1. leht 2-st

FIAT-i mootor,käigukast ja tagasild.

Postitatud: 27 Apr 2008 21:01
Postitas SexSix
Kindlasti huvitab nii mõndagi FIAT-i mootori andmed,ehitus ja muu sarnane.Tahaks ju võimalikult kergelt ja lihtsalt LADA-le jõudu juurde saada.
Leitsin ühe pakkumise FIAT 131 mootor (vana ühe nukkvõlliga varjant,136hj???).On see realne?Tuunitud värk on see kindlasti.
http://www.celkar.pl/Katalog/sprzegla/f.html

[Muudetud: 21-10-2010 SexSix]

Postitatud: 27 Apr 2008 22:32
Postitas olaaf
ühe nukaga 2L mootor:
Panorama 1995 cc straight-4 sohc 75 PS (74 hp/55 kW)

2 nukaga 2L mootor:
SuperMirafiori 1995 cc straight-4 dohc 115 PS (113 hp/85 kW)
Racing 1995 cc straight-4 dohc 115 PS (113 hp/85 kW)
Abarth 1995 cc straight-4 dohc 140 PS (138 hp/103 kW)

Postitatud: 28 Apr 2008 08:32
Postitas SexSix
See mootor on sõitnud A-klassi aga mis saarjas ei tea.

Postitatud: 28 Apr 2008 08:45
Postitas põletaja
2-liitrisest 136 jõudu pole ju miskit erilist. Kui reaalne pakkumine on, sõltub müüjatest.

Postitatud: 28 Apr 2008 09:00
Postitas SexSix
Müügis piiri taga.Vaatan uurin asja.Olen tähele pannud,et võimsus oleneb suuresti karpast või õigemini mitu neid paigaldatud on.Kas ühe lõõriga,kahe lõõriga või koguni iga silindri jaoks eraldi lõõriga (kaks karpat).Kunagi asjast kaugel olles jäi võttmata ALFA ROMEO 75 2,0 mootorilt kaks horisontaal karpat (iga silindri jaoks eraldi lõõr).Nüüdseks on keegi küüned taha ajanud.

Pilt.

Postitatud: 28 Apr 2008 15:30
Postitas SexSix
Mootor näeb välja selline.Pilt

Postitatud: 30 Apr 2008 11:31
Postitas illu
Kas neid sissepritsega pole?
See 2.0l 2 nukaga, liigutab kerget ladakere 0-100 alla 8 seci...

Sissepritsega...

Postitatud: 30 Apr 2008 13:32
Postitas SexSix
...ei tahaks pead vaevata (loll teine).Karpaga oleks nagu lihtsam.Puudusin koolist kui elektrist räägiti.

Teemale lisa.

Postitatud: 11 Mai 2008 09:54
Postitas SexSix
Muutsin teema pealkirja ja samas täiendan.
Sattus kätte huvitavat kirjandust:FIAT SUPERMIRAFIORI-83.
Mootor 1995cm3, 80,9 kw=110hj.Surveaste:9,3.Käigukast 5 käiku (5. u"lekanne 0,838 (natukene aeglasem kui Lada5.käiguline(0,82)).
Ja nu"u"d köige huvitavam:tagasild 12/43!!!U"lekande suhtarv 3,58!!!Kas ei ole hea KIIRE sild?!
Väike arvutus:Parim väändemoment:3500p/min
Rehvi u"mbermööt 179cm
Peau"lekanne 12/43
3500*60*12:43*0.00179=105 km/h!!!Ja see on 4.käiguga!!!Jagame veel 0.838 ja saame 125km/H.Ja ei peagi enam mootorit maanteel pööretega piinama.

[Muudetud: 22-6-2008 SexSix]

Postitatud: 11 Mai 2008 23:58
Postitas VAZ
Sama hästi võib ju lihtsalt lada 5se käigukasti panna ning ei pea maanteel mootorit pööretega piinama, muidugi võimsam mootor tuleb möödasõitudel kasuks.

Lada käigukast.

Postitatud: 22 Juun 2008 10:11
Postitas SexSix
Teadjamad teavad,et see LADA 5.käiguline kast ei ole kuigi vastupidav!Aga see-eest tagasild OK.12/43 on sama neljase kastiga kui 5.käigulisega 10/43!

Kas iga riigi jaoks omad mootorid?

Postitatud: 28 Sept 2008 17:27
Postitas SexSix
See auto siis pärit ... riigist.Isegi mootori peal templiga löödud või sablooniga lastud kirje...See veel mõlema nukkvõllikoja peal!?Pilt

Postitatud: 02 Okt 2008 12:27
Postitas race89
Algselt postitas: olaaf

Abarth 1995 cc straight-4 dohc 140 PS (138 hp/103 kW)
KAS KEEGI OSKAKS ÖELDA MIS ON SELLE MOOTORI SILINDRI LÄBIMÕÕT JA KOLVIKÄIK.?

Postitatud: 02 Okt 2008 12:56
Postitas Valdz
Algselt postitas: race89
Algselt postitas: olaaf

Abarth 1995 cc straight-4 dohc 140 PS (138 hp/103 kW)
KAS KEEGI OSKAKS ÖELDA MIS ON SELLE MOOTORI SILINDRI LÄBIMÕÕT JA KOLVIKÄIK.?
Ära karju. ;)

Kolvimõõt kõigil 1995cc Fiati mootoritel 84mm ja käik 90mm. Fiati 1.6 ja 1.8l mootoritel kolvimõõt sama, käik ainult väiksem.

[Muudetud: 2/10/2008 Valdz]

Vaidlen vastu.

Postitatud: 09 Okt 2008 12:31
Postitas SexSix
1608cm3 kahe nukaga mootoril on standartm??t 80,0mm.

Postitatud: 09 Okt 2008 15:42
Postitas hautz
Ja kolvikäik ka 80:P

Postitatud: 09 Okt 2008 22:50
Postitas Valdz
Nojah, eks mõlemal õigus. Mina räägin 130/131/132/Argenta mootoritest.

84x71,5 - 1585cm3
84x79,2 - 1756cm3
84x90 - 1995cm3

Postitatud: 16 Dets 2008 17:31
Postitas cartrive
Küsimus veits targematele meestele kes rohkem fiati mootoritega tegelenud. Kas esiveolise fiat croma 2.0 mootori paigaldus saab siksile kerge olema või mitte?kas siksi käikar istu otsa fiati mootorile?. Silma piirli üks auto ja siis tekkisid mõned mõtted ennem tahaks teada kas selline mootor istub ikka siksile peale siis teab kas osta auto:D lisan pildi ka kus sama mootor peal pilt ei ole ostetavast autost. http://www.carrating.org/car.php?12005

[Muudetud: 16-12-2008 cartrive]Pilt

Postitatud: 16 Dets 2008 22:40
Postitas cartrive
äkki võiks keegi nõu anda?:puzzled

Postitatud: 16 Dets 2008 22:45
Postitas hautz
Algselt postitas: cartrive
äkki võiks keegi nõu anda?:puzzled
Ehk saad kasutaja : jukii-lt abi:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 382&page=5