1. leht 1-st
Sumpa pütid
Postitatud: 21 Aug 2003 20:52
Postitas marks
Mu autol on 3 pütti all. Huvitaks, et mis on esimese ja teise püti ülesanne. Ja kumba on mõttekam ära võtta, et hääl julmemaks läheks?

Postitatud: 21 Aug 2003 21:07
Postitas marks
Aga kui võtta ära teine pütt? Või kaks esimest?
Postitatud: 21 Aug 2003 21:32
Postitas Critical
Ma siin ükskord mõtlesin et kuidas teha odavalt ja käepärastest vahenditest ise mingi vähe vingem sumpa siglale. Ja lambist tuli siuke idee-> Sumpa tagumine pütt lahti lõigata ja seest tühjaks teha, siis kokku tagasi keevitada! Ja kuna kroomitud sumpa otsad maksavad suht palju, siis selle asemel keevitada tagumisele pütile otsa mingi jupp mõnest tsikli summmutist (NT: Minsk, Jawa638)* Saakski rämedama häälega sumpa ja visuaalne pool paraneks ka (jäme sumpa toru) Mingit praktilist kasu asjal vast ei ole aga lihtne võimalus ikka omale vähe vingem sumpa ehitada.
*Lisan veel juurde et toruks sobivad hästi ka mingi dziibi kängururauad, lõikad lihtsalt sealt jupi välja, endisel germo (nüüd dasfi) 05 on ka känguru rauast tehtud sumpaots. See on ka känguru rauast tehtud->

Postitatud: 21 Aug 2003 21:35
Postitas Kristo
Kui tahad häält võimsamaks, siis võta esimene ja viimane pütt ära. Keskmine jäta alles, too on otseläbi pütt.
Postitatud: 21 Aug 2003 22:46
Postitas jeejee
kui tahad jämedamat häält, siis võta näppu 350 eequ ja kihuta Tuhajuhe poole. saad sumpa mis teeb häält ja on ka kasulik:)
Postitatud: 21 Aug 2003 23:04
Postitas mess
Kõige lihtsam ja odavam variant häält mehiseks saada, on sõita senikaua, kuni toru all ära mädaneb, ning sõelapõhjaks muutub, kui siis veel tagumine pott alt ära ka kukub, siis on subaru valmis
mul on praegu nii

Postitatud: 22 Aug 2003 08:00
Postitas rs racing
Vaadake mehed, nende sumpadega on nii, et ega ikka alt ära ei tasu küll kõike suure tuhinaga lõigata. Summutipüttide ülesanne ei ole mitte ainult hääle summutamine vaid ka kaasaaitamine mootori tööle, esmajärjekorras vastusurve tekitamine. Seega tavalise mootori korral on kõige parem kasutada originaalosasid, kui isu hääl jämedamaks saada (mida mina isiklikult küll tänaval sõites ei harrastaks) siis tasub ikka mõnel teadjal mehel seda teha lasta

Postitatud: 22 Aug 2003 13:03
Postitas heiki.k
Tehnilise poole pealt ei tea kaasa rääkida aga kui see ülemine 06 liigub ringi Viimsi kandis siis võin sellel autol tehtud katsetusi hääle poolest küll soovitada. Hääl on selle 06-l tõsiselt mahe ja mingit rämedat häält kosta ei ole.
Postitatud: 22 Aug 2003 13:26
Postitas Critical
Esialgne postitaja heiki.k
Tehnilise poole pealt ei tea kaasa rääkida aga kui see ülemine 06 liigub ringi Viimsi kandis siis võin sellel autol tehtud katsetusi hääle poolest küll soovitada. Hääl on selle 06-l tõsiselt mahe ja mingit rämedat häält kosta ei ole.
Liigub küll viimsis jah, ja hääl on tõesti norm, ei ole mingi rõve plärin.
Postitatud: 24 Aug 2003 00:09
Postitas Mel
Kus teil seda kängururauda nii palju on. Kõnnite ringi relakas käes ja teete mõnele LandCruiserile või Tahoele väikse restylingu:spin ja siksil toimubki häälemurre:D
Postitatud: 24 Aug 2003 11:40
Postitas berg
mul oli 2 pütti... reso ja tagumine pütt... tagumise püti võtsin ära ja panin asemele bmw320'i reso... terve toru on praktiliselt otseläbitoru... hääl on ka normaalne... võib ka öösel sõita;) aga mis peamine see andis tunduvalt võimsust juurde...

Postitatud: 24 Aug 2003 13:46
Postitas overspeed
Esialgne postitaja berg
mul oli 2 pütti... reso ja tagumine pütt... tagumise püti võtsin ära ja panin asemele bmw320'i reso... terve toru on praktiliselt otseläbitoru... hääl on ka normaalne... võib ka öösel sõita;) aga mis peamine see andis tunduvalt võimsust juurde...
Tunne on väga petlik värk.

Kas stopper ka su jutuga ühel meelel on:D Kui nii lihtsalt jõudu juurde saab ( rellakas kätte ja siuhh hobused perutavad) milleks siis veel mootorit peab ehitama ja raha kulutama! See ikke rohkem mõtte värk.
Postitatud: 24 Aug 2003 21:10
Postitas marks
Esialgne postitaja mess
Kõige lihtsam ja odavam variant häält mehiseks saada, on sõita senikaua, kuni toru all ära mädaneb, ning sõelapõhjaks muutub, kui siis veel tagumine pott alt ära ka kukub, siis on subaru valmis
mul on praegu nii
Mul pidi tagumine pütt roostevaba olema, niiet seda varianti ei saa kasutada ( kui just kuskilt keskelt toru pooleks ei lähe, nagu nt Bergil Lada Campile minnes). Siis oli ikka hea hääl:lol
Postitatud: 25 Aug 2003 08:46
Postitas mess
OK endal nüüd kena ja vaikne sumps alla, koos katalüüsiga ja puha.
Aga sai nädalavahetus Türil veedetud ja korra ka Rakveres käidud. Mis siis sumpadde kohapealt uudist:
Maheda häälega ja ilusa väljanägemisega sumpad:
Rakveres mingis kesklinna autopoes tagumine otseläbivooluga pott 1800 - 2200 EEK'u .
Türil Tuhajuhe garaa¾is samuti tagumine otseläbivooluga pott 350.-
Valik on teie nagu Maire Aunaste tavatses ütelda!

Postitatud: 28 Aug 2003 03:45
Postitas overspeed
Esialgne postitaja RS Racing
Vaadake mehed, nende sumpadega on nii, et ega ikka alt ära ei tasu küll kõike suure tuhinaga lõigata. Summutipüttide ülesanne ei ole mitte ainult hääle summutamine vaid ka kaasaaitamine mootori tööle, esmajärjekorras vastusurve tekitamine.
nii ta kohe kindlasti on, kes seda eriti ei usu, siis kahetaktilistel on seda väga hästi tunda. Otsige omale laenuks kuskilt üks tänapäeva forsitud roller (2T) söitke nats, keerake siis summar küljest ära, ja tunnete kohe, et pole enam seda jöudu mis ennem. Jöudu juurdeandev summar peab olema väga heas kooskölas mootoriga. Proffid teevad summari täpselt sellele mootorile, mis neil stendis on, teisele enam nii hästi ei sobi (et annaks max vöimu juurde)
Postitatud: 28 Aug 2003 03:51
Postitas overspeed
tuli meelde 1 jutt selle summariga. Söitsin kunagi karti vöistlustel. Sai alustatud vene Minsk 125ccm mootoriga kardiga. Seda andis päris palju forssida. Algul söitsin originaaliga, polnud hullu. Siis ostsime pääle selle mootori jaoks sportsummuti, panime kodo Saaremaal külge, ning tegin siis tagaplatsipääl ühe 10 m. tiiru prooviks (hääli kuulasime), suuremat proovi teha ei saand, kuna Saaremaale ei ole veel kardirada tehtud, ning mujal söita ei saa. Kui Aravetel siis trenni tegema läksin, ei jöudnud ma 50- st meetrist kaugemale, mix? Sest me ei muutnud muud mootori seadistust, ning summuti andis niipalju vöimsust juurde, et sulatas süüteküünla elektroodi üles, see kukkus silindrisse, ning sellega oligi selleks korraks mu vöistlus läbi, sest uut kolbi, röngaid ja silindrit mul kaasas ei olnud.
Kui summar on väga öieti mootori jaok tehtud, siis ta vöib anda juurde kuni 25 % (ei arvestata mürasummutust)
Postitatud: 01 Sept 2003 03:49
Postitas effekt
Esialgne postitaja berg
mul oli 2 pütti... reso ja tagumine pütt... tagumise püti võtsin ära ja panin asemele bmw320'i reso... terve toru on praktiliselt otseläbitoru... hääl on ka normaalne... võib ka öösel sõita;) aga mis peamine see andis tunduvalt võimsust juurde...
sina võtad BMW“lt püti ära ja paned zikale, aga lasnas liigub ringi 5“s BMW millel on tagumiseks pütiks kaks vaz“i tagumist pütti.

oli ikka rõve kuulata,vaadata:P