1. leht 2-st
Kas tõesti plokis mõra sees??
Postitatud: 03 Mär 2009 19:06
Postitas uve6

Millest viga tulnud?
Kas kuidagi saab parandada??
:seinOSTA VEEL KELLEGI KÄEST MOOTOR,MOOTOR PIDI JUMALA OK OLEMA:yllatunud
Postitatud: 03 Mär 2009 19:08
Postitas fheisis
Paistab küll et mõra jah,aga olen kuulnud et sellise pisikese mõrtsuka pidi alumiinjum keevitusega kinni saama sirtsutada.
Postitatud: 03 Mär 2009 19:12
Postitas ToM
Algselt postitas: fheisis
Paistab küll et mõra jah,aga olen kuulnud et sellise pisikese mõrtsuka pidi alumiinjum keevitusega kinni saama sirtsutada.
Üüü.... plokk alumiiniumist?
Postitatud: 03 Mär 2009 19:15
Postitas fheisis
Algselt postitas: ToM
Algselt postitas: fheisis
Paistab küll et mõra jah,aga olen kuulnud et sellise pisikese mõrtsuka pidi alumiinjum keevitusega kinni saama sirtsutada.
Üüü.... plokk alumiiniumist?
Eip aga pidi saama ikka:D vähemalt mossel sai.
zajetz: mossel alumiiniumist plokk ka!!!
[Muudetud: 3/3/2009 zajetz]
Postitatud: 03 Mär 2009 19:26
Postitas Moss
Tuttav tunne, ostsin ka kunagi mootori ja ei taibanud terasemalt uurida.
http://nagi.ee/photos/Moss/7551839/in-set/122783/
Postitatud: 03 Mär 2009 19:29
Postitas ToM
Mis seda põhjustab siis? Plokk peab selle koha pealt üsna õhuke olema?
edit Priidic: vesi, ikka vesi
[Muudetud: 3-3-2009 Priidic]
Postitatud: 03 Mär 2009 19:29
Postitas uve6
päris hea

:mad:
seda mõra polnud näha ,ma nühkisin mootori puhtaks ja värvisin.
Postitatud: 03 Mär 2009 19:31
Postitas uve6
Mul see mootor Luaz 969M peal.
Täna sain masina täiesti tööle,ning kui vedelik sees siis:sein
Postitatud: 03 Mär 2009 20:37
Postitas tuhajuhe
Seda plokki saab keevitada küll ja isegi nii et ei pea mootorit lahti harutama.Isegi võimalik peal ka keevitada,oleneb kui palju ruumi on ligipääsuks sellele mõrale.Starter ja kollektorid tuleb kindlasti ära võtta.On olemas ka malmi keevitamiseks mõeldud spets elektroode,aga siis ka oskajat meest sinna elektroodi taha vaja;)
[Muudetud: 3-3-2009 tuhajuhe]
Postitatud: 03 Mär 2009 20:47
Postitas motamees
Äkki polegi eelmise omaniku viga. Sul omal ju praegu vesi sees. Või eksin ma?

Ma prooviks kõigepealt lekkestoppi tosooli sisse panna. Starterit, kollektorit jõuab ka hiljem keevitamiseks maha katkuda.
Postitatud: 03 Mär 2009 21:06
Postitas uve6
Kas Dr.Tuhajuhe on varem sellise asjaga kokku puutunud?(keevitamine)äkki saab abi.
Eks proovin lekkestoppi.
Jah vesi sees aga minu käes esimest korda vedelik sees.
Sain täna mootori peale ja jahutus systeemi kokku,ning proovimiseks panin vee.(ei julgenud esimene kord tosooli panna).
Postitatud: 03 Mär 2009 21:07
Postitas tuhajuhe
Muidugi pragu on pikk,oleneb kui palju hakkab sooja ja külmaga see pragu irvitama.Lekkestopp paneb ka mõned muud peenemad asjad kinni.Mina võrdleks seda kui puupunniga paikamist :rolleyesUsun jälle ,et motamehel on suurem kogemus keemiaga kui minul.
Postitatud: 03 Mär 2009 21:07
Postitas uve6
ei tahaks emexi viia,
kõik tihendid uued,
kolvid uued,
rõngad uued
silindrid ok
saaled ok
klapid ok
masin võtme pill
ruumi peaks keevitamise jaoks olema
[Muudetud: 3-3-2009 uve6]
Postitatud: 03 Mär 2009 21:34
Postitas nivamees66
Lekkestopp ja siis mötleme miks mootor ule kuumeneb
Postitatud: 03 Mär 2009 21:41
Postitas olaaf
kõige lihtsam ja odavam on neelata see elu hoop alla sülitada raisatud rahale ning sebida uus plokk - kõlab küll totralt aga hoiad kõvasti oma närve ja asju kokku.
loomulikult saab seda pragu lappida, kuid garantiid ei julge ilmselt keegi sellisele tööle anda, seda enam, et see ei pruugi ainuke pragu olla!!!
Postitatud: 03 Mär 2009 22:02
Postitas motamees
Algselt postitas: nivamees66
Lekkestopp ja siis mötleme miks mootor ule kuumeneb
No olen kasutanud lekkestoppi, aitab. Alumiiniumradika plastikots oli valtsist lahti. Korgil surveklapp välja ja lekkestopp sisse. Aasta sõitsin vähemalt, kuni ümberehituseni.
Nüüd kastikana sõites ei mingeid probleeme jahutamisega. Kastika teemas kirjutasin ka, et sõitsin terve suve talvise radikamatiga. Mis jahutusprobleemidest siin rääkida saab.
Kui uve6 on võimeline puurima/keermestama, siis võid peale panna poltlapi. Vanal ajal lapiti kõik plokid nii ära. Vahele pandi toorkummi. Tänapäeval selleks silikonid. Sellise tööga saaksid kodus hakkama, pole vaja võõrast tööjõudu.
Teed plekitüki ja lased äärde augud. Läbi aukude puurid plokile pisikesed augud. Keermestad ära. silikon vahele ja voilaa lühikeste kruvidega kinni. Kruvid võivad olla täitsa M3 või M4. Akudrelliga keermestamine käkitegu. Augud puurid 1-2cm kummagile poole pragu.
Aga milleks niipalju vaeva näha, kui 50eek eest saad ehk korda.
Postitatud: 03 Mär 2009 22:05
Postitas reiner
Algselt postitas: uve6
ei julgenud esimene kord tosooli panna
Aga mis seal karta?
Postitatud: 03 Mär 2009 22:13
Postitas uve6
sellepärast ei julgenud et täna sain jahutus systeemi valmis ,panin vee sisse ,et vaatada kust mida välja ajab,milleks raiskan tosooli algul.
ajas lõtviku vahelt välja,sain asja korda,oleks tosooli raisku läinud.
ning siis see ülejäänud jama:sein
Postitatud: 03 Mär 2009 22:52
Postitas tuhajuhe
Algselt postitas: uve6
sellepärast ei julgenud et täna sain jahutus systeemi valmis ,panin vee sisse ,et vaatada kust mida välja ajab,milleks raiskan tosooli algul.
ajas lõtviku vahelt välja,sain asja korda,oleks tosooli raisku läinud.
ning siis see ülejäänud jama:sein
Et seda jama vältida tuleks kohe välja praakida kahtlased lõdviku ja klambrid.Siis pole hirmu tosooli kadumisel.
[Muudetud: 3-3-2009 tuhajuhe]
Postitatud: 03 Mär 2009 23:21
Postitas Moss
See väline pragu ju ei pruugi olla ainuke, nagu minu doonormootori puhul oli.
Tosooli seisab paremini sees kui vooliku ots paksema määrdega seest kergelt kokku teha, näiteks tavotti või laagrimäärdega.
[Muudetud: 3-3-2009 Moss]