1. leht 1-st

K: Mootori ja käigukasti eemaldamine

Postitatud: 06 Jaan 2009 12:37
Postitas jaanus
Kuna ennem sellise asjaga kokku puutunud ei ole, siis küsiks targemate käest nõu.

Kuidas oleks lihtsam ja kiirem viis mootor koos käigukastiga kapoti alt kätte saada?


1.Kas kõigepealt käigukast alt ja siis mootor poomtõstukiga välja?

2.Või oleks mõtekas käigukast kuidagi toestada ja siis proovida upitada mootor käigukasti otsast ära ning välja tõta? Lõpus siis käigukast küljest

3. Käigukast koos mootoriga ühes tükis välja tõsta?

Postitatud: 06 Jaan 2009 12:49
Postitas atzkarik
kõigebalt sumbuti alt ära alates pükstest, starter küljest,siis kardaan, kast , ning siis mootor nii on kõige lihtsam, aga alati saab ka teist moodi:)

Postitatud: 06 Jaan 2009 12:49
Postitas ats97
mina olen kasutanud esimest meetodit.

Postitatud: 06 Jaan 2009 15:21
Postitas reiner
Ise olen alati enne kasti võtnud.
Sumpa täies pikkuses alt ära. Starter küljest ära. Spidomeetri tross lahti. Tagurpidi käigu lüliti küljest juhtmed lahti. Kardaan lahti. Salongist see kangi ava ümber plastik küljest ära. Kang küljest ära. Siduri töösilinder küljest ära. Massi juhe lahti. Sidurikoja kaitsepleki poldid lahti. Käigukasti tala lahti. Mootori küljest neli polti. Ja siis peaks nagu tulema..
Kui see tehtud, siis mootori kallale..
Radikas, lõdvikud, juhtmed, gaasihoovastik lahti, mootoripadjad lahti ja tõsta välja.

Kui nüüd selle kirjutamise lõpetasin, siis alles hakkasin mõtlema, et sa tahad vastust vist saada kas 1, 2 või 3. Ega see mootori ja kasti mahavõtt/peale panek pole eriline raketiteadus. :D

Postitatud: 06 Jaan 2009 17:25
Postitas jaanus

Kui nüüd selle kirjutamise lõpetasin, siis alles hakkasin mõtlema, et sa tahad vastust vist saada kas 1, 2 või 3. Ega see mootori ja kasti mahavõtt/peale panek pole eriline raketiteadus. :D

Täpselt:)

Polegi raketiteadus, kuid soov lihtsalt teada, kuidas kõige kiiremini saaks.

Postitatud: 06 Jaan 2009 17:59
Postitas Raxo
Algselt postitas: jaanus
Polegi raketiteadus, kuid soov lihtsalt teada, kuidas kõige kiiremini saaks.
http://www.youtube.com/watch?v=DimkqYDEUJ0 :lol

Postitatud: 06 Jaan 2009 21:59
Postitas Hulkur
Proovimist väärt! :D

Postitatud: 13 Jaan 2009 15:56
Postitas erxx
Kõige lihtsam on, et kakud mootori aind maha, käigukasti pole vaja puutuda, vaja lihtsalt toestada alt, pärast võlli otsa saamisega võib veidi jamamist olla. Olen koguaeg nii teinud kuna puudub kanal, et käigukasti mugavalt kätte saada.


[Muudetud: 13-1-2009 erxx]