1. leht 1-st
küsimus mootori tuunimise kohta..
Postitatud: 17 Juul 2008 15:43
Postitas Trts
küssa siis selles et ostsin 07-me ja lähemal uurimisel selgus et ploki kaanel selline märgistus: 21 BA(3) 2101 - 1003015
see peax olema siis 2101 moto ja 1300 vist? nii see oli üx asi
teisex mõõtsin üle rõhud silindrites kuna tekis kahtlus et klapid viskavad villast ..kaebus: moto pöörded ei lähe üle 4500 ja karpast viskab mingit auru (ilmselt kütuse segu) välja 4500 pöörde juures ja ja kostub selline iseloomulik lõrin.
nimelt rõhud üllatasid
1-11,1
2-10,9
3-10,9
4-10,8
minuarvates nõxa palju...?
1. kas karpast välja lendav "aur" võib olla nõrgad klapi vedrud ja/või kõrge surve põhjustatud?
2. ja mida võib muuta see kui 1.5 plokile on peale visatud 2101 kaas?
3. mille põhjustajax võib ülerõhk veel olla peale võimu languse?
ette tänades: trts

Postitatud: 17 Juul 2008 15:48
Postitas ToM
01 kaas 1,5 mootril pole midagi paha, pigem hea. 01 kaanel on nõksa kõrgem surveaste kui laialtlevinud 011 kaanel.
Postitatud: 17 Juul 2008 15:53
Postitas GTA
Pane süüde õigeks, kontrolli kas kett on õiges hambas, küünlajuhtmed-küünlad ja muu selline teema vaheta, kui vajalik, karpa leotus-läbipuhumine ja seadete kontroll. Pole need nüüd küll nii kõrged surved et mingit auru karpast välja ajama hakkab. Klapid on sul korras.
Postitatud: 17 Juul 2008 15:54
Postitas hautz
Algselt postitas: Trts
küssa siis selles et ostsin 07-me ja lähemal uurimisel selgus et ploki kaanel selline märgistus: 21 BA(3) 2101 - 1003015
see peax olema siis 2101 moto ja 1300 vist? nii see oli üx asi
teisex mõõtsin üle rõhud silindrites kuna tekis kahtlus et klapid viskavad villast ..kaebus: moto pöörded ei lähe üle 4500 ja karpast viskab mingit auru (ilmselt kütuse segu) välja 4500 pöörde juures ja ja kostub selline iseloomulik lõrin.
nimelt rõhud üllatasid
1-11,1
2-10,9
3-10,9
4-10,8
minuarvates nõxa palju...?
1. kas karpast välja lendav "aur" võib olla nõrgad klapi vedrud ja/või kõrge surve põhjustatud?
2. ja mida võib muuta see kui 1.5 plokile on peale visatud 2101 kaas?
3. mille põhjustajax võib ülerõhk veel olla peale võimu languse?
ette tänades: trts
See plokikaane värk on ükskõik mis peal on,natuke suurem kompressioon lihtsalt 01 kaanega.
Klapivedrud nüüd küll kindlasti nõrgaks ei jää ja tundub et klapid eriti läbi ei lase.
01 kaan tekitab just võimsuse väikse kasvu.
Minit ülerõhku pole,kõik täitsa normaalne.
Tee karpa korda,ma arvan et teise kambri kütuse düüs on umbes.
Postitatud: 17 Juul 2008 15:56
Postitas olaaf
silindrisurvetel pole viga midagi,
mure peitub ilmselt jagajas ning karburaatoris - lase mõnel asjatundjal asi üle vaadata..
Postitatud: 17 Juul 2008 16:15
Postitas Trts
ok tänx võran karpa aatomitex ja kontrollin süüte üle

ja loodan parimat
Postitatud: 17 Juul 2008 19:48
Postitas Indy
Mul 05-e mootoril surved 13-ne juures

Kus see lõrin on?
Karburaatoris? Seal on see täiesti normaalne heli pöörete tõstmisel.
[Muudetud: 17-7-2008 Indy]
Postitatud: 17 Juul 2008 21:39
Postitas Trts
mis moto sul on?
mul 03-e 1,5 ja 01 ploki kaas..
siis avastasin veel sellise asja et .. on võimalik et jagaja on 180kraadi valesti peal??
Postitatud: 17 Juul 2008 23:51
Postitas Indy
Algselt postitas: Trts
mis moto sul on?
mul 03-e 1,5 ja 01 ploki kaas..
siis avastasin veel sellise asja et .. on võimalik et jagaja on 180kraadi valesti peal??
Kui oleks 180° valesti siis mootor ei käivituks.
P.S.Mootor, rihmaga 1,3
Postitatud: 18 Juul 2008 00:01
Postitas hautz
Vahet pole mis mootor ,surved peaks kõigil enamvähem võrdsed olema.
Ma arvan, et pöördeid andes tõmbab mootoril lihtsalt hinge kinni.
Postitatud: 18 Juul 2008 00:43
Postitas Trts
ei tõmba hinge kinni ja see lõrin tuleb just sellest et mootor loobib osaõhust karpast välja.. no ma hommikul proovin kas lääb käima või ei.. sest karpa on vinx vonx korras tegin otsast lõpuni puhtax mingit ilget jama oli täis..
180° kahtlus tekkis selle pärast et kui moto oli märgis andis jagaja sädet 4.-le mitte 1.-le
Postitatud: 18 Juul 2008 00:47
Postitas hautz
Keera väntvõlli 180 kraadi ja nüüd jagaja esimese peal

spin
Tutvu mootori ehitusega;)
Mul imes jällegi jawa õhku väljalaskest sisse ja puhus karpast välja(üks pütt),kui valepoole kolb oli sees:spin:lol:sein
SEE EI SAA NELJATAKTILISEL OLLA.
Siis võib sul nukkvõll paigast ära olla:rolleyes
[Muudetud: 17-7-2008 hautz]
Postitatud: 18 Juul 2008 01:00
Postitas kaspar
Sul on nukk valesti peal, nukk on varajane siis sellisel juhul. Arvatavasti on paar hammast valesti.
Postitatud: 18 Juul 2008 13:54
Postitas Trts
kett on märgis
karpa puhastatud
tühikäigul töötab rahuldavalt
ja niikaua kui 2. klapp on kinni on kõik korras..
hetkest mil ka teine lahti läheb hakkab karpast välja viskama bentsumõlemast löörist...?
olen siin mõelnud ühest seinast teise.. - leidsin halli karva peast..

Postitatud: 18 Juul 2008 14:38
Postitas olaaf
ilmselt läheb segu liiga lahjaks 2k kasutusele tulles...
kui karpat puhastasid, kas õhudüüsi alt segukaevu ka välja võtsid?
kas 2k kütusekanalist õhk läbi käis?
mis düüsid sees on?