1. leht 1-st
K: Kompressiooni kohta
Postitatud: 01 Sept 2008 09:25
Postitas jaanus
Sai siis enda 21073-l eile kompressiooni mõõdetud.
1 silinder 16
2. 16
3. 16
4. 16
Igaks juhuks ka teine ring tehtud, kus näidud täpselt samad.
Kas tundub normaalne selline kompressioon?
Enda loogia ütleb ka, et mida kõrgem kompressioon, seda tihedam mootor. Vastab see tõele?
Postitatud: 01 Sept 2008 10:43
Postitas olaaf
pigem kui kompressioon tõuseb üle teatud piiri viitab see ülemäära kulunud õlirõngastele. tehas annab kompressiooniks 12
isiklik kogemus kunagise autoga oli selline, et üks silinder oli pidevalt ~8-9 ja peale mingit aega hakkas suitsema sinist mootor veidi - hiljem mõõtes oli see silinder tubli 13

Postitatud: 01 Sept 2008 12:39
Postitas jaanus
Kuidas kontrollida seda õlirõngaste seisukorda? Sinist mul auto absoluutselt ei aja
Postitatud: 01 Sept 2008 12:46
Postitas olaaf
kahtlane, et kõik nii ilusti võrdsed - ehk on ikka mõõteseade pekkis või siis plokist +kaanest maha freesitud või kõrgem kolb sisse istutatud
Postitatud: 01 Sept 2008 13:12
Postitas jaanus
Ei usu eriti et mootoris keegi miskit näppinud on, kuna tegemist oli mingi vanamuti autoga.
Ilmselt pean ikka uuesti, teise aparaadiga mõõtmised ära tegema.
Postitatud: 01 Sept 2008 13:23
Postitas olaaf
16 mida seal manomeetri peal kirjas oli - st mis ühikutes sa mõõdad survet?
Postitatud: 01 Sept 2008 14:57
Postitas jaanus
Sai siis teise aparaadiga üle mõõdetud
1. 11,5
2. 12.0
3. 12,0
4. 11,5
Suht korralik ilmselt?
[Muudetud: 2-9-2008 jaanus]
Postitatud: 10 Sept 2008 16:08
Postitas kiku
Algselt postitas: olaaf
pigem kui kompressioon tõuseb üle teatud piiri viitab see ülemäära kulunud õlirõngastele. tehas annab kompressiooniks 12
isiklik kogemus kunagise autoga oli selline, et üks silinder oli pidevalt ~8-9 ja peale mingit aega hakkas suitsema sinist mootor veidi - hiljem mõõtes oli see silinder tubli 13
Mismoodi saab see v6imalik olla, et kui 6lir6ngad on kulunud siis kompresion t6useb?
Postitatud: 10 Sept 2008 16:16
Postitas rizto05
Õli teeb tihedamaks.