1. leht 1-st

mis auto sisselaske kollektoriga võib tegu olla

Postitatud: 25 Jaan 2009 09:49
Postitas lada772
tahaks teada mis auto sisselaske kolektoriga on tegu ja kust seda saab

[Muudetud: 25-1-2009 lada772]Pilt

Postitatud: 25 Jaan 2009 12:35
Postitas ROJEV
Tegemist on vene todaguga. Nimelt "OKA". Tal on kahetsilindriga mootor, sealt siis ka see sisselaske kollektor. Venemaal päris levinud asi: et panevad Lada mootorile kaks karbussi, viivad neid sünkrooni ja rallitavad.

( Õigekiri vist lonkab, sorry. )Pilt

Postitatud: 25 Jaan 2009 12:51
Postitas logman
Algselt postitas: ROJEV
( Õigekiri vist lonkab, sorry. )
Midagi ei lonka, vaid kaks viga leidsin.
Häbeneda pole siin midagi. Eestlased, kes kõigi eelduste kohaselt peaksid oskama õigesti kirjutada, on mitu korda suuremad soperdajad.

Nüüd läheb hirmsaks okaajahiks :D.
A neid on Eestis vähe alles jäänud :).

Postitatud: 25 Jaan 2009 12:55
Postitas helitehnik
aga kui uued tellida vaevalt needki palju maksvad, keegi selle auto täpset marki oskab öelda siis võiksin sõbra käest uurida kas on võimalik tellida sellist asja

Postitatud: 25 Jaan 2009 12:58
Postitas SexSix
Kõik nüüd tellimise järjekorda palun!
Nali naljaks aga palun siis ka kommentaare kas on kasu ka midagi?Pilt vist Eestis tehtud,kellel siis nad (2 garpat) kasutusel on?Bensiinikulu peaks tõusma kahekortseks?

Postitatud: 25 Jaan 2009 13:05
Postitas olaaf
on kasu,
ei sobi bolt-on vaja on mehhaaniliselt töödelda nii plokikaant kui kollet, et sobiks.
samarale sobib paremini.

kütusekulu suureneb õige seadistuse korral ~10% loomulikult kiirendab auto paremini seega jalg raskem ja tundub, et kulub rohkem.

karpasid tuli ka ringi ehitada, düüse suuremaks ajada, tühikäigu süsteemi muuta.

auto täpne mark on lada 1113 750cc mootori kolled

[Muudetud: 25-1-2009 olaaf]

Postitatud: 25 Jaan 2009 13:12
Postitas SexSix
A-ha!VAZ-1111 on poole mootoriga LADA SAMARA 1300-sest(Mootor siis 2-e silindriline ja 650 cm3).Nüüd siis ka olemas LADA SAMARA 1500-sest poole mootoriga LADA-1113(2-e silindriline 750 cm3).

Postitatud: 25 Jaan 2009 13:25
Postitas masuurik
Tekkis küsimus,et kui tast väidetavalt kasu on ,mix sedatüüpi lahendust vähe liikvel on??On siis niipalju ringitegemist ja sealjuures see võimsuse% jälle niipalju ei suurene kui loodetakse?

Postitatud: 25 Jaan 2009 13:27
Postitas lada772
Need pildid on saadud google otsingust. Sõbral on ise tehtud fiati kollektorist. Edasi läheb nagu elajas aga kütuse kulu oleneb düüsidest. Ta pani prooviks kahed ise puuritud düüsid, siis käis 4. käiguga ka tühja.
Täpsem info ja pildid: http://www.vaz-2106.ru/forum/index.php? ... 958&st=620

Kirjapilt ja link loetavaks tehtud. /Log.

[Muudetud: 25-1-2009 logman]Pilt

Postitatud: 25 Jaan 2009 13:37
Postitas Moss
Algselt postitas: lada772
düüsedest
Seestütleva käände mitmus: düüsidest


[Muudetud: 25-1-2009 Moss]

Postitatud: 25 Jaan 2009 13:42
Postitas olaaf
no seda tüüpi lahendust kasutati vanasti isegi ralliautodel,
vähe levinud sellepärast, et on olemas veel horisontaalvoolu karburaatorid, kus igale silindrile on oma sisselasketrakt ning millega saab veel parema täituvuse silindritele...

see kahe karpaga variant rohkem selline vaesemehe lehendus,

Postitatud: 25 Jaan 2009 14:09
Postitas logman
Vaese mehe variant neh. Kokkuhoiu saavutab karbusside hinna arvelt.
Kõike muud peab ikkagi töötlema samamoodi nagu sportmasinatel suurte weberite või -dellortode kasutuselevõtul. Siis on asjal ka natuke jumet.