1. leht 2-st

küsimus targematele

Postitatud: 12 Aug 2003 15:52
Postitas Laurix
situatsioon järgmine: laenasin tuttavalt plokikaane...panin oma mootorile peale, kuna ei viitsind klappe lihvida enda omal...nüüd sain siis teise plokikaane(klapid peaksid olema ok) vahetasin ära..ja nüüd hakkas mootor suitsema:( kas asi võib olla plokikaanes? klapid läbi vms? sest vahetult enne kaane vahetust ei tulnd mitte mingit suitsu!:kuri

Postitatud: 12 Aug 2003 15:53
Postitas serbin
ilmselt asi klapisääre tihendites :P

Postitatud: 12 Aug 2003 15:59
Postitas Laurix
vbl tõesti...krt...oleks enne taiband neid vaadata...ega's midagi uued tihendid...ja siis lõpuks mootor müüki:lol

Postitatud: 12 Aug 2003 22:33
Postitas motamees
Kui suitseb veoga siis viga kolvigrupis. Kui suitseb tühikäigul, kohe peale käivitamist või sõites gaasi järele andes siis klapisääretihendites. Sul viga ilmselt tihendites niikui laurix ütles. Kui tihendeid vahetad siis vaata ega klapisääred puksides väga ei loksu. Kui loksuvad siis kiiresti müüki. Tihendid lähevad kiiresti läbi.

Postitatud: 12 Aug 2003 22:36
Postitas hellzix
Pukse annab ka ju vahetada.

Postitatud: 12 Aug 2003 22:40
Postitas motamees
Siia teemasse paras üles panna üks küsimus. Kunagi vene ajal tegi zaparozje tehas klapisääretihendeid. Need olid sellised plekkidega ümbritsetud kummilutud sees. Kumilutu oli valget värvi mingi plastiku moodi (õeldi et on ftoroplast) ja pidid hirmus head olema. Ma pole julgend neid küll peale panna. Praegu kaks kmp. kodus. Kas keegi on neid kasutanud või mootorit lõhkudes selliseid näind? Kuidas on nende vastupidavus? Kas keegi on neist midagi head või halba kuulnud?:o

Postitatud: 12 Aug 2003 22:42
Postitas motamees
Esialgne postitaja hellzix
Pukse annab ka ju vahetada.
Sellega igavest jama . Pärast tuleb kindlasti klapipesad üle freesida ja soveldada.

Postitatud: 12 Aug 2003 22:59
Postitas Laurix
selliseid valgeid ja plekkidega olen näind kyll...a ei oska midagi head/halba öelda, kuna see mootor sai kiiresti otsa:spin kolvirõngad jms a minuomal klapisääre tihendid jep...sest kolviosa on suht ideaali lähedal... ning see on veel kinnitus, et suits tuli peale plokikaane vahetust, oleks vaid enne taiband üle vaadata:sein nüüd hunnik tööd juures... a plaan panna nüüd tugevamad vedrud...või teha midagi sellega et klapp kiiremini sulguks...kas pannakse seibe sinna vahele vms?

Postitatud: 12 Aug 2003 23:08
Postitas serbin
Esialgne postitaja Laurix
selliseid valgeid ja plekkidega olen näind kyll...a ei oska midagi head/halba öelda, kuna see mootor sai kiiresti otsa:spin kolvirõngad jms a minuomal klapisääre tihendid jep...sest kolviosa on suht ideaali lähedal... ning see on veel kinnitus, et suits tuli peale plokikaane vahetust, oleks vaid enne taiband üle vaadata:sein nüüd hunnik tööd juures... a plaan panna nüüd tugevamad vedrud...või teha midagi sellega et klapp kiiremini sulguks...kas pannakse seibe sinna vahele vms?
pannakse titaanist klapivedrud ja olen kuunud isegi et pannakse kaks klapivedru aga teine lõigatakse lühemaks mudu pidi liiga jäik jääma:cool:

Postitatud: 12 Aug 2003 23:18
Postitas Laurix
eks leiutan homme midagi...pole titaanist vedrusid võtta..järelikult lisan siis teisest mingi osa:bouncing

Postitatud: 12 Aug 2003 23:57
Postitas Kristo
Esialgne postitaja motamees
Siia teemasse paras üles panna üks küsimus. Kunagi vene ajal tegi zaparozje tehas klapisääretihendeid. Need olid sellised plekkidega ümbritsetud kummilutud sees. Kumilutu oli valget värvi mingi plastiku moodi (õeldi et on ftoroplast) ja pidid hirmus head olema. Ma pole julgend neid küll peale panna. Praegu kaks kmp. kodus. Kas keegi on neid kasutanud või mootorit lõhkudes selliseid näind? Kuidas on nende vastupidavus? Kas keegi on neist midagi head või halba kuulnud?:o
Ise ostsin just praegu enamvähem taolised. Plekid ümber ja rohelist värvi, kummist. Saksa omad ja pidid sigahead olema, ise pole veel peale pannud aga poest öeldi vähemalt nii.

Postitatud: 13 Aug 2003 00:35
Postitas hellzix
Väga palju ka ei maksa vahele toppida.Vedru keerdudele peab vähemalt 1mm vahet jääma.Ma panin sierra vedrud,need on jäigemad.Ülemisi kausse tuli nats käiaga aidata.

Postitatud: 13 Aug 2003 02:03
Postitas Laurix
hmm...mul omega omad...vbl sobivad....eks paistab

Postitatud: 13 Aug 2003 09:07
Postitas olaaf
sigullile on vw golfi klapisääretihendid kõige paremad.. peavad väga kaua ja pole eriti kallid..

Postitatud: 13 Aug 2003 09:40
Postitas raitl
Neid kummilutte olen proovinud. 40.- kompl ja mitte ei pea. Sellel samal mootoril mida Laurix mainis. Pärast maha võttes olid lutid välja veninud ja osaliselt ka selle plekist kausi ja klapi sääre vahele roninud ning siis ära hakitud. Ei ole vastupidav värk. Mootor sõitis väga vähe nendega. Hea kui pool aastat tuli. Ning kilomeetreid oli väga vähe. Ise ostsin Laurix-ile eile uued saksa omad, samasugused nagu originaalis. Oli pakkuda ka Volkari omasid, need olid 8.- odavamad aga täpselt samasugused muidu. Eeldasin et kallim on kvaliteetsem :p

Postitatud: 13 Aug 2003 22:35
Postitas motamees
Kes tahab zaparozje tehase klapisääretihendeid kingiks. Ära on anda kaks komplekti. Tulge saaremaale järgi.:lol

Postitatud: 14 Aug 2003 13:56
Postitas Laurix
klapisääre tihendid vahetatud...algul nagu suitses ikka...a enam eriti mitte...nüüd tuleb musta:spin a kt...aku on läbi:kuri ega kellegil korralikku akut vedele väikse raha eest? ei viitsi iga kolmanda käivitamise pärast laadida seda!:sein

Postitatud: 14 Aug 2003 16:14
Postitas Kristo
Oot mis sul ajab nyyd musta suitsu ve?

Postitatud: 14 Aug 2003 16:49
Postitas Laurix
nojah...enam mitte...asi nimelt selles, et selle kaane klapid oli suht. tahmased...st. neid polnd puhtaks lastud...ja no ma ikka sinna 5000-6000 rpm-i vahele lasin ju...siis tuli seda musta sealt veits jep...a nyyd kadus ära see:D nüüd kõik hea...aint karpa paneb segast...ja aku on saast:kuri

Postitatud: 14 Aug 2003 21:44
Postitas Ardi Soovik
Vahetasin täna 011 mootoril mis oli läbinud 200000km nende nn.kummiluttidega.Ja lutid olid pehmed ja korras.Õli mootor võttis,kuid tõenäoliselt rõngaste süül kuna mootor ise on läbinud 400000km ja vaid korra vahetatud klapisääretihendid eelmainitu vastu ja samal ajal vahetatud ka nukkvõll.
Auto on mu naabrimehe oma ja ta on väga akuraatne juht,üle 90 ei sõida kunagi.
Seega ostaksin heameelega ära need Zaporozje tehase tihendid hinnaga nt.50kr/kompl + postikulu.
Minu aadress. Ristiku t,Vankse k,Juuru side,Raplamaa 79401.Maksan ülekandega.