Käivitamine

Käivitamine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
t
taurikazz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 06 Nov 2008 20:23
Asukoht: Võru
Autod: 21063

Käivitamine

Postitus Postitas taurikazz »

On väike probleem.
Keerad süüte sisse, kõik korras, aga kui käivitama hakkad, sii ei midagi, samamoodi põlevad tuled salongis jne aga starter teeb väga harja väikse piuksu. Milles võib probleem olla?
Starteris?
Väga tänulik kõigile abistajatele ;)
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

starteri bendiks on läbi.Vaata üle äkki piisab puhastusest või vaja uus starter või bendiks muretseda. Ja miks otsingut ei kasuta.http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=185 #pid14709.Reegleid siis keegi ei loe?

[Muudetud: 10.22.2008 carl93]

[Muudetud: 10.22.2008 carl93]
carl-steven berg
t
taurikazz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 06 Nov 2008 20:23
Asukoht: Võru
Autod: 21063

Postitus Postitas taurikazz »

Ei leidnud otsingust:sein
Selge, siis wähemalt tean milles kala.
Suured tänud.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pigem on viga tõmberelees ja või kulunud puksides - pendiksi rikke korral hakkab starter tühja käima...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Kontrolli ka aku klemmid üle, viga võib ka seal peituda. Oksüdeerunud klemmid või lahtised klemmid ei lase piisavalt voolu läbi
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

lisaks veel nimekirja mootori ja kere vahelise massijuhtme...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
taurikazz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 06 Nov 2008 20:23
Asukoht: Võru
Autod: 21063

Postitus Postitas taurikazz »

Kui aku klemmis probleem oleks siis ju armatuuris tuled ei põleks või vilguks vms...Aga mul püsivalt põlevad ja kõik väga hea, ainult ei tõmba starterit taha :rolleyes
Kui arvate, et starteris probleem, siis seoses sellega ostan korraliku starteri 21063-le või mis sellele sobiks.

Ja weel tuli see probleem niimodi, et suretasin kogemata välja ja kõi, vaikus, enne töötas laitmatult.

[Muudetud: 1-12-2008 taurikazz]
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Siin lõhnab kontaktide puuduliku ühenduse järele.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas kapotialt oled proovinud otse starterit ühendada? kirjeldus on nii udune kui vähegi võimalik loomulikult...

Praeguse seisuga pakun ma seda vea põhjuseks, et tõmberelee juhe on starteri küljest lahti tulnud või on süüteluku tagant juhe kehvalt või kontaktplaat vigane.

esimese asjana tee kindlaks kas tõmberelee juhe on omal kohal (peenem punane lisarüüsis mis jookseb koos starteri jämeda mustaga sinna väljalaske kolle alla.)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
taurikazz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 06 Nov 2008 20:23
Asukoht: Võru
Autod: 21063

Postitus Postitas taurikazz »

kusjuures too juhi oli ka tagant ära, panin korralikult tagasi ja ikka ei midagi...
Hommikul lähed ja keerad võtit, siis teeb starter 1-3 klõpsu ja ongi kõik...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

prooviks ühenda mootori ja aku miinus klemmi vahele lisamassi juhe, veendumaks, et viga pole puuduvas massis.

Siis proovi tõmberelee juhtme kaudu otse starterile pinge peale anda - enne salongist süüde ja kläik välja - kui siis ringi käib on viga juhtmetes või süütelukus.

kui ringi ei käi on viga starteris või akus näiteks
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
taurikazz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 06 Nov 2008 20:23
Asukoht: Võru
Autod: 21063

Postitus Postitas taurikazz »

Paljud arvasid, et starteris viga ja võtsin starteri maha ja läheb remonti.
Tulemustest annan teada.
e
erikpoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 16 Jaan 2009 17:44
Asukoht: Rakvere
Autod: lada on hea:)

Postitus Postitas erikpoiss »

sama jama siin:d loodan et saaan abi juttusut:)

[Muudetud: 5-3-2009 erikpoiss]
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

21073 ei käivitu võtmest.
Masin seisis üle aasta, pärast seda enam starterit järgi ei võtnud. Täis akuga proovides läheb akult tulev "+" juhe soojaks ja aku tühjeneb ruttu. Pärast seda ei haknud rohkem proovima, lühise moodi... Käima tõmmates juhe enam ei soojene, otsene seos starteriga.
Mida peaksin esmalt kontrollima, ei tahaks hakata huupi lammutama, kuna pole varem starteriga tegelenud?
Iga ilmaga aktsioonis!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

starter maha ja remonti või uus starter, pole siin huupi lammutada midagi
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

starteris vesi sees ja kinni roostetand
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Aku juhe läks kuumaks ja starter ei töötanud, kuna voolujuhtme isolatsioon oli kuuma saanud ja sulanud ning rohkem polnudki vaja, et kerest massi saada. Teip peale ja starter taas korras.
Iga ilmaga aktsioonis!
l
LandDragon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 120
Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
Asukoht: Tartu
Autod: MB C220 Avantgarde '10
Kontakt:

Postitus Postitas LandDragon »

Mul selline probleem, et külmaga ei taha käivituda. Starter käib vaevaliselt ringi nagu aku oleks tühi, aga isegi kui aku ära laadida või isegi kui akulaadija pealt tervamat voolu kaasa anda, siis käima ei lähe, lihtsalt käitab, vahepeal korraks turtsatab, aga ikka mitte midagi. Täna päeval tõmbasin käima teise, 5h seisis ja jälle mitte kui midagi. Aga kui korra käima ära tõmmata, siis võib vabalt seisu jätta ja võtmest käivitada.

Pmst oleks nagu, et mootor külmub nii ära, et starter lihtalt ei jõua käima tõmmata.
Jahutusvedelikuks on tosool ja õliks on Valvoline 10w40.

Olen mootorile seisu ajaks isegi tekke peale visanud, et kül nii ligi ei pääse, aga lootusetu. Milles probleem?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Starteri puksid võivad läbi olla, siis ka käivitamisel nagu "poob", kuigi aku on korras ja laetud.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
v
vussvillem
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
Asukoht: valga
Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne

Postitus Postitas vussvillem »

Meil jebis tööjuures kopp külmaga igal hommikul nii. Veaks oli päevi näinud masslüliti. Kas sa LandDragon külmaga käivitamisel sidurit lahutad?
Vasta