1. leht 1-st
karpast tuleb leeki?
Postitatud: 18 Veebr 2009 20:21
Postitas carl93
Nimelt selline viga nagu mainitud.Panen starterit siis kostub pauk ja karpast leeki tuleb.Panin paika selle rihma ratta,ketiratta ja jagaja panin 4janda silindri peale matsu andma.Proovisin vahetada juhtmeid erinevalt,ikka sama lugu.Äkki on tingitud sellest ,et mul peal sierra süütepool?Kas ketiratta augud need mis kaks tükki on nad samad?Võibolla mul vales augus?Tõesti ei suuda enam midagi mõelda.Aidake!
Postitatud: 18 Veebr 2009 20:34
Postitas doris
mõelda pole siin midagi,
alt keerad märgi paika,
ülevalt keerad märgi paika nii, et 4nda silindri klapid oleks suletud (mõlemad nukid üleval)
seejärel veendud, et jagaja rootor matsu ikka 4ndasse silindrisse laseb,
kui need asjad on tehtud ja ikka ei toimi siis otsi viga süütesüsteemist...
Postitatud: 18 Veebr 2009 20:43
Postitas hautz
Klapid ei lase läbi?
Mõõda surved üle?
[Muudetud: 18-2-2009 hautz]
Postitatud: 18 Veebr 2009 20:57
Postitas carl93
Mootor on kap.remi saanud.Kas võib olla sellest tingitud ,et mul 2 plokikaane tihendit?
Postitatud: 18 Veebr 2009 21:09
Postitas rizto05
No aga siis liigub ju nukkvõll paigast.

Postitatud: 18 Veebr 2009 21:19
Postitas carl93
Jap liigub.Aga turpsi hetkel peal pole tuleb veidi hiljem.Ootan mõned voolikud ära
Postitatud: 18 Veebr 2009 21:31
Postitas vussvillem
kui süüde varajane,siis võib ka sellist pulli teha.
Postitatud: 18 Veebr 2009 21:35
Postitas doris
kahe tihendiga tuli kaant kõvemini kinni ka tõmmata, samuti ei jää tavaliselt pidama tosooli ja õlikanalid kaanes -porr ühesõnaga
klapid regullisid ikka adekvaatselt?
kaane viid kaugemale siis liigub nukk varasemaks..
proovi mootor ikka ilma enne käima saada, kui turbiine aretama hakkad.
kas sul silindris survet tekib üldse?
panid 2originaaltihendit? - seda ei kasutatud ka vene ajal deforseerides, kuna kipub kiirelt läbi põlema ning tihti jääb lekkima.
otsi asja jaoks parem alu või vask vaheplaat mida kasutati - üle laadides tekib ju eriti hele tuli silindrisse ja kuuma palju rohkem - kaua see nii ei kesta.
mina teeks 1500 turbomootori 2108 kolbidega millel suurem süvend sees - saaks surveastme alla ilma mingi keemia ja värgita+ venest telliks korraliku metalltihendi õnnetu originaali asemele.
Postitatud: 18 Veebr 2009 21:49
Postitas carl93
Mul 2 originaal tihendit seal metallist ääred ümber.Eks ma katsu jamada jagajat kiskusin ära ja panin külge vähemalt 100 korda.Ja kas süüdet tuleb varasemaks keerata seal ketirattast või jagaja juurest?
[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
Postitatud: 18 Veebr 2009 22:11
Postitas vussvillem
proovi kõigepealt jagajast hilisemaks keerata
Postitatud: 18 Veebr 2009 22:12
Postitas doris

miks sa süüdet ketirattast keerata tahad?
jagaja võlli saad ju paigaldada vastavalt vajadusele...
metallist ääred on ainult silindri ja õlikanali ümber - õli tagasivool ja tosool ei pruugi tihe jääda ning karter jookseb tosooli täis - see võib juhtuda täiesti ootamatult sõites...
Postitatud: 18 Veebr 2009 22:15
Postitas carl93
ok,võtan homme selle teise tihendi ära.
Postitatud: 18 Veebr 2009 22:48
Postitas doris
enne tasuks veenduda milles on asi, kui jälle lammutama hakkad...
Postitatud: 19 Veebr 2009 03:13
Postitas PuZuP
Algselt postitas: carl93
Tõesti ei suuda enam midagi mõelda.Aidake!
Siis võta korraks aeg maha ja loe vastavasisulist kirjandust...
Ning siis proovi uuesti...
Postitatud: 19 Veebr 2009 17:09
Postitas carl93
Nii mõõtsin surved ära ja survet pole.Klapid kõverad peab ära vahetama siis saab hääli kuulda.Ja ka mõned ringid tehtud:)
Postitatud: 20 Veebr 2009 15:35
Postitas Indy
Algselt postitas: carl93
Nii mõõtsin surved ära ja survet pole.Klapid kõverad peab ära vahetama siis saab hääli kuulda.Ja ka mõned ringid tehtud:)
Seega tuleb muretseda uued klapid ja need paika soveldada.
Lisaks kontrollida klapipukside seisukorda ja vahetada ka klapisääretihendid, üle vaadata kriitilise pilguga nookurid jne. jne.
[Muudetud: 20-2-2009 Indy]
Postitatud: 20 Veebr 2009 15:37
Postitas nymmik
Algselt postitas: PuZuP
Algselt postitas: carl93
Tõesti ei suuda enam midagi mõelda.Aidake!
Siis võta korraks aeg maha ja loe vastavasisulist kirjandust...
Ning siis proovi uuesti...
Enne kui hakata igasugu vurre ja NOSe installima tuleks raamtus mootori põhitõed selgeks teha.
Postitatud: 21 Veebr 2009 17:22
Postitas lada772
mul oli sama jama kap remonditud mootoril karpast leek väljas korda sain nii kui vahetasin jagaja kondeka ära ja asi korras