Kuidas ma saan hea mootori?
Postitatud: 23 Aug 2008 14:22
Küsimus, mis vaevab paljusid siinse foorumi külastajaid.
= Asun kaane kallale, ajan kanalid suureks, panen suured klapid, tõstan surveastet kriitiliseni, sebin sport:Dvõlli jne, jne....
Puhhh! =
Ühesõnaga minnakse kergema vastupanu teed.
Kas on vaja? Alati ei ole ja ei saagi (mõned klassid autospordis ja tänaval kulgemiseks mõeldud igapäevased autod näiteks...), sest kui näha pisut vaeva, siis saab meeldiva tulemuse ka igasuguseid "lisatjuuningnõkse" kasutamata ja pärast on loomulikult hea taguda vastu rinda ning öelda, et aiste vahel seisab täiesti stockmootor.
Ei usu?
Ma kah ei usuks, kui ei teaks, et niimoodi on tehtud ja klassiku 1600 kuubisest mootorist umbes 20 lisajõudu välja võlutud.
Mismoodi niimoodi?
Sellele küsimusele üritangi nüüd tasapisi kuidagi vastuse anda.
Vastamine sõltub suuresti sellest, kui hästi-halvasti olen ise vestluste ja lugemiste käigus asjadest aru saanud.
Nii, et ärge pahandage, kui millegiga mööda panen, vaid pigem juhtige ja aidake, et jutt saaks selgem ka maakeele lugejaile.
Olgu siinkohal veel mainitud, et sõna "tuuning" tähendus paljudele (ka minu jaoks siiani) ei ole päriselt see, mida ta tegelikult otsetõlkes tähendama peaks.
Tuning - häälestus.
Nii et hakkame siin teemas tegelema tõelise tuuninguga/häälestamisega lükates igasugused lisavidinad ja mittestandartsed võõrkehad (kerged kepsud, -kolvid, muudetud gaasijaotusvõllid, -ajamid jne...) kõrvale.
[Muudetud: 23-8-2008 logman]
= Asun kaane kallale, ajan kanalid suureks, panen suured klapid, tõstan surveastet kriitiliseni, sebin sport:Dvõlli jne, jne....

Ühesõnaga minnakse kergema vastupanu teed.
Kas on vaja? Alati ei ole ja ei saagi (mõned klassid autospordis ja tänaval kulgemiseks mõeldud igapäevased autod näiteks...), sest kui näha pisut vaeva, siis saab meeldiva tulemuse ka igasuguseid "lisatjuuningnõkse" kasutamata ja pärast on loomulikult hea taguda vastu rinda ning öelda, et aiste vahel seisab täiesti stockmootor.
Ei usu?
Ma kah ei usuks, kui ei teaks, et niimoodi on tehtud ja klassiku 1600 kuubisest mootorist umbes 20 lisajõudu välja võlutud.
Mismoodi niimoodi?
Sellele küsimusele üritangi nüüd tasapisi kuidagi vastuse anda.
Vastamine sõltub suuresti sellest, kui hästi-halvasti olen ise vestluste ja lugemiste käigus asjadest aru saanud.
Nii, et ärge pahandage, kui millegiga mööda panen, vaid pigem juhtige ja aidake, et jutt saaks selgem ka maakeele lugejaile.
Olgu siinkohal veel mainitud, et sõna "tuuning" tähendus paljudele (ka minu jaoks siiani) ei ole päriselt see, mida ta tegelikult otsetõlkes tähendama peaks.
Tuning - häälestus.
Nii et hakkame siin teemas tegelema tõelise tuuninguga/häälestamisega lükates igasugused lisavidinad ja mittestandartsed võõrkehad (kerged kepsud, -kolvid, muudetud gaasijaotusvõllid, -ajamid jne...) kõrvale.
[Muudetud: 23-8-2008 logman]