1. leht 2-st
milline muu karpa sobib ladale
Postitatud: 29 Sept 2008 20:54
Postitas Peep7
kuulsin et ladale istub peale ford sierra karpa .kas istub ka ?
on möni karpa veel mis istub ladale
FIAT:
Postitatud: 29 Sept 2008 20:59
Postitas SexSix
kindlasti 124,125,131,132 ja võib-olla ka 130 seerja omad.Mark siis WEBER.
Postitatud: 29 Sept 2008 22:04
Postitas hautz
vanemad sierra omad lähevad.
Kui on sama töömaht ,siis paneb ükskõik mis karpa peale ju:puzzled
Postitatud: 29 Sept 2008 22:27
Postitas Peep7
selline küsimus ka et mida muudavad paremaks ja mida halvemaks ?

Postitatud: 29 Sept 2008 22:32
Postitas Raxo
Nüüd tekib küsimus, et mille jaoks sul õige karburaator on vaja välja vahetada?
Postitatud: 29 Sept 2008 22:42
Postitas Peep7
ei noh nagu pöhjust polegi AGA kui see näiteks muudab küttekulu väiksamaks ja midagi veel paremaks ss ju vöiks

Postitatud: 29 Sept 2008 23:04
Postitas moki
Kütte kulu see vaevalt vähendab,pane parem orginaal karpa korralikult töökorda ja küll ta siis ka väheneb.Või tee mootor korraliklt korda.
Postitatud: 30 Sept 2008 16:51
Postitas Peep7
minu teada on siin ladaklubis ühel ladal golfi karpa äkki on mönel veel ei tea
Postitatud: 30 Sept 2008 18:55
Postitas hautz
Täismehhaanilise sierra karpaga kütusekulu vähenes märgatavalt ,kuni midagi karpas juhtus:puzzled
Masin muutus äkilisemaks;)
Seda karpa pilti näeb minu teemas..
Postitatud: 30 Sept 2008 19:15
Postitas Raxo
Oh sa rsk, võttis 4 liitrit sajale väääää?
Võiks oma väidet täpsustada ka. Kui enne oli per*es sigulli karpa peal, millega võttis 20 sajale, siis loomulikult Sierra omaga vähenes.
[Muudetud: 30.9.2008 Raxo]
Postitatud: 30 Sept 2008 20:37
Postitas Peep7
to hautz-- aga räägi lähemalt mis sa ise sellest sierra karpast arvad ?
kas kolektor jäi ikka lada oma vöi peab selle ka sierra oma panema

?
Postitatud: 30 Sept 2008 20:41
Postitas Varblane
Kolle jääb ikka lada oma ja sierra karpasi pannakse ka volgale peale!Hea selline universaalne vidin.
Postitatud: 30 Sept 2008 21:07
Postitas hautz
*Sierra karpal on suuremad lõõrid
*Sierra karpal on väiksemad düüsid
*Sierra karpal on kaks kiirendus pumpa ,koos kahetorulise pihustiga.
*Sierra karpal ,ei pea olema õhuklapitrossi(ise regureerib)
*Sierra karpa on mehhaaniline
*Külmkäivitus läks väga heaks
*Tühukäik oli ühtlane
*Masin on äkilisem(tänu kiirenduspumba süsteemile)
Kui mul karpa paigast läks(pole veel põhjalikult uurind ,igaljuhul peale el.kütusepumba pealepanekut ,ilma regulaatoritta juhtus),siis tuli eriti hea tõmme ,aga kütusekulu oli laes(ju ujukinõel läks paigast)
Igaljuhul sellise paigast ära karpaga oli iga käiguga hea tõmme 1,3 mootoril.
Kui karpa algul paigas oli ,siis võis 5l ,küttega mitu päeva rajal paarutada.

Kui paigast ära oli ,siis 5l läks paari tunniga:P
Sierra karpal on kõik düüsid sama koha peal ,kui siksi karpal ,ainult väiksemad.(teoreetiliselt sama karpa ,kuna ehitus on sama)
Mulle meeldis ,aga seni ,kuni korralikult töötas,pole jõudnud lahata veel:P
Postitatud: 30 Sept 2008 21:51
Postitas corrado
Mul samuti sierra oma peal aga meil hautziga erinevad, mul on 87a 2.0 sierra oma peal, minek paranes päris tuntavalt, kasvõi, no kui originaaliga(2105 oma küllgi) oli kiirendus 0-100km/h ca 18 sek, siis sierra omaga 0-100km/h oli ca 15 sek.(1.2 mootor mul)
See oli suvel nii. Praeguseks hakkab vist mootor otsi andma niiet enam mõõta ei saa kuigi just nüüd sain kõik paika:spin
http://motoclub.pri.ee/2101/01199.jpg
selline siis mul
Sigulli kollektorile peale panemiseks puurisin kõik neli karpa kinnitusauku üle 15mm puuriga, nimelt sigulli originaali ja sierra karpa kinnituste vahe on 8mm ja kuna ma aind ühelepoole viilida ega puurida ei viitsinud siis läksin lihtsama vastupanu teed:D Kütusekulu kohta ei oska midagi öelda kuna seda ei ole ma iial oma autode puhul teadnud

Per*etunde järgi tundub et kulu jäi samaks, võibolla isegi vähenes aga mine tea.
Postitatud: 30 Sept 2008 22:16
Postitas Peep7
kuhu läheb see tross edasi ? (pildil punase ringiga )

Postitatud: 30 Sept 2008 22:34
Postitas carl93
mul peal fiat argenta 2.0 karpa (weber);)pilte minu teemas
Postitatud: 30 Sept 2008 22:42
Postitas corrado
to: peep007
see tross teeb sinna mingi 3/4 tiiru peale ja otsaga kinnitub selle poldi alla, pildiltki näha see, võib ka muudmoodi selle sinna fikseerida,see lihtsalt tuli mul esimesena pähe
Postitatud: 30 Sept 2008 22:51
Postitas Peep7
kas see on seal nagu gaas vöi lihtsalt vahe jubinas ?
See oli suvel nii. Praeguseks hakkab vist mootor otsi andma niiet enam mõõta ei saa kuigi just nüüd sain kõik paika:spin --- mis seal nagu paika tuleb seada ?
Postitatud: 30 Sept 2008 23:04
Postitas carl93
Algselt postitas: peep007
kas see on seal nagu gaas vöi lihtsalt vahe jubinas ?
See oli suvel nii. Praeguseks hakkab vist mootor otsi andma niiet enam mõõta ei saa kuigi just nüüd sain kõik paika:spin --- mis seal nagu paika tuleb seada ?
Ikka ,et õhku ja bensiini tuleks piisavalt peale.Kui palju bensiini saab palju kätte siis tuleb tagant musta ja küünlad tumedad.Kui palju õhku siis küünlad heledad.küünlad peaksid olema kollakad.Miks sellised küsimused üldse.Võta lada raamat kätte ja loe.
[Muudetud: 01.10.2007 carl93]
[Muudetud: 01.10.2007 carl93]
Postitatud: 30 Sept 2008 23:11
Postitas corrado
see seal oli gaas jah, aga sellel karpal on ainult üks kruvi, ehk siis siis eraldi õhu ja kütuse segu pealelaskmist regullida ei saa
paika sellessuhtes et karpale panin uue tihendi alla ja sis tekkis tühikäik kah, süüde sai paika jne