1. leht 2-st

selgust nukkvõlli ja kolbidesse.

Postitatud: 29 Aug 2003 02:15
Postitas neljamees
kes teab, kas niva 1700 nukk on moditud, seega sobiks natukese parema tulemuse saamiseks teistesse mootoritesse. ja veel.. kas 08 1500 viimased kolvid lähevad tavalisse , tagasillamoortorisse???? sõrmed, just, kas need sobivad. tahaks ehitada midagi lihtsat, aga töökindlat. aah, seoses nukiga veel. kas peab lisama reguleeritava ketiratta, või annab uus niva nukk niisama ka tulemuse???????

Postitatud: 29 Aug 2003 09:57
Postitas serbin
vut selle niiva nuki kohta tahaks minagi teada...mina küsisin selle kohta eelmine sügis aga siis ei teadnud sellest keegi midagi :rolleyes

Postitatud: 30 Aug 2003 01:17
Postitas Ardi Soovik
Niva nukk pidavat sobima ka teistele klassikalistele ladadele.Nii 08 kui ka Niva 21213 kolbe kasutatakse 06 mootorite tegemisel 1,7-ks.Plokil pidi nii palju varu olema.Pakun 06 plokki puuritud 82 mõõtu koos kolbidega hind 2500kr= plokk 1000kr+puurimine 900kr+kovid 600kr.

Postitatud: 31 Aug 2003 17:49
Postitas põletaja
kust sa nii kallilt kolvid võtad ja ka purimine vähe odavam ju

Postitatud: 31 Aug 2003 18:46
Postitas Kristo
Puurimine+hoonimine pidi 500 olema (korralik) ja ka korralikud kolvid pidid 600kr olema. Saab ka odavamalt aga selle arvelt kannatab kvaliteet :)

Postitatud: 31 Aug 2003 22:28
Postitas Ardi Soovik
Mina lasen Otepääl teha,mul oluline kvaliteet.Ja seal remontmõõtu puurimine 800kr ja suurem puurimine 76-79-ks ja 79-82ks 900kr.

Postitatud: 13 Sept 2003 20:53
Postitas parmhot
Kas kõigil 79mm kolbidel on põhjasüvendid või on olemas ka "sileda" pinnaga kolbe?

Postitatud: 13 Sept 2003 21:29
Postitas Kristo
06 kolvid (79mm) peaksid olema siledad, aga 05 kolvid (79mm) on klapisüvendiga.

Postitatud: 13 Sept 2003 21:54
Postitas jeejee
Esialgne postitaja Ardi Soovik
Nii 08 kui ka Niva 21213 kolbe kasutatakse 06 mootorite tegemisel 1,7-ks.
on see mingi proovitud variant? mul seisab remonti vajav 06 mootor, äkki saaks sellest mingi püssi aretada:flaming

Postitatud: 14 Sept 2003 00:05
Postitas Kristo
No aga Kert013 puuris kah ju enda pillil 06 mootori 82mm mõõtu. Järelikult töötab :)

Postitatud: 14 Sept 2003 00:37
Postitas Ardi Soovik
Kõikidel 79 kolbidel on süvendid 011(06) omadel keskel ja 05 omadel klapisüvendid.
Süvendite ruumala on võrdne,seega võib neid kolbe panna ka teistesse mootoritessse.05 mootoril on klapisüvenditega kolb rihma purunemisega
seotud ekstsesside vältimiseks.

Postitatud: 14 Sept 2003 23:38
Postitas neljamees
mingit vastust seega ma ei saanud. imelik, ise kõik siin nii targad, aga vastust tuhkagi.

Postitatud: 14 Sept 2003 23:48
Postitas motamees
Esialgne postitaja neljamees
mingit vastust seega ma ei saanud. imelik, ise kõik siin nii targad, aga vastust tuhkagi.
Tarkus on suhteline mõiste. Ilmselt SINUST kõik lollemad. Miks sa siis lollide käest küsid. Kas selleks, et oma tarkuses veenduda (teisi veenda)

Postitatud: 15 Sept 2003 21:53
Postitas põletaja
1,6 tegemine 1,7 on väga riskantne värk hülsi sein jääb nii õhuke et pole kindel kas jääb pidama või ei jää ja seda et mina maxin puurimise eest 400 ja kolbide eest kah 400 kusjuures nüüd leidsin et saab ka 300 eest originaal kolvid mahle kolvid mida rallikatel kasuttatakse nn puzka kolvid pletivad üle 300 tk ja kallim variant nn fiati omad üle 800 tk

Postitatud: 16 Sept 2003 07:18
Postitas olaaf
Esialgne postitaja neljamees
kas 08 1500 viimased kolvid lähevad tavalisse , tagasillamoortorisse????
sõrmed, just, kas need sobivad.
Kolvid lähevad, sõrmed sobivad - arvestusega, et silindri sein jääb jube õhuke..
aah, seoses nukiga veel. kas peab lisama reguleeritava ketiratta, või annab uus niva nukk niisama ka tulemuse???????
ei pea aga parema tulemuse saamiseks võib lisada reg. keti ratta - kui kaant/plokki maha freesid siis reg keti ratas kohustuslik.

Postitatud: 17 Sept 2003 08:23
Postitas Kert
Nii. Minul on 1,7 ja liigub väga tigedalt. Algul ka arvasin, et seinad jäävad õhukeseks kuid tänaseks on 500km sõidetud ja muret nagu silindri seinte osas kyll ei näe. Mure pigem selles et mootor ei saa vabalt välja hingata. Sumps tuleb tervenisti uus teha. Kuid mindki huvitaks erinevus originaal nuki ja niva nuki vahel.

Postitatud: 17 Sept 2003 20:35
Postitas Moss
Paksuks see sil. sein jääb kui 79lt 82ni üle puurida? või pannakse uued hülsid? palju siis pead mudida tuleb?

Postitatud: 17 Sept 2003 21:52
Postitas jeejee
Esialgne postitaja Kert
Minul on 1,7 ja liigub väga tigedalt.
kas sa ikka 1,6 puurisid???? ja siis huvitaks samad asjad, mida juba eelkõnelenu küsis

Postitatud: 17 Sept 2003 22:21
Postitas motamees
Esialgne postitaja Kert
kuid tänaseks on 500km sõidetud ja muret nagu silindri seinte osas kyll ei näe.
500 km on ikka väga vähe. Selle ajaga küll mingit adekvaatset vasust ei saa. Kas kellelgi on pikaajalisemaid kogemusi selles osas. No nii 25000km ulatuses vähemalt. Olen kunagi Tallinna ETKVLi autobaasis (seal puuriti kunagi silindreid ja lihviti väntasi) näinud ühte Lada mootorit millel olid silinrid nähtavalt kilutünni moodi. Paistis sellepärast hästi silmaga, et seda oli juba puuritud. Ülevalt ja alt oli kõvasti maha lastud jakeskelt oli ikka veel puutumata. Töömees ütles, et lasi viimasesse remontmõõtu ja ikka ei tulnud välja. Sellist mootorit omale küll ei taha 50000 km pärast. Muidu oleks plaanis küll.

Postitatud: 17 Sept 2003 23:04
Postitas Moss
lada on muidugi tore masin aga kuipaljud teist näevad end peale 50k km ikka veel lada roolis?:rolleyes