1. leht 1-st
Õlipump?
Postitatud: 02 Sept 2008 21:02
Postitas Gege
Selline küsimus, et mis õlipump pannakse tagaveoliste ralli ladade mootorisse.. Et räägitakse, et suurem jne..Mis õlipump see on?:puzzled
Postitatud: 02 Sept 2008 21:52
Postitas logman
Suurendatud tootlikusega õlipump. Hammasrattad vähe laiemad ja korpus ka muudetud.
See hea selleks, et tavaline ei jõua neid lõtke ära täita, mis mootori koostamisel jäetakse. Teisisõnu, abivahend tuunijatele, kes ei saa või ei taha miskil põhjusel agregaate omavahel õigetesse tolerantsidesse sobitada/töödelda võimisiganes...
Postitatud: 02 Sept 2008 22:09
Postitas Moss
Algselt postitas: logman
Hammasrattad vähe laiemad ja korpus ka muudetud.
Ehk siis poest seda ei saa ja ise kodugaraazis samuti valmis ei nikerda...
Postitatud: 02 Sept 2008 22:16
Postitas logman
.... sõltuvalt garaazi sisustusest.
Olen näinud ühel sellil majapidamist, kus on rohkem tööpinke kui mõnes metallitöökojas. Viimane saavutus, millele seal pilgu peale viskasin oli Ford Cortinale minev roolile valmistatud imepeente nuutidega vahetükk. Kõik kodutöö

.
Postitatud: 04 Sept 2008 16:21
Postitas tuhajuhe
Suurema tootlikusega pumba jupid.Mina küll erilist vajadust ei näe selles.Ainult siis kui ei raatsi tõesti üle 3500 pöörde mootorit lasta ja enamus aja käib tühikäigul.
[Muudetud: 9-4-2008 tuhajuhe]
[Muudetud: 9-4-2008 tuhajuhe]

Postitatud: 04 Sept 2008 16:29
Postitas PuZuP
Topelt hammasrattaga ?
Postitatud: 04 Sept 2008 16:34
Postitas tuhajuhe
Et tootlikust tõsta tuleb kas pikemad hammasrattad panna või läbimõõdult suuremad.Hetkel on loogiline Ladale siis pikendada hammasrattaid ja korpust .
Postitatud: 04 Sept 2008 17:54
Postitas Gege
Aga kas niva õlipump on teistest tsipa parem ka..
Endal ikka põõrded enamasti laes:)..
Postitatud: 04 Sept 2008 18:32
Postitas hautz
Krt see peaks olema ka turbomootoritele kasulik:spin
Kas niva õli pump või migi fiati oma on tootlikum?:puzzled
Tootlikumat pumpa saab ka kahest pumbast kokku teha?
Teisest pumbast osa ära lõigata(samuti lahtine hammakas pooleks) ja kõik lihvpingist läbi lasta(korraga)?
Kas lahtise(ilma võllita hammakas)hammaka pikendus jääbki lahtiseks?Kuidas tehakse võlliga hammakaga?Uus võll ja kuumpinguga paika mõlemad?
Äkki saab keegi öelda palju tuleks pikemaks teha?:P
[Muudetud: 4-9-2008 hautz]
Postitatud: 04 Sept 2008 19:28
Postitas Moss
Tuha, suudaksid sa neid paar tk veel leida/valmistada?
Postitatud: 04 Sept 2008 20:50
Postitas tuhajuhe
Ikka saan teha,vaja ainult kahte õlipumpa,et üks kokku saada.Ja siis on vaja pumpa ringiajavat hammakat.See originaalis olev nuut pumba võlli otsas ei kannata seda koormust välja ja see ots tuleb teistmoodi teha.
Postitatud: 04 Sept 2008 21:03
Postitas hautz
Äkki saaks PS-i andmeid saata?
Oleks väga tänulik.
Mul paar ümber tehtud/asendatud nuudiga õlipumpa on:spin
Postitatud: 11 Nov 2008 12:25
Postitas Marxist
Algselt postitas: tuhajuhe
Suurema tootlikusega pumba jupid.Mina küll erilist vajadust ei näe selles.Ainult siis kui ei raatsi tõesti üle 3500 pöörde mootorit lasta ja enamus aja käib tühikäigul.
[Muudetud: 9-4-2008 tuhajuhe]
[Muudetud: 9-4-2008 tuhajuhe]
Et saan ma õigesti aru, et orginaal õlipump suudab suurte pööretega ilusasti toimida, ja erilist vajadust pumba tootlikust tõsta pole vaja..., kui tegemist on ralli krossi masinaga, seal ju suht tihti on pöörded laes...