1. leht 1-st

miks lada mootor ni vali on??

Postitatud: 27 Aug 2003 11:30
Postitas riuno2003
miks lada mootor nii vali on mis teha kui üldse midagi teha saab? käigukang käib ka kudagi raskelt.:kuri

Postitatud: 27 Aug 2003 11:33
Postitas marks
Oleneb autost, mul on nt väga vali see asi, aga papsil käib kuidagi väga vaikselt. Müra vastu aitavad mürasummutusmatid.

Postitatud: 27 Aug 2003 12:08
Postitas motamees
Esialgne postitaja Riuno2003
miks lada mootor nii vali on mis teha kui üldse midagi teha saab? käigukang käib ka kudagi raskelt.:kuri
Kõige suurem müraallikas on jahutusventikas (aga sul peaks see elektriline olema). Valju häält teeb veel sisselasketrakt. Eriti siis kui õhupuhasti rikutud. Osadel 08tel oli õhuvõtutoru sees veel väike sumbuti moodi asi.:o Mootori kett teeb ka vlju müra eriti siis kui kett lõtv või tald riknenud. Nukkvõll häälitseb siis kui nukid kulunud või nukk ümber tehtud teravamaks. Tehasest on see nii disainitud et mootoril oleks enamvähem hea ja hääl ka vaiksem oleks (kompromissvariant) Üldmootorimüra peaks vähendama kvaliteetne õli ja mürasummutusmatid. Käigukangi võib kergemaks teha õlivahetus Külmaga ikka TAD väga sitke. Võid proovida mingit lääne õli.

Postitatud: 27 Aug 2003 12:54
Postitas fibo
jah tee mootor korda keti pingutid ja tallad vaheta ära kui kett kulunud ka see vahetusse
reguleeri klapid ja kuuled kohe kuidas auto vaikseks muutub
ehe näida 2104 auto peal kui käima paneb pole mootori häält pea üldse kuulda

Postitatud: 28 Aug 2003 00:43
Postitas kumm
Äkki oskaks keegi keegi rääkida nendest mürasummutus mattidest mis need on ja kuhu neid paigutada.

Postitatud: 28 Aug 2003 01:14
Postitas motamees
Müramatid kleebitakse kõikjale kus vaba plekki on. See vähendab pleki vibratsiooni (seega ka heli). Eriti paksult on lääne autodel mootori ja salongi vahel. Käigukasti kohal on ka paks kumm. Müra ilmselt ei summuta eriti hästi kergemad matid (mistra , poroloon). Muidu ei oleks ju lääne autodel need nii rasked ja paksud. Mersul nt on kogu põrandal mingi kolme cm paksune raske poorne kummimatt (vähemalt sel mida lõhkusin). Odavamat võimalust müramatiks vaata "Teeme ise" rubriigist. Poe omad väga kallid:(

Postitatud: 28 Aug 2003 01:36
Postitas motamees
See kleebitakse sissepoole. Läbi pleki nagu tuli ei tule. Kui juba põlema läheb siis põleb kõik hästi (eriti sünteetika bensiini ma ei tahaks mainidagi) Ma kleepisin omale lakke ka ja arvan, et oma 30 kilo tuli juurde. Kuigi kaalund ei ole.Sul see võimalus:D Kaalu kohta niipalju, et kunagi vaatasin ühte autode kataloogi ja üllatus:o seal ei olnud ühtegi Mersut alla 1,5 tonni. Isegi pisike kaheukseline sport MB oli selle kaaluga. Ilmselt õige auto kaal algab sellest (sõidumugavus ja vaikus);) Usun sellest kaalust üks kena tükk on heliisolatsioonil. Opel rekordil on ka ees mootori ja salongi vaheline matt ikka väga raske (usun oma 20 kilo):P

Postitatud: 28 Aug 2003 01:48
Postitas motamees
Kui juba tulekahjust jutt tuli meenus mulle Lada üks väga ohtlik koht. Vanematel karbadel tuli bensiini sisseviiv vasktoru alumiiniumkorpuse seest lahti. See on see toru mille külge tuleb bena voolik pumbast. Voolik võib ju kenasti klambriga kinni olla aga kukub koos toruga välja. Ja siis otse väljalaske kollektori peale. Pump aga muudkui pumpab kuni bens karbast otsa saab. Sellepärast palju autoid maha põlend.:kuri See hoiatuseks just vanemate autode ostjaile. Uuematel pole seda viga enam kuulnud.:D

Postitatud: 29 Aug 2003 09:58
Postitas riuno2003
kett ise on mudu 2000a ära vahetatud:D:cool:

mudu võib teema kinni panna.

Postitatud: 01 Sept 2003 03:31
Postitas effekt
Esialgne postitaja Kumm
Äkki oskaks keegi keegi rääkida nendest mürasummutus mattidest mis need on ja kuhu neid paigutada.
kõige parem on kui paigaldad müramatid (või ruberoidi) juba auto ehitamise ajal ka mootoriruumi seinale ja muidugi ka autosse sisse. hea oleks kui ukse sisse on matid pandud, liimida uks kilega seest üle (nagu lääne autodel) jääb tunduvalt vaiksemaks. aga muidugi, kõigepealt vaja mootor korda teha:P

Postitatud: 11 Sept 2003 22:05
Postitas riuno2003
auto on korras ja ma parem ei hakka jamama kyll ära harjun:cul

Postitatud: 11 Sept 2003 22:46
Postitas Boxer
Mul mürasummutusmatt kapoti all ja vist ka salongi ja mootori vaheline osa on mürahodvamaks tehtud. Igatahes suht vaikne, alles kuskil 110-140ga sõites läeb mootor väga valjuks, aga samas, ega tal pole üldsegi kole hääl. Kuigi ma usun, et 5 käiguline kast aitaks ka naca :cool:

Postitatud: 12 Sept 2003 17:40
Postitas asjamees
minu autos on müra summutamiseks ainult tulekindel mask ja kiiver , tglt ilma kiivrita on ka päris tore kuulata seda mootori muusikat mis tekib kõrgetel pööretel käiku vahetades. Aga jah sa peaksid mingisuguse mürasummutava mati mootori ja saloni vahele toppima või siis nagu ladadel ikka muusika lihtsalt kõvemaks:)