1. leht 1-st
kumb karburaator on parem ?
Postitatud: 07 Juul 2008 01:33
Postitas jukii
Postitatud: 07 Juul 2008 02:33
Postitas Varblane
Pane ikka 01 oma see ikka kõvasti etem.;)Uued düüsid ja tihendid ning korras pole mingit tühja kohta enam ja ei pea meelitama vaid kohe läheb pöördesse kui nati gaasi puutud.:rolleyesVähemal minul on nii.

Edu puhastamisel komplekteerimisel ja timmimisel.
Edit:Hea tünga tegid auto müügiga!:D:D:D
Postitatud: 07 Juul 2008 11:51
Postitas jukii
aga 07me karpal on mingi vaakumi asi ka külljes? see on mingi positiivne detail ? kui see teisepeale ümber tõsta kui saab?
Postitatud: 07 Juul 2008 11:54
Postitas Varblane
Selle vaakumi jubina võid üle õla visata.01 karpa juures täiesti mittevajalik asi.
[Muudetud: 7-7-2008 Varblane]
Postitatud: 07 Juul 2008 11:56
Postitas Mel
See vaakum on teise lõõri avamiseks. Ja pigem on see negatiivne detail.
01 karpal toimub teise lõõri avamine mehaaniliselt hoovaga. Sealt tulebki selle paremus - nii kuidas ise vajutad, seda ka vastavalt karpa kohe teeb.
Postitatud: 07 Juul 2008 12:00
Postitas jukii
ohoh,siis teen 01 oma korda kui nii öeldakse

aga aitäh abi eest !
Postitatud: 07 Juul 2008 16:14
Postitas atzkarik
07 karpal peaksid aga suuremad lõõrid olema:puzzled, kui on siis mina teeks nii et teeks selle 07 karpa korda ja viskaks 01 karpalt teise lõõri avamis mehaanika ümber 07 karpale.
Postitatud: 07 Juul 2008 16:26
Postitas Varblane
07 karpal on teine lõõr surem kui 01 oma aga esimene lõõr jällegi väiksem.Ise otsustasin 01 oma kasuks aga see rohkem oluline kas tähtis ökopill või kiire masin vist.Peab stopperiga katsetama hakkama kui igav hakkab ja midagi asjaliku teha pole.

Postitatud: 07 Juul 2008 18:32
Postitas siim789
Mina panin kah omale originaal vaakumiga karpa asemele mehhaanilise. Vahet oli tunda ikka, aga samas kütusekulu mina üle 10 kuidagi ei saa... pinguta kuidas tahad;) maanteel 7-8sajale aga kiirendusvõime paranes.
Postitatud: 07 Juul 2008 20:23
Postitas Raxo
Algselt postitas: Varblane
Uued düüsid ja tihendid ning korras
Kindlasti peavad ka kontaktpinnad sirged olema. Uuest tihendist pole nagu tolku, kui kokku pannes nurkadest on vastas ning keskelt irvitab

Postitatud: 22 Juul 2008 00:45
Postitas jukii
nonii, ei hakanud uut teemat tegema, aga siis selline probleem. et panin nüüd esimese karburaatori peale ja ei vahetanud seda vaakum värki isegi mehaaniliseks vms. kuna otsustasin osta remondikomplekti ja see siis ära vahetada jne aga pole aega olnud. nüüd selline asi et tühikäiku ei ole ja bensiini võtab ka palju.ühtegi muud asja peale bensiini vooliku, õhukopsiku ja tooreklapi trossile vms pole ühendanud. aga seal mingid vaakum torud jne ühendada veel. nii et mis kuhu panna või teha et asi paremuse poole saaks ? mis kruvisid keerata kui palju ? ise seda ei jaga ka praegu aga sain kasparilit pea 6 karburaatorit ja kavatsen neid uurida

aga suht kiire oleks selle pealoleva karburaatoriga sest tahaks kolmapäeval ülevaatusele õnne proovima minna

Postitatud: 22 Juul 2008 00:48
Postitas hautz
Pane siis alumine osa 01 oma
Siis kaovad vaakumvoolikud
Postitatud: 22 Juul 2008 11:12
Postitas jukii
arvad et nii hea ? eks ma lähen vahetan ära selle siis. aga mingi co2 jaoks on mingi kruvi ka vms natukene suitseb ja bensiini võtab ka liialt palju kuna karpa reguleerimatta.
Postitatud: 22 Juul 2008 11:21
Postitas reiner
Esimesel sinu poolt lisatud pildil olev toru, selle väikse amordi ja vedru vahel, sealt läheb voolik õhukogujasse.
Ja minu poolt lisatud pildil, sellest torust saab oma vaakumi jagaja, läbi vooliku. Kui pole vaakumiga jagajat küljes, siis pane sellele torule "pime" otsa.
[Muudetud: 22-7-2008 reiner]

Postitatud: 22 Juul 2008 19:13
Postitas jukii
okei, ostsin juba 03 remondi komplekti ka ära et kui seda alust vahetada siis paneks uue tihendi kohe. aga kui nii saab reiner teha siis teen nii. ei viitsi eriti vahetada praegu. mõned muud asjad on tähtsamad hetkel