1. leht 2-st
Mootoripadja vahetus?
Postitatud: 25 Juun 2002 12:30
Postitas olaaf
Oleks vaja vahetada vist mootoripadjad. Kui rattad välja keerates aeglaselt veeredes gaasi vajutada (käik on väljas) lööb vibra sisse!!! Keegi nagu ütles, et mootoripadjad. Muidu väliselt need küll räsitud, kuid vedrusid väljas pole.
Mäletan, et sügisel kui sumpa-pükse sai vahetatud oli selle padja tagasi saamisega igavene n*ss...
Kuidagi ei saand seda kinitus polti sinna silla külge.
Kas keegi viimasel ajal on äkki sellega tegelenud, teab mingeid nõkse kuidas töö kiiresti sujuks.
Äkki teab keegi, kus siksil tallinnas esisilda reguleerida saaks normaalse hinna eest?
Postitatud: 26 Juun 2002 17:01
Postitas ruudi
Mai usu et sul sellepärast mootoripadjad läbi on. Proovi tõsta mootorit ntx sisselaske kollektorist kätega kinni võttes siis näed. Ma panin just uued niva padjad aga kui rool on lõpuni välja keeratud siis on ikka see vibra sees lihtsalt roolihoovastik läheb vastu mootorit sellest pole midagi. Mootori patjadest veel niipalju et need tavalised lada omad mul üle 3 kuu vastu ei pidanud aga noh arvestades et vuffel kaup siis pole midagi imestada. Samas võiks ju kauem pidada küll sest mootor on vana ja 1,3 kaa veel et nagu jõudu tal sital ei tohiks olla aga näe patjadest rebib ennast lahti küll nii mis kole. Esisilla regull oli minumeelest kõige soodsam sakus u. 175 kr. aga tallinna kohta ei tea.
sakus?
Postitatud: 28 Juun 2002 14:23
Postitas olaaf
Kas saaks täpsemaid instruktsioone kus sakus. Ma pole juba ammu sakus käinud.
Küsimusi tekitab veel see, et kas ma pean enne kõik esisilla poldid roostest vabastama (kas siis silda enam üldse on) kui reguleerimisele lähen???
valgustage mind..
-aitäh-
Postitatud: 28 Juun 2002 21:48
Postitas tuhajuhe
Kui kohalt võtt on äge siis laguneb süütepooli poolne padi ja käiguga pidurdamisel kolektori poolne padi.Ja kui kahtled võta kapott maha ja tee väike tiir siis näed kas padi on katki või ei.Tavaliselt mootor liigub otse kohalt võttes ka ja päris tugevalt.Ma arvan et sul võib olla mootor vajunud tahapoole või on kardaani vahepuki padi pehme.
Postitatud: 28 Juun 2002 23:38
Postitas Mike
Kui oled Tallinnst soovitan minna kadaka teele, kus on silla digitaal kontrolliga reguleerimine. Lasin enda aparaadi selt läbi ja istub nagu raudnael teel. tahavad 250 eesi raha selle nalja eest.
kadaka teel
Postitatud: 29 Juun 2002 00:10
Postitas olaaf
kus kadaka teel? Sild nurub juba pikemat aega regulli..
parem kumm ka kulub.. seestpoolt!
Postitatud: 29 Juun 2002 12:06
Postitas Mel
Minul tuli autole vibra siis sisse, kui oli ära murdunud keskmise ehk käigukasti pealse padja üks kinnitus kõrv. Sõitsis tükk aega uurisin siit ja sealt aga mitte aru ei saanud enne, kui teadjamad inimesed ütlesid, et tuleb auto alla ronida.
Postitatud: 23 Mai 2003 13:53
Postitas olaaf
nonii mootoripadjad ikka vahetamata.. aga oleks vaja ikka vahetada.
...Ma arvan et sul võib olla mootor vajunud tahapoole..
see on tõesti nii. mootor on liikunud väljalaske kollektori poolt tahapoole ja paremale. sumpa püksid käivad raami vastu ja jõleda "helina" lööb vahest sisse.
On siis kellelgi mingeid asjalikke nõuandeid..
esialgu on plaan teha nii:
mootoripadi ülevalt lahti, siis auto tungaga üles, mootorile pulk alla ja tungast mootor alla. siis padi alt lahti ja uus asemele.. kõige keerulisem on alumise poldi kinnipanek.. sellele kulub tükk aega.
Ootan siis parandusi, soovitusi jne
-tänud-
Postitatud: 24 Mai 2003 01:30
Postitas tuhajuhe
Kima mõni päev türile vahetan ära,või teed ise ja ma annan riistad ja tarkust

Ilmselt tuleb mootorit nats liigutada ka kui vastu kuskile midagi käib.
Postitatud: 24 Mai 2003 16:55
Postitas ussloom
saaremaal sillaregull 60 eeki,
reguleeritakse vana poola pingi peal nii nagu see on käinud aastakymneid,
lambid pannakse esiratastekylge, tsentreeritakse ära ning mõõdetakse eest ning tagant ning siis regullitakse ning mõõdetakse uuesti ning valma
oma masinal
mingit kulumist pole täheldanud
imho 250 eeguse regulli puhul
ilmselt nõudlus kujundab hinna põhiosa, teenus kui selline ei ole väärt suurt miskit
suveaeg, võibolla tahab keegi saarde minna, regullib silla ära, laseb 1 L viina kõrist alla, pidu ja naised ning tagasi :p
saab sillaregulli peohinnaga irw
Postitatud: 06 Juul 2006 23:30
Postitas allah
Nii tõstaks ühe vana teema üles.
Kuidas neid mootoripatju 01-l vahetada tuleb siis?
Eriti huvitab see, kuidas ja kust seda mootorit tõsta tuleb?
Kas kuskilt altpoolt saab tõsta garaa?itungrauaga? (ülevaltpoolt sikutamiseks puuduvad vahendid aga garaa?itungraud on olemas)
Otse karterikaanest ei tohi vist ikka tõsta?
Postitatud: 07 Juul 2006 08:47
Postitas olaaf
enne alumised poldid lahti, ülemised poldid lahti, siis tung alla konele tõstad üles, vana padi ära uus asemele paned silla sisemise poldi külge ja kruvid enamvähem kinni.. siis kone alla ettevaatlikult ja ülemine polt kinni ja valmis ta ongi..
hea kui saab kahekesi teha..
Postitatud: 07 Juul 2006 19:03
Postitas Raxo
Algselt postitas: olaaf
enne alumised poldid lahti, ülemised poldid lahti, siis tung alla konele tõstad üles, vana padi ära uus asemele paned silla sisemise poldi külge ja kruvid enamvähem kinni.. siis kone alla ettevaatlikult ja ülemine polt kinni ja valmis ta ongi..
Lihtsam on, kui enne padi mootori külge kruvida ja siis mootor alla lasta ning silla külge kruvida. Silla sees ju piklikud avad.
Postitatud: 10 Juul 2006 01:37
Postitas allah
Aga mind ikka huvitab see tõstmise asi.
Vanade patjade poldid keerasin lahti ja hakkasin tõstma.
Tungrauaga tõstsin karterikaanest, eespool sillatala, aga niiviisi tõstes tõuseb mootori esimene osa ja tulemüüri poolne osa hakkab vastu tulemüüri pressima ning ma kartsin, et pressib esiratta piduritoru laiaks ja lasin mootori alla tagasi.
Või tuleb tulemüüti ja klapikambrikaane tagumise otsa vahele lihtsalt puupulki ja kaltsu toppida ja edasi tõsta?
Parem karta kui kahetseda!
Postitatud: 10 Juul 2006 07:58
Postitas Raxo
Mina olen tõstnud käigukasti esimesest otsast (ehk siis sidurikojast). Ei tea, kas sealt tohib, kuid hakkama olen saanud ja katki pole midagi läinud.
Postitatud: 10 Juul 2006 20:07
Postitas olaaf
üks pool korraga ja tõstnud olen padja korpuse lähedalt mootoriploki ääre alla selline peenike klots ning siis tung selle alla...
Postitatud: 17 Juul 2006 20:26
Postitas allah
Tänud!
Tõstsin sidurikojast natuke ja käsitsi kallutasin mootori ühe külje peale ja võtsin vana padja alt ära ja panin uue asemele, ning siis kallutasin mootorit teisel küljele ja vahetasin teise padja ära.
Mutrid keerasin külge alles siis kui olin mootori alla lasknud.
Kui kaua uued padjad sissetöötavad, sest praegu kandub mootori värin keresse üle.
Postitatud: 17 Juul 2006 21:03
Postitas olaaf
kahe aastaga pole enda autol midagi sisse töötanud. tõsta tühikäiku! 1000 juures ei värista kui mootor korras.. eeldusel et sa niva padjad panid.
Postitatud: 21 Juul 2006 20:10
Postitas logman
Niva patjadega ongi see stoori ,et mootor peab kas ideaalselt vibradeta käima või ajad vibra tühikäigu nihutamisega välja.
Olid minugi kopkal need ostes küljes ja peale pisikest järelemõtlemist saatsin niva padjad prügikasti. Üle viskas see võdin.
Asemele panin ikka õiged ja patjade sisse said klapivedrud pandud. Tulemusega jäin rahule ja ei olnud mul neid vaja ka kuni auto müümiseni vahetada. Sai pea 80 000 km sõidetud.
Postitatud: 22 Juul 2006 13:26
Postitas Rocky
Enne Saaremaale minekut vaatasid (Logman) Messiga neid minu oma patju ja ütlesid et on läbi- küsimus selline, et mille põhjal selline järeldus? Kuidas patjade seisukorda hinnata? Kohapeal gaasi andes mootor kaldub küll, ent midagi lagunenud ega katki küll ei ole nende patjade juures.