1. leht 1-st

P:Mõra plokikaanes, remont?

Postitatud: 17 Apr 2008 17:51
Postitas valge06
Probleem selles et ilmselt kaanel(vb sisselaskel) mõra sees. Kuna tegu on vana mercedese w124 3.0 turbodiisliga siis kaant kasutatud korras raske leida aga uus maksab hingehinda. Et olen kuulnud et taksojuhid käivad endaomasi kusagil remontimas, äkki on teil mulle informatsiooni kus ja mis rahaeest seda tehakse. Tänud kõigile ette ära juba.

[Muudetud: 17-4-2008 ando]

Postitatud: 17 Apr 2008 19:38
Postitas logman
Neti otsing andis sellised tulemused:
http://www.hot.ee/toukur1/
http://www.astromoto.ee/
http://www.hot.ee/axiracing/

Ise prooviks Tõukurit või Astromotot.
Astromotos kindlasti olemas kõik võimalused kaane kontrollimiseks ja mõra avastamiseks. Selle firmaga mul n.ö. kaudsed kogemused (korra käis enda harveri kaas seal kontrollis ja üks sõber sai kah kunagi ammu oma td bemmil kaane remonditud).
Tõukuriga igasugused kokkupuuted puuduvad.

Aga ehk räägid veel ka siinsamas täpsemalt, et miks just sisselaskes seda mõra kahtlustad? Mis mootoriga toimub? Ootaks "lugu".

[Muudetud: 17-4-2008 logman]

Postitatud: 17 Apr 2008 21:15
Postitas valge06
Lugu selline et kuna jahutussüsteemis tekib väike surve(see on loomulik surve mis peabki olema) kui kork peal on siis sellel ajal hakkab summutajast auru tulema ja mootor turtsuma. Kui aga kork maha võtta ei tule auru kuskilt surve veesärgist kaob. Seega arvan et võib olla sisselaskes sest mujal on vastu surved palju suuremad kui jahutussüteemis või vähemalt minu mõte töötas sedaradamööda :pkas sisselaskes üldse hõrendust ei teki. Ja jahutussüsteemis liigsurvet ei teki. Turbodiislite kohalt olen veel suht võhik seega võivad arvamused ka valed olla.

[Muudetud: 17-4-2008 valge06]

Postitatud: 18 Apr 2008 07:58
Postitas logman
Turbodisla hoiab sisselaskes kogu aeg rõhku sees. See turbo poolt tekitatud rõhk varieerub sõltuvalt mootori töörezhiimist. Tühikäigul väike (võib olla väiksem kui jahutussüsteemis), ühtlasel koormusel suurem. Kõige suurem on rõhk koormuse suurenemise momendil (kiirendamisel).
Ma pole ise kunagi seda manomeetriga mõõtnud, aga just hiljuti sai tiritud platsile üks sisselaskes oleva vigase vahelõdvikuga harver ja sellel oli hästi kuulda, kui koormuse suurenedes läbi sisisema hakkas.

Sisselaskekanalit saad ka ise kodus kontrollida, kui kompressor olemas. Võtad klapi välja, teed kasvõi puust õige mõõduga vahetüki, mis kompressori otsale ümber panna ja veevannis kontrollidki.
Ühebaarist rõhku kannatab kahelt poolt kätega kinni hoida küll (klapipesa poolt ja juhtpuksi ava).

Neis pakutud firmades kontrollitakse kogu veesärgi pidavust. Kaane alumisele küljele kinnitatakse koos tihendiga terasplaat, millesse on lõigatud silindrite kohale avad ja veesärki lastakse mõnebaarine surve sisse.
Kui sellise mersu kaanega on neil ennegi tegemist olnud, siis on ka kontrollimisetöö kindlasti odavam, sest sobiv plaat on juba olemas.

Postitatud: 18 Apr 2008 10:50
Postitas petz
Astromotoga mul kahjuks negatiivne kogemus, mitte töö kvaliteedi osas, vaid suhtumises klienti. Nad on spetsialiseerunud veoauto plokikaante remondile ning eraklient on nende jaoks ebaoluline ning segav tegur. Kui alguses neile kaant viima läksin, siis lubati viisakalt töö kahe päevaga ära teha. Edasi algas lausa uskumatu sündmuste jada. Rohkem kui kahe nädala jooksul helistasin u üle päeva ning iga kord lubati kahe päeva pärast valmis kaas kätte anda. Lõpus ei osanud meister isegi enam ühtegi vabandust välja mõelda miks töö viibib. Käisin kaks korda juhataja jutul ning kokku ligi kolmenädalase ootamise järel õnnestus ka plokikaas kätte saada.

Postitatud: 18 Apr 2008 13:19
Postitas valge06
Tänud abi eest. Tuleb siis võtmed kätte võtta ja lammutama minna. Eks siis pärast annan teada kus kuidas ja mida.