1. leht 2-st

07 mootori variandid?

Postitatud: 11 Aug 2003 21:54
Postitas trioxide16
siuke küsimus et tavaliselt on 07 1.5 mootor. tahaks teada kas 1.6 ka eksisteerib sellel masinal
pean just silmas neid mis on need uuemad ja soomest toodud
seda tean ka et 07 on olemas 1.7 mootor a tahaks teada kas just 1.6 on ?????
voi siis moni kovemgi mootor

Postitatud: 11 Aug 2003 22:01
Postitas Ardi Soovik
Vaz 21074 -1600
Vaz 21073- 1700i

Postitatud: 11 Aug 2003 22:21
Postitas trioxide16
selge

Postitatud: 11 Aug 2003 22:50
Postitas marks
1700 07-el:yllatunud:P Esimest korda kuulen. Läheb see nt. 01-le ilusti peale we? Mitu hobust sealt ka välja pigistab?

Postitatud: 11 Aug 2003 23:15
Postitas Kristo
1.7i'l peaks olema 80 heppa.

Postitatud: 12 Aug 2003 00:26
Postitas Laurix
ainult? siis ju suht. mõtetu...1.6 karpal samapalju:spin

Postitatud: 12 Aug 2003 21:26
Postitas Ardi Soovik
1700i-62kw-84hp
Mootorid kõik ühesugused pane peale millele tahad.Uuematel plokkidel on vaid õlivardaauk karterituulutuskambris.Seda nii 1,5 1,6 kui ka 1,7 plokkidel.

Postitatud: 01 Okt 2003 21:51
Postitas trv
Lihtsalt huvitab, et kas Ardil on ka pakkuda 1,7i-d? Kui on, siis mis hinnaga?
Ja kuidas on kytusekulu ja kiirendusega?

Postitatud: 05 Okt 2003 01:34
Postitas Ardi Soovik
Kiirenduse kohta andmed puuduvad.
Kütusekulu 6,9 (90km/h),9,5 (120km/h).
Arvestus käib 5k.kastiga.4k.kastiga korruta kütusekulu vähemalt 1,1-ga

Postitatud: 05 Okt 2003 02:18
Postitas motamees
Esialgne postitaja trioxide16
siuke küsimus et tavaliselt on 07 1.5 mootor. tahaks teada kas 1.6 ka eksisteerib sellel masinal
pean just silmas neid mis on need uuemad ja soomest toodud
seda tean ka et 07 on olemas 1.7 mootor a tahaks teada kas just 1.6 on ?????
voi siis moni kovemgi mootor
Võtsin kataloogi lahti ja leidsin vastuse su küsimusele.
VAZ2107--1,452 L---71,4HP--põõrdemoment 104 NM (mootor 2103)
VAZ21072---1,294 L---63,5 HP--põõrdemoment 93 NM (mootor2105 või 21011)
VAZ21073-40---1,69 L---78,6 HP--põõrdemoment 127 NM (mootor21073)
VAZ21074---1,569 L---74,5HP--põõrdemoment 116 NM (mootor 2106)

Postitatud: 05 Okt 2003 09:18
Postitas Valdz
TO ARDI: Kas sa oled näinud ka 05-si millel tehasekonditsioonis 1,7i peal?

Postitatud: 05 Okt 2003 11:34
Postitas motamees
Esialgne postitaja Ardi Soovik
Kiirenduse kohta andmed puuduvad.
Paigalt kuni 100 KM/h juhi ja kaasreisijaga
2107--17sek
21072--18sek
21073-40--16sek
21074--16sek
Täismassiga vastavalt
19sek
20sek
18,5sek
17,5sek
Selgub mingi huvitav tõsiasi ,et1,6 mootor on sitkem. Vaadake täislastis masinate kiirendust. Huvitav äkki on trükiviga:P
Kontrollisin teisest raamatust. Seal puudub 1,7 mootor . Teised andmed klapivad.:yllatunud

Postitatud: 05 Okt 2003 21:55
Postitas Ardi Soovik
Lada pritsung on eeskätt ökonoomsuse peale tehtud,et heitgaasid oleksid võimalikult puhtad ja kütusekulu väike.
Eeldan,et 1,7 karburaatormootori näitajad oleksid kiirendamisel etemad,kuid 21073 on vaid pritsungmootoriga isend.

Postitatud: 05 Okt 2003 22:37
Postitas trv
aga 1,7-mene pritsung on ju võimasam ja pöördemomenti ka rohkem, kui samase kubatuuriga karburaator mootoril....????

Postitatud: 03 Juun 2006 12:26
Postitas valge06
tean vaid seda et töökaaslase 07 mel 1.7 i peal ja ega 1.6 ei saa sellele küll järele rääkimata teistest.....see lihtsalt läheb eest ära

Postitatud: 03 Juun 2006 19:26
Postitas pedrox
nende näitude järgi ei ole see 1.7i mootor küll etem kui iga teine siksi mootor.

Postitatud: 03 Juun 2006 21:55
Postitas Indy
[/quote] Võtsin kataloogi lahti ja leidsin vastuse su küsimusele.
VAZ2107--1,452 L---71,4HP--põõrdemoment 104 NM (mootor 2103)
VAZ21072---1,294 L---63,5 HP--põõrdemoment 93 NM (mootor2105 või 21011)
VAZ21073-40---1,69 L---78,6 HP--põõrdemoment 127 NM (mootor21073)
VAZ21074---1,569 L---74,5HP--põõrdemoment 116 NM (mootor 2106) [/quote]
Mnjah...
On nende "hobustega" krt teab mis...:o
Auto,mis minu käsutuses on VAZ 2107,
eelmisele omanikule oli kohustuslikku liikluskindlustust arvestatud küll 52 kW järgi ja 55 kW järgi....:yllatunud
kui oli omanikuvahetus siis registridokumentidesse märgiti hoopis 57 kW!!!???...
Järelikult maksan tühjade kilovattide eest liikluskindlustust...FA..FA..FA........CK...:D
Olen uurinud nii siit kui sealt aga päris selgusele ikkagi pole saanud
P.S. Motamees!!! Mis imekataloog Sul on,et 2107---1,452 L ja 71,2 HP ????!!!!
Nii kirjutavad sakslased...Pilt

Postitatud: 04 Juun 2006 09:35
Postitas Ardi Soovik
Ladaklubi suvecampide kiirendusvõistluste aegasid võrreldes,peaks ju tulemus olema selline,et hästi timmitud 1,6 karburaatormootor kiirendab paremini kui stock 1,7i.
1,7 karburaator ja 1,7 pritsung on KW poolest võrdsed,viimasel vaid kütusekulu väiksem.Ja võimsust on 1,6 mootorist 3kw rohkem.
NB.Erinevatel andmetel on samadel mootoritel ka erinevad võimsused.
Nt.soomest toodud 1,6 mootoriga auto on 59kw aga kohapealne 56kw,sama moodi erinevad ka teised mahud kuni 4kw.

Postitatud: 12 Aug 2006 18:33
Postitas vazist
Kuna olen nüüd näinud isetehtud 1,7 motot tekkis mul paar küsimust.Kasutatud oli vist Samara kolbe (kuskil kolvil oli kiri 083), mille süvend oli 13,5 kuupi (mõõtsin süstlaga).Minu arvutuste kohaselt (kui plokk ja kaan on puutumata), sain ma surveastmeks ainult 7,7.Parandage mind KINDLASTI kui keegi saab teise tulemuse.
Teadjamehed! 1) Kas tehase 1,7 klassiku kolvid on väiksema süvendiga?
2) Kas tehase 1,7 klassiku kaan on teistmoodi (huvitaks
just põlemiskambri maht)?
MInu arvutus:39,5 (põlemiskambri maht kaanes koos tihendiga)
10,03(põlemiskambri maht plokis)
13 (põlemiskambri maht kolvis)
62,53(kogu põlemiskamber)
422,26(ühe silindri töömaht)
surveaste (422,26+62,53):62,53=7,752
Jääb justkui väheks?

Postitatud: 12 Aug 2006 18:49
Postitas virus
endal ka 03 aastast 75vahel 1,5 ja passis 57 kw ja sõbral 07aastast93 ka 1,5 passis 55kw millest se vahe ?