1. leht 1-st
kolin mootoris
Postitatud: 15 Juul 2008 13:41
Postitas erkoh
on nimelt väike probleem mootoriga,nimelt mootoris on kolin(lagin) sees.paar inimest arvasid et on kepsusaale ära või siis kolb vale mõõduga sees.sai lahti võetud ja mõõdetud kepsusaalede kohta väntvõllil:
1: 47,82 2: 87,81 3: 47,82 4: 47,82 .saaled olid korralikud ilma kriimudeta.
hülsi tähised ploki all olid:
1: A1 2: B1 3: C1 4: C1 .kolvid olid samade tähistega ja kolivi mõõdud on(mõõdetud digitaalse supleriga):
ülevalt äärest 1: 78.52 2: 78,48 3: 78.53 4: 78,48
ja alt äärest 1: 78,92 2: 78,92 3: 78,93 4: 78,93
sai mõõdetud ka hülsimõõdud supleriga ülevalt äärest ja kõigil neljal oli see mõõt 79,0 mm.kolvi sõrmed ka ei loksunud.
kas keegi oskab öelda nende mõõtude põhjal,mis võis kolinat tekitada.
[Muudetud: 15-7-2008 erkoh]
Postitatud: 15 Juul 2008 14:54
Postitas olaaf
kett, jaoturvõll või viimase saale, kulunud nukkvõlli liugkaelad ja või raam, puuduv või madal õlirõhk põhjustab samuti igasugu laginaid mootoris...
väntvõlli kaelad lase ikka spetsialistil üle mõõta kuskil mikromeetriga...
kolb teeb hoopis isemoodi laginat - mõni asjatundja siis täpsemalt ei osanud ära määrata kas kolvigrupp või saalekas?
paned kolvid ilma rõngasteta silindrisse - siis kohe näha kui asi liiga lobe...
[Muudetud: 15-7-2008 olaaf]
Postitatud: 15 Juul 2008 17:39
Postitas erkoh
vändakaelad sai mõõdetud mikromeetriga.aga kui palju kolvid sees loksuda võivad
Postitatud: 15 Juul 2008 22:45
Postitas MuKi14
õlivarras? See väib ka koliseda kui vähe kõver on...
Postitatud: 15 Juul 2008 23:08
Postitas Varblane
Algselt postitas: MuKi14
õlivarras? See väib ka koliseda kui vähe kõver on...
No vaevalt,et asi selles aga sada asja võib selle kolina taga olla.Enda mootoril tuli kah järsku kolin sisse ja põhjuseks oli genekakinnitus kronsa pooleks murdumine kuna 1 polt oli ennast lahti kerinud ja teine ei suutnd seda koormust taluda.
Postitatud: 16 Juul 2008 19:22
Postitas erkoh
võtsin ka plokikaane täna lahti ja selgus et nukkvõlli nukid (üks oli 0.7 mm teised vähem)kulunud.aga kas keegi oskab õelda nende mõõtude kohta mida ma alguses andsin,kas need jäävad normi piiresse
Postitatud: 17 Juul 2008 09:17
Postitas olaaf
kas sa jaoturvõlli võtsid välja plokist?
selle tööpinnad peavad olema siledad ning loksu ei tohi olla...
kuidas õlipump seest välja nägi?
Postitatud: 18 Juul 2008 14:31
Postitas erkoh
võtsin õlipumba täna siis küljest ära ja see tundus korras olevat(lõtkusi ei tundnud)
Postitatud: 18 Juul 2008 14:35
Postitas olaaf
aga jaoturvõlli võtsid välja?
Postitatud: 18 Juul 2008 15:52
Postitas erkoh
jaoturvõll???kas see on nukkvõll,kui jah siis võtsin küll.selle nukad olid kulunud ka üks rohkem-teised vähem
Postitatud: 18 Juul 2008 18:49
Postitas hautz
See on see võll mille otsas on alumine suur hammasratas.
See veab õlipumpa ja jagajat ringi;)
Postitatud: 18 Juul 2008 21:10
Postitas logman
See kannab maakeeles lihtsalt vahevõlli nimetust.
Täpne tõlge oleks tglt. abiagregaatide e. õlipumba ja katkesti jaoturi ajami võll.
Kepsukaela originaalmõõt peab jääma 47,814 - 47,834mm piiresse.
Paistab olevat korras, kuigi supleriga neid asju ei mõõda nii täpselt.
Ainult teise kepsu kael kahtlaselt jäme

, näpuviga ilmselt.
Kui kolb hakkab kolisema, sest "kisub risti", siis on hülsi ülaservas vägev rant kah tunda. Aga seda arvatavasti polnud.
Üldiselt edaspidi kui tahad hülssi korralikult mõõta, siis selleks on ikkagi sisemikromeeter ja mõõdetakse teda nelja koha pealt.
Mikromeeter kehtib ka väntvõlli kaelte mõõtmise juures.
Supleriga võid m.....ipikkust mõõta, ütlevad motoristid

.
[Muudetud: 18-7-2008 logman]

Postitatud: 20 Juul 2008 00:54
Postitas erkoh
selle teise mõõduga oli kindlasti ``väike``möödapanek jah.see ei ole kindlasti 87,81 vaid 47,81.rant üleval hülsiservas oli peaaegu olematu-sõrmega vaevu tuntav.supleriga sai mõõdetud ainult kolvid,sest mikromeetri mõõteulatus oli ainult 25-50 mm.
[Muudetud: 19-7-2008 erkoh]