1. leht 1-st

õlisurve liiga madal

Postitatud: 17 Sept 2008 16:16
Postitas m-rally
Tere,probleem siis selline et sai võetud kapremonditud 1,3 mootor ja pandud autole peale.Vahetatud sai ka õli aga kui esimest korda mootori käima sain siis tundusm, et õlisurve liiga madal.Tühikäigul küll õlituli põlema ei läinud aga pöörete tõustes ka midagi ei muutu.Vahetasin siis ära õlipumba,mis oli ennem täitsa töötava mootori peal aga ikka mitte midagi.Õlirõhu andur on ka sama,mis oli eelmise mootori peal.
Äkki oskab keegi aidata,kodusolevat kirjandust uurides eriti targemaks ma ei saanud.

Postitatud: 17 Sept 2008 16:56
Postitas MuKi14
Koputa õlirõhu näidikut...

Postitatud: 17 Sept 2008 17:14
Postitas m-rally
aga see õlirõhu näidik varem näitas päris normaalset rõhku eelmise mootoriga ja olen proovinud koputada.Ta küll midagi näitab aga see on peaaegu nullilähedane mingi 3000 pöörde juures.

Postitatud: 17 Sept 2008 17:24
Postitas GTA
Pane mehhaaniline õlimanomeeter järgi, vaata, mis reaalselt surve on.

Postitatud: 17 Sept 2008 17:43
Postitas m-rally
see oli küll mõttes aga omal pole seda,on seda muidu võimalik osta ka?

Postitatud: 17 Sept 2008 18:10
Postitas GTA
Areta ise mingi ajutine lahendus, leiad ehk mingi õlivooliku mille stutserid sobiks nii manomeetri kui mootori keermega. Manomeetriks sobib väga hästi midagi vene põllumajanduslikku.

Postitatud: 17 Sept 2008 18:28
Postitas m-rally
seda küll,proovin mingi päev asja ära mõõta ja siis vaatame edasi.

Postitatud: 24 Sept 2008 16:22
Postitas corrado
ei hakka uut teemat tegema(ja otsinguga ka ei leidnud nagu)
et palju normaalne õlisurve üldse on mingitel pööretel?
mul endal mingi 4000rpm peal seier mingi 3,8 juures vast umbes nii, on see normaalne?

Postitatud: 24 Sept 2008 18:15
Postitas Edel
Minul maanteel 90km/h on 4 juures.

Postitatud: 24 Sept 2008 18:49
Postitas hautz
Aga palju tühikäigul on?

Mul natuke üle 0,6 ainult sooja mootoriga:puzzled

Postitatud: 24 Sept 2008 18:50
Postitas Raxo
Nii ongi

Postitatud: 25 Sept 2008 16:25
Postitas m-rally
sellise õlisurvega on kõik ok,muide ma ise leidsin ka omal õlisurve jama üles.Sai siis külge krutitud mehaaniline manomeeter ja ikka oli surve lahja,mingi 2000 pöörde juures oli mingi 0,8 bari ja seda külma mootoriga.Sai siis pead kratsitud ja lõpuks mõtlesin et õli ju tuleb karterist,läheb edasi läbi pumba filtrisse...ja siis kruttisisn mingi vana äravahetatud filtri külge ja asi ants,õlisurve normaalne.Ostsin siis uuesti uuefiltri ja saingi asja korda.Kusjuures see eelmine õlifilter oli ka tutikas.
Aga tänud kõigile kes aitasid!

Postitatud: 25 Sept 2008 16:31
Postitas GTA
Mul omal paari õlifiltriga selline lugu olnud, et klapp laseb läbi. Tunneb ära nii, et külmalt käivitatud mootor hakkab kõvasti lagisema, max 3-4 sekundit, sest õli on alla vajunud

Postitatud: 25 Sept 2008 21:47
Postitas m-rally
jah,omal kahjuks polnud sellist juhust olnud,ei osaud seda arvata.

Postitatud: 09 Sept 2010 16:46
Postitas MuKi14
Algselt postitas: GTA
Mul omal paari õlifiltriga selline lugu olnud, et klapp laseb läbi. Tunneb ära nii, et külmalt käivitatud mootor hakkab kõvasti lagisema, max 3-4 sekundit, sest õli on alla vajunud
Mul täpselt sama asi. Kindel, et õli filtriklapp, õlipump süüdi pole?

[Muudetud: 9-9-2010 MuKi14]

Postitatud: 02 Okt 2010 23:54
Postitas makuke
Tervst,
Ei teagi kas mul on põhjust muretsemiseks aga 1,6 mootor annaba tühikäigul 0 lähedast õlisurvet ja kuskil 3000 pöörde juures on asi 2 lähedal.. väga nadi kuidagi. Uus täissünteetiline äli ja uus ülifilter on peal (SCT).
Võiks see olla ok?
Ostsin selle mootori phe ladaklubi kasutaja käest ja väitis, et 5000km tagasi mootoris remont tehtud (k.a. uued kolvid)

Postitatud: 03 Okt 2010 14:13
Postitas hautz
Algselt postitas: makuke
Tervst,
Ei teagi kas mul on põhjust muretsemiseks aga 1,6 mootor annaba tühikäigul 0 lähedast õlisurvet ja kuskil 3000 pöörde juures on asi 2 lähedal.. väga nadi kuidagi. Uus täissünteetiline äli ja uus ülifilter on peal (SCT).
Võiks see olla ok?
Ostsin selle mootori phe ladaklubi kasutaja käest ja väitis, et 5000km tagasi mootoris remont tehtud (k.a. uued kolvid)
Ma usun millegipärast, et SCT süüdi selles. Mingit normaalset kvaliteeti pole. Mul oli filter korralik, kuid sul äkki praak filter.

Postitatud: 03 Okt 2010 14:29
Postitas lada
Isegi siin teemas on kirjas, et kõigepealt võiks mõõta mehhaanilise õlirõhu manomeetriga (kui pole juba teinud seda)...sest kui tegelikult on surve korras siis pole ju arukas firmat süüdistada, et kvaliteeti ei ole.:rolleyes

[Muudetud: 3-10-2010 lada]

Postitatud: 04 Okt 2010 12:24
Postitas makuke
Aga mis õlifiltri firmat te siis soovitate? Kas täissünt õli on sobiv või tuleks üle minna poolsünteetilisele? Kas keegi saaks seda hüdraulilist manomeetrit laenata nädalavahetuseks? Jutt käib kuupäevadest 8-11 oktoober? Oleks väga tänulik.

Postitatud: 16 Okt 2010 23:59
Postitas makuke
Tegin testi ja panin Mineraalõli sisse ja uue SCT filtri. Õli surve 4000p juures u 2. kohapeal alla 1, kahtlane lugu...