1. leht 1-st

K: lada 2103 mootor jamab

Postitatud: 27 Veebr 2009 18:07
Postitas oneway1992
mootori on seisnud umbes neli kuud ja käivitub korraks. kui käivitan siis käib keti ja esimeste klappide vahel kolks. mida teha nagu ei julge käima panna et äkki juhtub midagi hullu , et siis soovitage mida teha.

Postitatud: 28 Veebr 2009 00:25
Postitas carl93
süüde vale klapid käivad vastu kolbe, ära vägistama hakka kohe klapid kõverad.

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]

Postitatud: 28 Veebr 2009 01:34
Postitas corrado
süüde peab sel juhul ju ikka väga väga mööda olema, hammasratta hamba kaupa siis juba ju
ma kunagi jagaja panin täiesti suvalt peale siis turtsus ja paukus ning lõi suitsu karpast välja aga klapid kolbidele pähe küll ei käinud, süüde õigeks ja käib siiani nagu kellavärk:rolleyes:D

Postitatud: 28 Veebr 2009 10:35
Postitas kapa
Enne kui üldse midagi teed, pane nukaratta ja väntvõlli (alumine rihmaratas) märgid paika. Muidu võib pärast jama olla rohkem.

Postitatud: 28 Veebr 2009 11:24
Postitas Indy
Algselt postitas: oneway1992
mootori on seisnud umbes neli kuud ja käivitub korraks. kui käivitan siis käib keti ja esimeste klappide vahel kolks. mida teha nagu ei julge käima panna et äkki juhtub midagi hullu , et siis soovitage mida teha.
Seismisega ei muutu mootori seadetes mitte midagi, seisku või x aastat...;)

Postitatud: 28 Veebr 2009 12:12
Postitas oneway1992
aga milles siis viga peaks olema.

Postitatud: 28 Veebr 2009 12:28
Postitas PuZuP
Algselt postitas: carl93
kolvid käivad vastu kolbe
Seda tahaks küll oma silmaga näha... :D

Teemasse:

Alusta sellest, et keera mootorit alustuseks võtmega väntvõlli rihmarattast ringi...ennem soovitan eemaldada küünlad - on kergem ringi keerata...
Kui tekibki ringikeeramisel mingi vastupanu, siis klapikambrikaas maha ja kontrolli alumise ja ülemise märgi vastavus üle.
Vaata üle keti pingsus, vajadusel pingutada - samas kui ei taha kett pingule jääda, siis ketipinguti lahti võtta ja ära puhastada.

Kui ikka veel sama probleem, siis ka vahevõlli hammasratta poldi kinniolekut kontrollida.

Iseenesest märgid paigast ära ei lähe, seega on tõenäoliselt viga kuskil mujal.

Kirjelda seda kolksu veel ja seleta mismõttes käib kolks keti ja klappide vahel ?

Postitatud: 28 Veebr 2009 12:46
Postitas corrado
Äkki ketileevendi või miski ära murdunud ning kuidagi kahtlasesse asendisse läind ning teeb kolinat seal? Peaks selle ka üle vaatama:rolleyes

Postitatud: 28 Veebr 2009 13:05
Postitas oneway1992
aga kuidas ketileevendid vahetada? peab maha võtma plokikaane?

Postitatud: 28 Veebr 2009 13:11
Postitas corrado
Võtad klapikambrikaane maha, siis vaatad kõigepealt kas on terve või ei, kohe näha, on seal jagaja poolses ääres, üritad vaadata kas katet on ja näpuga kas lahti või kinni.
Kui vaja vahetada sis kaane küljepeal on kaks 10'se peaga polti, need keerad lahti ja ongi leevendi käes, aga enne aja traat vms läbi leevendi üleval olevast august, nii igaksjuhuks et sisse ei kukuks.

Postitatud: 28 Veebr 2009 14:24
Postitas oneway1992
kuidas vahetada ketti kõige lihtsamad viisi:D?

Postitatud: 28 Veebr 2009 22:21
Postitas Indy
Algselt postitas: oneway1992
kuidas vahetada ketti kõige lihtsamad viisi:D?
Loe algatuseks läbi selline teema:
http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.p ... #pid138007
Kasuta veidi otsingut ja leiad vastuse enne kui jõuad foorumisse küsimuse püstitada...;)