht kust sa saad jämedamast torust püksid teha ja sumpa kuni taha välja, 1.2 pole üle 50mm toru mõtet panna.
Ja veel parem kui saad veel torukollektori teha või osta. Ja kui leiad sellise koha siis võiksid mulle ka öelda, mul ka 1.2
Postitatud: 10 Okt 2003 06:17
Postitas PuZuP
Esialgne postitaja null1
Kõigepeal võta kollektor(sisselase)maha
poleeri seest ära.Siis võta plokikaan maha tee selle sisselaske augud suuremaks siis lihvi ja poleeri need.Kaant tuleks kuskil lasta freesida ja kolbidele tuleks raudselt selljuhul klapipesad teha kui tahad mootorit korralikult tuuri ajada.
Kui otsid on võimalik muudetud kraadidega või sportnukki saada.See tuleb ka külge panna. Jne:bouncing
Mul selline kysimus, et kuda see kollektori poleerimine siis ikkagi käib...see ju igati kitsas seal...
Postitatud: 14 Okt 2003 17:11
Postitas Anonymous
Võta liivapaber kätte ja hakka vaikselt hõõruma, selle aja jooksul, kui sa seal hõõrud tuleb igasugu häid mõtteid pähe. Võibolla sa ei viitsigi asjaga vaeva näha. Võta üks tagavara kollektor koju kaasa, teleka taga hea nokitseda ja pikad näpud kuluvad marjaks ära.

Postitatud: 26 Okt 2003 17:23
Postitas Laurix
veneajal olevat seda tööd tehtud sellise terasharjaga, mis näeb välja nagu pudelihari:rolleyes a niipalju kui mina uurind olen, siis kusagilt poest sellist tänapäeval ei leia:(
Postitatud: 26 Okt 2003 22:08
Postitas Ardi Soovik
On terasharju mis relakale-drellile otsa käivad.
Postitatud: 26 Okt 2003 22:17
Postitas Laurix
need ju väiksed...st ei ulatu sügavale...a see peaks olema idee järgi selline, mille lükkad peaagu läbi kollektori ja siis aga lased trelli otsas ringi:P
Postitatud: 18 Nov 2003 17:14
Postitas Moss
Põhimõtteliselt võimalik, kui drelli ja ketta vahele panna näiteks pikk vedru, piisavalt jäik siiski, et ennast sõlme ei keeraks.
Postitatud: 18 Nov 2003 21:30
Postitas asjamees
kõige kergem varjant on minna harju KEK
ja seal nad kuulivad sisselaske ja väljalaske üle, hinda ma enam ei mäleta 500-1000 oli vist,, Aga oma pu¹kale sai see pea ikka ise valmis meisterdatud(korralik käsitöö)
Postitatud: 19 Nov 2003 22:11
Postitas Anonymous
Räägi mis sa veel oma puzkaga oled teinud, eriti veel mootori poole pealt.
Postitatud: 19 Nov 2003 22:50
Postitas ka:rel
ma sõitsin ka kunagi ladaga võidu. minu kollektorite lihvimiseks oli selline hambaarsti puuri moodi kaadervärk. muidugi kellegi ise tehtud - poest seda ei saa.
nukkvõll oli ka originaalist erinev. peale selle et need nukid olid vist teravamad oli kogu see võll nagu jämedam. vist. krt aega on palju möödas, ei mäleta neid asju enam. 
Postitatud: 20 Nov 2003 11:27
Postitas Moss
sportlikuma nuka saab vist kõige odavamalt nii et lased kuskil nukkide vastasküljelt materjali vähendada ja pärast uuesti reg. klapivahed paika.
Postitatud: 22 Nov 2003 21:19
Postitas Moss
Käisin ka just oma 2101 kasutuskõlbmatut plokki vaatamas ja peas kerkis küsimus: palju sealt töömahtu kätte saab. 82mm'seks seda vist ei puuri!?
Postitatud: 23 Nov 2003 10:17
Postitas tuhajuhe
Neid vanema tüübi 01 plokke sai paremini suuremaks puurida,aga ega üle 79 eriti välja ei rebi.Muidu jääb hülsi sein õhuke ja siis kipub lõhki minema.