1. leht 2-st

Mootor tudiseb ja töötab nagu sapakal!

Postitatud: 16 Aug 2008 17:20
Postitas Ladarider
Tere, minu lada 03-ega hakkas selline jama, et tundub nagu üks küünaldest oleks läbi, kui käima panna, siis mootor täiega väriseb ja tõrin on nagu sapakal, vahetasin kõik küünlad ja juhtmed ära, aga ikka see jama.Milles võiks probleem olla?:yllatunud

Postitatud: 16 Aug 2008 18:32
Postitas moto-onu
Jagaja kaant oled vaadanud? Proovi käimise pealt küünlajuhtmeid ükshaaval maha võtta, kui hääl veel halvemaks muutub, siis pane juhe tagasi peale. Ja tee nii kõigi silindritega, siis saad teada milline silinder ei tööta...kui on üldse selles viga(Aga kasuta näpitsaid või paksemaid kindaid, kui ei ole veendunud oma juhtmete korrasolekus:lol)

Postitatud: 16 Aug 2008 19:19
Postitas fheisis
Ninnnng.. kui avastad et oletame 3 esimest pütti töötavad ja 4jas ei tööta.. nimelt et mootor häält ei muuda siis kontrolli kas seal säde on.. kas asi on et säde puudub .. ning siis vaheta kas juhe ära või kontrolli küünalt.. või vaata jagajasse seda otsa kust se kontakt on ja se vool küünlajuhtmesse neljandasse läheb... kui need korras ja säde on siis ikka ei tööta.. võta klapi kambri kaan maha ning kontrolli nookurit.. endal nookur maha hüpand ja jaman jaman tulemust pole ja no nagu sappakas .. cd makk ütles ka värinapeale üless!.. siis aga vaatasin küünalt no kurat säde on säde on .. siis vaatan panen tagasi küünla auku küünla ja ikka nagu sapakas..siis võtan maha vaatan no ei ole ju märg ... aga siis avastasin et õline on natuke.. ja õli suunab sädeme mujale ning säde pole õige ja ei saagi õiget plahvatust toimuda:)... siis aga hakkasin mõtlema et kuda ta õline saab olla ja siis võtsin kaane maha ja avastasingi et nookur maha hüpanud!... ning klapp oli alla vajund ja paigast ära ning õli tiksus vahelt läbi.. regullisin siis ära ja panin nookuri tagasi ning töötab nagu enne;)! edu!

Postitatud: 16 Aug 2008 19:35
Postitas fheisis
Lisan kah ühe asja veel mis sul voib olla ning mul endal on nii juhtund... proovi ka kompressiooni ! kui mootor töötab... mul oli põllukas 06 ... millel tõmbas alt vända ümbert 3manda püti kepsu kinnitus alt lahti... nimelt kaks polti mis seal läbi läävad ja mille kesta sees saaled on nende poltide vindid tõmbas maha ... ja alumine osa kukkus kopsti karteri põhja ning kolvi lõi ülesse.. ja oligi aint kolm pütti.. aga vända lõi tasakaalust välja ja oi rsk kus raputas.. aga noh mul oli mai tea mis toiduõlis seal sees .. ilmselt se kolmas pütt tõmbas lihtsalt kinni ja käiski naks aga no kes seda teab mis sul seal viga voib olla niiet proovi:D

Postitatud: 17 Aug 2008 00:34
Postitas hautz
Ka karpa võib põhjustada sarnast jama.

Nii uskumatu kui see pole siis algul teine ja kolmas pütt ei töötand,sai küünlaid ja juhtmeid ja kõike vahetatud.Siis sai jagaja vahetatud,no kohe tulid teine ja kolmas pütt taha aga tühikäigul töötab ikka kahe püti peal.Korra gaasi põhja vajutad ,siis hakkab jälle ilusti käima.Karpa vahetus(enne igatpidi puhastatud ja läbi puhutud ja lõpus kolmest karpast üks koos,aga seegi ei tötand) ja masin nurrus :spin

See jagaja(uuemat tüüpi ,väärakas jagaja) mis jamas,sellel esimene ja neljas pütt töötasid ilusti aga teine ja kolmas mitte,sai rootorit vahetatud(ja takisti asemel traat tinutatud)kondekat vahetatud ja kontakte kontrollitud-puhastatud ,aga ei saanud arugi mis seal jamas.:P


-see üks minu uus kogemus:P

[Muudetud: 16-8-2008 hautz]

Postitatud: 17 Aug 2008 07:29
Postitas moosmoosik
kõige hullemad põllurallitatid hakkasid nüüd "tarkusi" jagama....

Postitatud: 17 Aug 2008 09:46
Postitas Alfist
Algselt postitas: moosmoosik
kõige hullemad põllurallitatid hakkasid nüüd "tarkusi" jagama....
Põllurallitatid peaks uue foorumi tegema,kus saaksid rahus toimetada,ning tarkusi jagada!:D
Eesti Põllurallitattide Ametlik Foorum:D:D

[Muudetud: 17-8-2008 Alfist]

Postitatud: 17 Aug 2008 10:19
Postitas hautz
Algselt postitas: moosmoosik
kõige hullemad põllurallitatid hakkasid nüüd "tarkusi" jagama....
See postitus oli eriti tark ka juu...:lol


Ei tea ei võta omaks,ei tegele sellise asjaga :lol

Postitatud: 17 Aug 2008 15:34
Postitas PuZuP
a avastasingi et nookur maha hüpanud!... ning klapp oli alla vajund ja paigast ära ning õli tiksus vahelt läbi..
Olge head ja tehke mulle, ilmselgelt mõistmatule, kuidas selline asi välja näeb, et nookur lahkub oma pesast ja siis KLAPP ISEENESEST ALLA VAJUB...ning mootor töötab edasi - WOW
Seal peavad küll mingid kolmandad jõud mängus olema...
proovi ka kompressiooni ! kui mootor töötab
Aastast 1976 märtsist on ülemnõukogu presiidiumi otsusega vastu võetud määrus, et kompressiooni proovimisel peab esinema selgelt tuntav põltsamaa maheda sinepi maitse...
Seda veel eriti TÖÖTAVA MOOTORIGA
Head proovimist...
nimelt kaks polti mis seal läbi läävad ja mille kesta sees saaled on nende poltide vindid tõmbas maha ...
Ilmselgelt jälle kolmandad jõud, sest see on ju ometi välistatud, et poldid võisid kogenud tippmehhaanikute käte vahel lahti ununeda või suisa ülepingutatud saada...
aga noh mul oli mai tea mis toiduõlis seal sees
Aga proovi järgmiseks mingit kastoorõli või äkki hoopis Gutalaxi...Kindlasti oled suuteline ka suure mangumise peale mõne McDonaldsi vana fritüüriõli välja nipitama...see on eriti kõva teema...reissing ikkagi...ja keskkonnasäästlik samuti...ning kõik on õnnelikud ju...
Edu katsetamisel...

Nii...sai nüüd jälle piisavalt hinge situtud...hing tulevaks nädalaks rahul...


Teemasse:

Esiteks - moto-onu variant - küünlapiibud ükshaaval maha töötava mootoriga...kui ühe eemaldamisel miskit ei muutu hääles ja töötsüklis, on vigane silinder käes - seejärel küünal maha ja vaata kas üldse sellel küünlal säde on, kui on siis kompressioon ära mõõta silindris (kui endal vastav aparatuur puudub, siis minu kontaktid on profiilis, helista ja lepime kokku)
Kui säda puudub, siis otsi viga jagajast, kontaktid, rootor, jagaja ise jne...

Edu otsingutel

Postitatud: 17 Aug 2008 19:37
Postitas Ladarider
Üks küsimus veel, kui küünlajuhtmed panin valesti peale ja auto tegi jbeda paugu ja lõi roostes sumpsi lõhki, et kas, see võis mootorit ka kahjustada? Jagajakaanel need numbrid nii rõvedalt kirjas, pole päris kohakuti juhtmetega.:puzzled

Postitatud: 17 Aug 2008 19:40
Postitas PuZuP
Egas ta head kunagi ei tee, aga ei juhtu temaga suurt midagi...ennegi selliseid apsakaid juhtunud...kui kolbe ja kepse sumpsist välja ei visanud, siis vaheta aga sumps ära ja pole hullu miskit... :P

Postitatud: 17 Aug 2008 21:23
Postitas Ladarider
kas muidu kuskilt netist mingit pilti või joonist oleks ka saada, kuidas juhtmed õieti peale käivad?:rolleyes

Postitatud: 17 Aug 2008 21:38
Postitas logman
1-3-4-2 on võti.
Ukse pead ise avama ;) :cool:

Postitatud: 17 Aug 2008 22:37
Postitas viaccess
Kui 4 silinder pirtsutab kontrolli ka pidurite tööd!!!!!

Postitatud: 18 Aug 2008 17:07
Postitas fheisis
No nii se oli ... mis ma nüüd tegema pean?... neljanda püti nookur pani minema.. kui ma küljega vastu puud põrkasin! ja klapp oli paigast ära leind ning õli tuli läbi sealt vahelt.. :S nookur oli üldse koos vedruga minema pand ning seda polnudki üldse nuka all... mina seda eöelda ei oska kuda ta sealt ära tuli.

Postitatud: 18 Aug 2008 18:08
Postitas PuZuP
IRW...
Ma ei tea kuidas teistega on, aga mul on juba sportlik huvi teada saada, kuhu see klapp siis paigast ära liikus?

Muide, üks kord pimedas metsas, riivasin ka õlaga puud...läksin kohe koju, kruvisin klapikambri kaane pealt ja kontrollisin, ega nookurid kuhugi lennanud ei ole...õnneks ei olnud...kruvisin klapikambrikaane tagasi...
Teinekord peaks siis vist suurema hooga puud riivama...õlaga...jah...

Postitatud: 18 Aug 2008 19:51
Postitas Ladarider
1342 on võti jah, mootori peal, aga selle jagajakaane peal on numbrid väga rõvedalt märgitud. Pole kohakuti juhtmetega:yllatunud

Postitatud: 18 Aug 2008 19:56
Postitas logman
Mis vahet sellel on, kus numbrid asuvad.
Vaata, kus rootor 1. silindri survetakti lõpus asub, kui muidu aru ei saa ja siis laodki juhtmed sellises järjekorras peale.

PS! Ma millegipärast kahtlen sügavalt sinu profiili märgitud vanuses.
Jutt ja sünniaasta ei sobi hästi kokku :D.

Postitatud: 19 Aug 2008 03:53
Postitas fheisis
Mida iganes.. igatähes nookuri otsa ei olnud klapi otsapeal! ja klappi peal olevad mutrid mis on mõeldud reguleerimiseks need olid lahti nin olid vibranud end ülesse ja klapp oli alla läind!!!!. ja mai viidsi rohkem vaielda ausõna.. jubenaljakas on sul ikka mõnitada:D ... hull mõte kah ju ... mis parata kui kellegi jaoks se loll jutt on,ole hea ja kustuta se tekst siis ära.

Postitatud: 19 Aug 2008 08:01
Postitas ats97
Pika OT peale paneks siis oma arvamuse vea leidmiseks/lahendamiseks: Kui küünlad/juhtmed kontrollitud-vahetatud-töötavad, siis tasub viga otsida piduri vaakumvõimendist-selle vaakumvoolikust ning kinnitustest. Kõige lihtsam meetod kontrollimiseks: kollektori küljest piduri vaakumvoolik lahti ühendada ning "pime" ette panna (kasvõi näpp peale suruda aga siis peab teine mees abiks olema kes samal ajal auto käivitaks ning proovida saaks kohapeal. Kui mootor siis korralikult käima hakkab on veaahel teada - alustada vaakumvooliku ning selle klambrite vahetusega(tavaliselt pole neid vahetatud ning on ajaga ära murenenud). Kui see ei aita on viga pidurite vaakumvõimendis.
Viga omale tuttav ning olen selle tee läbi käinud - minul oli viga murenenud vaakumvoolikus, mis põhjustas samasuguseid mootori tööhäireid(kõik küünlad nagu töötasid, kuid tundus, et ikka mõni ei tööta - eriti 4 sil. ning löristas/rappus mootor).
Edu.