1. leht 1-st

turbomootorile karpa

Postitatud: 22 Sept 2008 13:28
Postitas hautz
Leidsin netist sellise lehekülje kus oli sama karpa nagu mul praegu peal on.Sellele oli oli mingi adapter peale pandud:
http://www.alamomotorsports.com/weber/s ... izers.html

Äkki keegi targem oskab öelda ,milleks see on,ma mõtlesinkohe ,et hea turbotorusid külge ühendada:spin

Midagi sellega pidi head teha saama igaljuhul(ei sa täpselt aru)


Sellise adapteriga ei suruks otse ujukikambrisse survet(ringiga ikka)

---------

Eile sain veel saabi karpa(175 CD)

http://www.sucarburetors.com/images/175Carb.jpg

Seda karpat kasutatakse ainult mitmuses?
http://www.74tr6.com/tricarbrebuild.htm

Suht hea karpa tundub olevat.
Mulle tõi selle tuttav ,kes oli saand selle mingi 2,0 saabi pealt.See oli olnud tal nival peal ,ta tahtis kütet kokku hoida.

Jube kahtlase ehitusega karpa on, meenutab suurt rollikarpat:P, ma mõtlesin prooviks enda kopikale peale lükata ja proovida vb hakkab turboga tööle:P


Äkki keegi on katsetand sellist karpat?:puzzled



[Muudetud: 22-9-2008 hautz]

Postitatud: 22 Sept 2008 13:44
Postitas uzzac
see jupp on on adaper et saaks võrdse hõrenduse mõlemasse lõõri..sünkrooni või nii...kui on trompetidega karpa siis pole seda adapterit tarvis läheb otse tompetisse see jubin mis selle tüübi käes on seal pildil...aga mudu kui on bez trompetid siis vaja seda adapterit et oleks täpne mõõta ja hea häälestada

Postitatud: 22 Sept 2008 13:49
Postitas PuZuP
Nagu ma aru saan siis, see rohkem peenhäälestuse teema ning mitme karburaatori või siis mitmelõõrilise karpa häälestamiseks
Et peaks siis samasuuruste "barrelite" õhuvoolu ühtsustama, et kõik silindrid saaks võrdses suhtes küttesegu.

Karburaatormootori ülelaadimiseks on üks märksõna sulle - "Blow-through carb"

Postitatud: 22 Sept 2008 14:50
Postitas meeskala
Renault R5-e karpa on ka kohe mõeltud turbo jaoks!ja sobib suht koht hästi ladale peale ka!

Postitatud: 22 Sept 2008 15:49
Postitas MuKi14
Miks mitte Fiat 124 karpa ja see:Pilt

Postitatud: 22 Sept 2008 16:41
Postitas Moss
Algselt postitas: meeskala
Renault R5-e karpa on ka kohe mõeltud turbo jaoks!ja sobib suht koht hästi ladale peale ka!
Sellel masinal karpa enne turbot.

Postitatud: 22 Sept 2008 17:56
Postitas meeskala
aga kuda siis seda seletada?Pilt

Postitatud: 22 Sept 2008 18:33
Postitas uzzac
hea lihtne värk sael kapoti all

Postitatud: 22 Sept 2008 21:07
Postitas Moss
Aga seda?


Pilt

Postitatud: 22 Sept 2008 22:23
Postitas meeskala
ei oska mina enam öelda midagi!
juhuslikult sis mingi sport varjant või mis?:D
aasta arvust loeb ka ju samas!

Postitatud: 22 Sept 2008 23:31
Postitas hautz
Saabi karpal mul membraanil mõrad sees.

Renault-i karpat sebima ei hakka,jään ikka vene ja saksa(või itaalia) tehnika peale.(renault ise ka kahtlane auto,usun ,et karpa veel kahtlasem)

Pritse oleks kergem ,aga kes selle juhtmestiku pärast ära seletaks:sein
Pealegi plaan teise margi mootor kopikale panna.
Kaks võimalust :Kas tuleb turbo ,või mitte(oleneb mootorivalikust)

[Muudetud: 22-9-2008 hautz]

Postitatud: 23 Sept 2008 15:07
Postitas PuZuP
Mis selles pritse juhtmestikus siis rasket on ?

On pihustite signaalid, on süütepoolide "triggerid" ehk siis vända ja/või nuka andur(jagaja nukkvõlli otsas on ka üks variand - HONDA), õhuhulga lugeja (MAF, MAP jne), pumba signaal, gaasiasendi andur, temperatuuri andur ja tõenäoliselt ka lambda ja põhimõtteliselt kõik mis vaja...
Olenevalt ajust muidugi, siis vaja ka õlirõhu signaali (mõnel mootoril enne kütusepumpa sisse ei lülitata, kui õlirõhu tekkimise signaal pole ajusse jõudnud)

Postitatud: 23 Sept 2008 15:25
Postitas uzzac
megasquirt vist kõige soodukam süsteem...mingi teise margi ajuga jamama hakata ei ole vast investeering...või siis vems ( www.vems.ee )odav see lõbu igatahes pole

Postitatud: 23 Sept 2008 15:56
Postitas PuZuP
No aga miks mitte kasutada juba tehase turbomootorit koos ajuga?
Kui kõik sisse ja väljalasked enam-vähem originaalparameetrite järgi teha, siis töötab ju küll...

Postitatud: 28 Sept 2008 01:19
Postitas juss
miks ise hakata ratast leiutama, uuri: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... light=lada
Ja üleültse tutvu konkreetse lehega, seal olemas kõik teave mida tarvis nii karpa mootori kui ültse lada turbotamiseks!

Postitatud: 28 Sept 2008 01:35
Postitas hautz
Vana asi juba ja tegelt suht algeline(mitte et mul parem oli aga ikkagi)

PEAB hakkama ka karpaga tööle,ju proovisin s*ta karpaga:rolleyes

Postitatud: 28 Sept 2008 10:26
Postitas juss
Ehitatud ka ladasi oma karpaga ja toimivad nad.
Aga karpa ja turbo ei ole see kõige parem asi, kuna segu pole võimalik paika saada, kuna turbo ajab õhu nii soojaks, et kätt ei kannata vooliku ees hoida, külma ilmaga ja jaheda motoga tahab mootor saada koledalt rohkem kütet ja suvel kuuma ilmaga jällegi vähem kütet ja tarvis ka süüte nurka muuta hilisemaks!
Idee poolest poleks karpal tarvis muud midagi ümber teha, kui panna sinna kus ennem oli vaakum, nuud ülerõhk taha ja kindlasti tuleb panna teine bena pump ja bensiinisurveregulaator, mis tõstab bensiini rõhku vastavalt ülerõhule, siis idee järgi poleks tarvis ka düüse vahetada. Kuid niipalju kui mina olen karpaga jamanud siis olengi just düüsidega nikerdanud.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ight=karpa
http://www.dune-buggy.com/turbo/carbureted.htm
http://www.turbo-mini.com/59247/33248.html
Natuke veel lugemist, millest peaks olema abi!