1. leht 1-st
nukkvõlli ja rihmaratta märgid
Postitatud: 31 Aug 2003 22:14
Postitas jeejee
küsimus selline, et kui nukkvõlli märgid on koos ja rihmaratta märk on teise kriipsu juures, siis peaks olema kolb ü.s.s???
kas rihmaratast on võimalik üks ring valesti panna, arvestades seda, et väntvõll teeb kaks ringi, samal ajal kui nukkvõll teeb ühe. kui see on võimalik siis ei saa ka süüdet õigeks ja autot käima??? olen ma õigel teel???:sein
Postitatud: 31 Aug 2003 22:25
Postitas jeejee
Tänud, uurin asja. Point lihtsalt selles, et auto ei taha käima minna, tean kindlalt et see süüte viga.
Postitatud: 01 Sept 2003 03:24
Postitas effekt
kui esimeses silindris on kolb ü.s.s. ja märgid paigas siis võta jagaja kaas maha ja vaata kas rootor on õiges asendis. kui ei siis võid ka jagaja lahti keerata ja tõsta paikka.

Postitatud: 01 Sept 2003 10:28
Postitas jeejee
jama selles ongi, et kolb on ü.s.s ja rootor näitab 1 peale, süütemoment peaks ka enam vähem õige olema aga krt käima ei lähe.

Postitatud: 01 Sept 2003 10:54
Postitas olaaf
kui märgid paigas siis ta peab käima minema..
aga sa vaata kontaktid üle.. endal oli sellega jama.. märgi jagaja asukoht ära ja siis süüde sisse.. ja keera jagajat edasi tagasi.. vaata kas säde tuleb iga kord, kui kontaktid lahutavad!!! endal oli nii, et iga kolmas kord ei tulnud

kusjuures kontaktid olid ilusad

kui säde tuleb iga kord siis on suur kahtlus jagaja rootori raadiotakistil...

Postitatud: 01 Sept 2003 12:12
Postitas serbin
irwwwwwwwwwwww mul oli sõbra mossel nädal aega tagasi sihuke jama et kaks pütti ei töödand ja sitasti läks käima ja küünlad läksid pekki....nii ei tia mis jama on aga me teadsime et sellel mootoril oli plokikaanel söövitand augud sisse okei vahetasime kaane ära ikka midagi ei muutund ja kolin tuli mootorisse sisse nimalt sõber lasi keti lõdvaks ja kett läks alt vända pealt valesti ja lõi nookuri pooleks kui käima panime ja küülaid läks kah nigu leiba nii ma käskisin tal süütepooli ära vahetada ja probleem lahenes enam küünlaid ei läind...nii üks mure vähem aga ikka aint kaks potti nii sai jagaja vahetatud ei midagi ja siis lõpuks sai terve mootor vahetattud ja ikke mitte kui midagi nii siis asusin mina asja uurima ja süüdet paika ajama...nii võtsin klapikambri kaane maha ajasin nuka mäfgi kokku ja alt süüte märgi kah nii ja vaatan et süüde peaks tulema neljandasse aga tuleb hoopis esimesse nii tõstsin juhtmed ringi.... keegi ei uskund et ma vea üless leidsin ja starterit ja voila nagu antsu viiul töötas ja sellega oligi mure lahendatud...... oleks ma hakand ennem märkide järgi süüdet panema oleks kõik korras olnd oleks kohe neha olnd et juhtmed valesti aga me algul lihtsalt kruttisime jagajat siia ja sinna
niiet viga oli lihtne aga ta tegi kilplase tööd lihtsalt

see tüüp leks täna tthk-sse autoremondiluksepaks õppima j asiis õitse et ütle et must ei saa hea lukksepp irwww ma irvitasin et tra ise tegi sellist kilplase tööd ja hea autoremondi lukksepp aga eks näis mis saab

Postitatud: 05 Sept 2003 21:05
Postitas tuhajuhe
Lada üss on siis kui rihma ratas on kolmanda ehk kõige pikema kriipsu juures.Ja kui kett on nii palju veninud et nuki märk jääb poole hamba võrra paigast ära.Siis pange märk nii,et oleks pool hammast varasem üle poole läheb liiga varaseks ja ei kipu enam hästi käima.Süüte seadmiseks tuleks rihmaratas panna esimese ja teise märgi vahele ja jägaja rootor kaane järgi neljanda silindri juhtme kohale.Aga nii et kontaktid ei ole veel avatud.
Postitatud: 05 Sept 2003 22:11
Postitas jeejee
tänud kõigile, probleem lahendatud, auto käib nagu kellavärk.
